فیلمی قدیمی از بروسلی در فضای مجازی در حالی که او با نانچیکو در حال پینگ پنگ بازی کردن است منتشر شدوحرکات حرفه ای بروسلی و خطا نرفتن حتی یک توپ در بازی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

بازی پینگ پنگ حیرت انگیز بروسلی با چوب نانچیکو  + فیلم

به گزارش سلام نو، بروسلی متولد 27 نوامبر 1940 در آمریکا، بازیگر و رزمی کار بود فارغ التحصیل رشته فلسفه و روانشناسی از دانشگاه واشنگتن آمریکا است؛ او استاد هنرهای رزمی و یکی از تاثیرگذارترین انسان های قرن 20 می باشد.

بروسی لی در سانفرانسیسکو کالیفرنیا متولد شد اما بزرگ شده هنگ کنگ می باشد، پدرش خواننده اپرا بود که در زمان اجرا در آمریکا، پسرش بروس در هتل متولد شد بروس لی دو برادر و دو خواهر داشت که خودش فرزند چهارم بود.

بروسلی از 13 سالگی زیر نظر استاد ییپ من فنون گونگ فو را یاد گرفت بروس لی سپس مدتی بعد بوکس غربی را آموخت و شمشیر بازی غربی رو هم از برادرش پیتر لی که از قهرمانان زمان خود بود فرا گفت.

بروسلی در سال 1958 وقتی 18 ساله بود در مسابقات قهرمانی بوکس شرکت کرد و همه رقبا از جمله قهرمان سه دوره قبل را در همان راند اول ناک اوت کرد و قهرمان شد.

بروسلی در سال 1956 با همکلاسی خود بنام لیندا امری آشنا شد و ازدواج کرد، این زوج صاحب یک پسر بنام براندون و یک دختر بنام شاتون شدند.

بروسلی در سال 1964 در مسابقات کاراته نمایشی در آمریکا شرکت کرد و با نمایش حرکات سرعتی و قدرتی نامش سر زبان ها افتاد در همان زمان یک کارگردان که نمایش وی را می دید از او درخواست کرد در سریال زنبور سبز سال 1966 بازی کرد که بروس لی قبول کرد.

بروس در زمان کودکی به واسطه پدرش تجربه چندین بازیگری در نقش کودک در فیلم و سریال های هنگ کنگی را داشت.

بروسلی در 20 ژوئیه 1973 بعد از یک خواب عمیق به کما رفت و تلاش پزشکان برای احیای او بی نتیحه ماند و درگذشت در آن زمان شایعات مختلفی از قتل عمدی، و زهر آلود کردن غذای او منتشر شد.

در سال 2017 در مستند زندگی بروس لی، علت مرگ او به جهت مصرف بیش از حد داروی کورتیزون جهت تسکین درد ناشی از بیماری فتق دیسک بین مهره ای عنوان شد او سه سال خودسرانه این دارو رو تزریق می کرد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید