پیرزنی که ۸۹ سال دارد، پس از شیوع ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ به بازی پینگ پنگ روی آورد و حالا از تناسب جسمانی مناسبی برخوردار است.

پینگ‌پنگ بازی کردن حرفه ای پیرزن ۸۹ ساله + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، زمانی که ریچل ویلیامز تصمیم گرفت پینگ پنگ بازی کردن را بیاموزد، به سختی توانست به توپ ضربه بزند، سه سال بعد، این پیرزن ۸۹ ساله پس از کسب مقام هفتم در این ورزش برای رده سنی خود در بازی‌های ملی بزرگسالان در شهر پیتسبرگ آمریکا، تیتر روزنامه محلی خود شد.

خانم ویلیامز پس از تعطیلی مرکز تناسب اندام در در شهر لنکستر به دلیل محدودیت‌های کووید-۱۹ در سال ۲۰۲۰، بازی پینگ‌پنگ را به عنوان راهی برای فعال ماندن آغاز کرد. او شنیده بود که تنیس روی میز راهی خوب برای حفظ سلامت مغز است.

او یک ربات پینگ پنگ Zxmoto را به قیمت ۲۰۰ دلار خریداری کرد و توانست به تنهایی این ورزش را تمرین کند.

ویلیامز گفت: گران بود، اما فکر می‌کردم ارزشش را دارم.

تحقیقات نشان داده است که مغز هنگام بازی پینگ پنگ در برابر ربات سخت‌تر کار می‌کند که نشانه‌های زبان بدن را برای دنبال کردن یا بهره برداری نمی‌دهد. این ربات می‌تواند ویلیامز را با ۳۶ نوع سرویس مختلف غافلگیر کند.

به روال خود که شش بار در هفته بازی می‌کرد، پایبند بود، گاهی با شریک زندگی، گاهی اوقات با ربات. علاوه بر انجام ورزش واقعی، فهرست کاملی از فعالیت‌های دیگر دارد: پیاده‌روی روزانه تا ۴۵ دقیقه، ورزش روی دستگاه قایقرانی در باشگاه، اسکات و رقص؛ و در نهایت، جای تعجب نیست که ویلیامز به رژیم غذایی سخت گیاهخواری پایبند است، تخم مرغ و غلاتی مانند کینوا و کاموت برای پروتئین مصرف می‌کند، به علاوه مقدار زیادی سبزیجات.

او گفت: من روی آنچه در بدنم می‌گذارم بسیار متمرکز هستم. وقتی دوستان آب نبات و کلوچه‌هایشان به من تعارف می‌کنند، به آن‌ها می‌گویم: من شکر را در باک بنزینم نمی‌ریزم!

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید