در تاریخ مذکور با علم به نبودن صاحب خانه وارد منزل شاکی شده و با سرقت اموال با ارزش از آنجا متواری شده است  و سپس اموال مسروقه را به دو تن از مالخران در سطح شهر تهران می فروشد.

دزد حرفه ای در قلب تهران دستگیر شد + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری با وصول یک فقره سرقت از منزل در مرکز شهر تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی از مال باخته متوجه شدند شاکی پرونده به مدت ۶ روز خانه را به قصد عزیمت به مسافرت ترک می کند و پس از بازگشت به منزل متوجه می شود در  منزل تخریب شده و یک دستگاه موتورسیکلت هندا به همراه ۲ دستگاه تلویزیون، مقادیری طلا و جواهرات و سایر لوازم برقی آشپزخانه به قیمت تقریبی ۶ میلیارد ریال به سرقت رفته است.

کارآگاهان با توجه به حساسیت موضوع سریعا تحقیقاتی میدانی و اطلاعاتی خود را آغاز کردند و با بررسی منزل مال باخته موفق شدند از طریق روش های نوین کشف جرم هویت سارق را شناسایی کنند و مشخص شد. متهم از سارقان منزل سابقه دار و حرفه ای در سطح شهر تهران است و کارآگاهان بی درنگ با استفاده از منابع اطلاعاتی مخفیگاه وی را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به پایگاه ششم پلیس آگاهی انتقال دادند.

متهم در بازجویی ابتدایی صراحتا به اعمال مجرمانه خود معترف و افزود: در تاریخ مذکور با علم به نبودن صاحب خانه وارد منزل شاکی شده و با سرقت اموال با ارزش از آنجا متواری شده است  و سپس اموال مسروقه را به دو تن از مالخران در سطح شهر تهران می فروشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه سارق به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت منزل دیگر اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای شناسایی مالخران و سایر تخلفات در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید