رضا میرزایی با وجود اینکه هنوز شرایط انجام تمرینات سخت را ندارد، همواره در کنار آبی پوشان است.

آخرین خبرها از وضعیت ستاره مصدوم استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا ، رضا میرزایی هافبک بدشانس آبی‌ها که در هفته پایانی لیگ برتر فصل گذشته با آسیب دیدگی رباط صلیبی مواجه شد، در ماه‌های آینده قادر به بازی کردن نیست. او که به تازگی زانوی خود را جراحی کرده، با وجود اینکه هنوز شرایط انجام تمرینات سخت را ندارد، همواره در کنار آبی پوشان است.

میرزایی در بازی‌های دوستانه استقلال قبل از شروع فصل حضور داشت و در بعضی تمرینات نیز با لباس شخصی نظاره‌گر عملکرد شاگردان جواد نکونام شده است.

با شرایطی که این بازیکن دارد، طبیعتا او نیم فصل اول لیگ بیست و سوم را از دست می‌دهد و به همین خاطر خروج نام او از لیست بازیکنان آن هم در شرایطی که سهمیه بزرگسال تیم‌های لیگ برتری کاهش داشته، موضوعی بدیهی به نظر می‌رسد.

رضا میرزایی

در این رابطه جواد نکونام اخیرا در دیدار با میرزایی موضوع خروج نام او از لیست استقلال را به این بازیکن اعلام کرد. سرمربی استقلال البته به میرزایی قول داد که با بهبودی کامل و با رسیدن به شرایط ایده‌آل او در نقل و انتقالات زمستانی فصل جاری به لیست استقلال برمی‌گردد تا دوباره برای تیمش بازی کند.

میرزایی یک فصل دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده و حالا با توجه به صحبتی که با جواد نکونام داشته، تمرینات خود را به زودی شروع خواهد کرد. او فعلا اختصاصی و زیر نظر پزشکان به صورت سبک تمرین خواهد کرد تا آرام آرام و در ماه‌های آینده شرایط حضور در تمرینات گروهی را به دست بیاورد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید