رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با تحقیقات ماموران کلانتری بی سیم و به دست آمدن سرنخ هایی از مشخصات ظاهری متهم، گشت زنی های هدفمند آغاز شد.

سرقت با بیهوش کردن رانندگان مسافر کش + جزییات

سارق حرفه ای که رانندگان خودروهای مسافربری را بی هوش و اموال با ارزش و خودروشان را سرقت می کرد دستگیر شد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو به روش بی هوشی از شهروندان در محدوده خیابان بروجردی تهران پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری 159 بی سیم قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت:  در تحقیات اولیه مشخص شد، سارق به عنوان مسافر، سوار بر خودروهای مسافربری شده و پس از برقراری ارتباط با رانندگان و جلب اعتماد آنها، در فرصت مناسبی نوشیدنی حاوی مواد خواب آور به رانندگان تعارف می کرده است و در گامی دیگر اقدام به سرقت اموال با ارزش رانندگان خودروها و یا سرقت خودروی آنان می کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با تحقیقات ماموران کلانتری بی سیم و به دست آمدن سرنخ هایی از مشخصات ظاهری متهم، گشت زنی های هدفمند آغاز شد.

وی با بیان اینکه ماموران  کلانتری بی سیم روز گذشته به یک دستگاه خودروی سواری 405 مشکوک و در استعلام اولیه مشخص شد خورو سرقتی بوده و چندی پیش به سرقت رفته است ادامه داد: بلافاصله ماموران دستور توقف خودرو را صادر و با دستگیری راننده آن ، سارق تحت تعقیب نیز شناسایی و به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ قاسم پور در ادامه با بیان اینکه متهم  پس از تحمل 13 سال حبس از زندان آزاد شده است، گفت: متهم در پی جوئی های انتظامی  به 10 فقره سرقت به روش بی هوشی پس از رهایی از زندان اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و در این مکان نیز  یک دستگاه خودرو نیسان باری به سرقت رفتخ  کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان افزود:  با شناسایی مال باختگان متهم به همراه شاکیان پرونده به مرجع قضائی معرف شد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید