هدی زین العابدین بازیگری را از نوجوانی آغاز کرد و زمانی که ١۶ سال بیشتر نداشت در سکانسی کوتاه از فیلم خانه ی روشن وحید موسائیان بازی کرد اما مدتی بعد به سمت کارهای تبلیغاتی رفت و وقفه ای تا آغاز دوباره بازیگری او رخ داد.

رابطه هدی زین العابدین با اشوان چیست؟ + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۱ تیر سال ١٣۶٨ در شهر کرج متولد شد.هدی زین العابدین تحصیلاتش را در زمینه گرافیک ادامه داده و در این رشته فارغ‌التحصیل شد و دستی در عکاسی هم دارد.

هدی زین العابدین بازیگری را از نوجوانی آغاز کرد و زمانی که ١۶ سال بیشتر نداشت در سکانسی کوتاه از فیلم خانه ی روشن وحید موسائیان بازی کرد اما مدتی بعد به سمت کارهای تبلیغاتی رفت و وقفه ای تا آغاز دوباره بازیگری او رخ داد. این بانوی هنرمند در اولین تجربه بازیگری اش در سریال آشپزباشی به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال ۸۸ مقابل دوربین رفت و در این سریال در سکانسی کوتاه ایفاگر نقش یک خبرنگار بود.

هدی زین العابدین بازیگری است که هنوز بابت بازی در سریال رهایم کن در تیتر خبرها حضور دارد. او با انتشار عکس جدیدی از خود، از تیپ سیاهش  رونمایی کرد.

هدی زین العابدین

حضور هدی زین العابدین در کنسرت اشوان و شایعه های ارتباط عاشقانه این دو در صدر اخبار است و کاربران شبکه های اجتماعی تصور می کنند که این خواننده و این بازیگر با کدیگر در رابطه هستند. نکته‌ای که تا به حال تایید نشده است.

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید