۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
کد خبر: 55452906

خرید گل های زینتی و شاخه‌ای و گیاه‌های مختلف به صورت اینترنتی، راهی ساده و در دسترس است از این رو با ما همراه باشید و درباره بهترین سایت های خرید گل و گیاه بدانید.

بهترین سایت های خرید گل و گیاه

سلام نو _ سرویس عمومی: علاقه‌مندان به گل و گیاه، دیگر نیاز نیست برای خرید یک گل، گلدان، نهال یا هر گونه گیاهی به بازارهای گل محلی یا به گلخانه‌ها سر بزنند و حضوری خرید کنند. امروزه وب‌سایت‌های زیادی از فروش گیاهان راه‌اندازی شده که خرید این گلها را بسیار راحت‌تر و امن‌تر کرده است و شما به صورت اینترنتی می‌توانید با ثبت سفارش خود در این سایت‌ها هر گونه گل و گیاهی که دوست دارید خریداری کنید.

دو تا از بهترین سایت های خرید گل و گیاه

ایران درخت

فروشگاه اینترنتی ایران درخت در ابتدای شروع کار خود تنها یک سایت تامین گیاه آپارتمانی بوده است و با ادامه روند کاری خود و استقبال خریداران زمینه فعالیت خود را افزایش داده و در نهایت امروزه تامین کننده تمامی گل و گیاه و ملزومات باغبانی می باشد.

این فروشگاه با عرضه بیش از ۵۰۰ نوع محصول از قبیل گیاهان آپارتمانی، انواع تقویت کنندهها و کودهای گل و گیاه، انواع گلدانهای پلاستیکی، سفالی، سرامیکی و همچنین عرضه انواع خاک های مخصوص گیاهان سعی در کسب رضایت تمامی مشتریان خود می باشد.

بهترین سایت های خرید گل و گیاه

این مجموعه علاوه بر عرضه انواع گل و گیاه، طراح و مجری محوطه سازی، فضای سبز، روف گاردن و انواع آبنماهای سنگی می باشد. در وب سایت این فروشگاه، در بخش های مختلفی شامل گلدان های رومیزی، گلدان هدیه، کوکداما، بنسای هدیه و … محصولات دسته بندی شده و با یک انتخاب می توانید به تمامی محصولات دسترسی داشته باشید. برای اطلاع از دیگر مزیت های این مجموعه به سایت آن مراجعه کنید.

گلستان

مجموعه گلستان در راستای حذف واسطه های غیر ضروری و ارائه انواع گل و گیاه تازه و با کیفیت سعی در افزایش درآمد باغبانان و همچنین قیمت مناسب برای مشتریان می باشد.

این فروشگاه همچنین برای هموطنان خارج از کشور نیز محصولات خود را با کارت های ارزی ارسال می کند. انواع محصولات گل و گیاه شامل گیاههای آپارتمانی، دسته، سبد و باکس گل، انواع گل و گیاه با قیمت ارزان، گل و گیاه های خاص و ست هدیه را از این فروشگاه میتوانید تهیه کنید.

بهترین سایت های خرید گل و گیاه

شما با مراجعه به این سایت، ابتدا محصول مورد نظر خود را انتخاب میکنید و سپس زمان و مکان تحویل مدنظر خود را انتخاب خواهید کرد و در نهایت به دست شما خواهد رسید.

این مجموعه همچنین خدمات باغبانی را با اعزام سریع باغبانان دوره دیده در کوتاهترین زمان برای مشتریان خود، ارائه می دهد. هزینه ارسال محصولات نیز برای خریدهای بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان رایگان و برای محصولات کمتر از ۱۰۰ هزار تومان مبلغ ۳۰ هزارتومان می باشد.برای اطلاع از دیگر خدمات این فروشگاه به سایت آن مراجعه نمایید.

گل و گیاه نادری

فروشگاه گل و گیاه نادری با تجربه چندین ساله به صورت تخصصی در زمینه طراحی و اجرای فضای سبز و همچنین تولید و فروش گیاهان آپارتمانی و گل های زینتی سعی در کسب رضایت مشتریان خود دارد. این مجموعه در ابتدا با بررسی و ویژگی هایی از قبیل شکل و زمین، اندازهها، زوایا و توپوگرافی مکان موردنظر، مراجعه می نمایند و سمت تابش آفتاب، سایه ساختمان، جهت وزش باد، دیوارهای اطراف ساختمان، ویژگی‌های بصری مانند نقطه، فرم، رنگ و بافت، زاویه دید از پنجره ملک، نیازمند به عملیات خاکبرداری، تعیین المان های مناسب و چینش آنها متناسب با سبک و سیاق مشتری تعیین خواهند کرد.

بهترین سایت های خرید گل و گیاه

علاوه بر انجام طراحی فضای سبز و محوطه سازی، انواع گل و گیاه مانند گلهای آپارتمانی، درختان و درختچه های زینتی، انواع گلهای شاخه ای در این فروشگاه عرضه می شود.

بهترین سایت گل و گیاه

صبح‌گل

وارد سایت صبح‌گل که می‌شوید، توضیحات مختصری در خصوص خدمات سایت به شما نمایش داده می‌شود.

از جمله این توضیح که در سایت صبح‌گل، شاداب‌ترین و با طراوت‌ترین گل و گیاه آپارتمانی به شما عرضه می‌شود. به علاوه خدمات باغچه‌کاری و مشاوره در زمینه‌ی دکوراسیون هم به کاربران ارائه می‌گردد و با فراهم بودن امکان مشاوره‌ی تلفنی با متخصصین سایت، کاربران می‌توانند سوالات خود را در خصوص گل و گیاه و … از مشاورین بپرسند.

به قسمت مقالات سایت که بروید، مقالات تخصصی زیادی بارگذاری شده است که در خصوص معرفی انواع گل و نحوه‌ی نگهداری آنها اطلاعات خوبی به شما می‌دهد.

دسته‌بندی محصولات سایت صبح‌گل شامل موارد زیر است:

خرید بونسای، خرید تراریوم، گل و گیاه سایه دوست، گل و گیاه نوردوست و گیاهان بدون گل.

بهترین سایت های خرید گل و گیاه

در گل‌فروشی آنلاین صبح‌گل، همراه با هر محصول، کود رایگان ارسال می‌شود و در صورت خرید گل، محصول را با حداقل هزینه به سراسر کشور ارسال می‌کنند.

کافه گلدون

سایت کافه گلدون از جمله وب‌سایت‌های خوب و کامل در خصوص فروش اینترنتی گل و گیاه است. دسته‌بندی محصولات این سایت شامل: گیاهان آپارتمانی، گیاهان بر اساس ویژگی‌ها، هدایا، کاکتوس، بونسای، درختچه و گیاهان گران قیمت، زیور آلات طبیعی و باکس و دسته گل می‌باشد.

در کافه گلدون همچنین ملزومات نگهداری گیاهان همچون کود، سم، بذر، خاک و گلدان به فروش می‌رسد.

در قسمت “همه‌چیز درباره‌ی گل و گیاه”، مقالات خوبی در زمینه‌ی گیاهان بارگذاری شده است.

کافه گلدون خدماتی همچون ارسال مطمئن و سریع، خدمات پس از فروش، پرداخت در محل و ضمانت سلامت کالا دارد.

گلیتال

وب‌سایت گلیتال نیز از جمله سایت‌های خوب فروش آنلاین گل و گیاه است. محصولات این سایت تنوع زیادی دارد از جمله: سبدگل، باکس گل، تاج گل، گل‌های آپارتمانی، گلهای شاخه‌ای.

در صفحه‌ی اول سایت، محصولات پرفروش و محصولات تخفیف‌دار قابل مشاهده است. حمل رایگان، ارسال شایسته‌ی محصول و ضمانت بازگشت، از جمله خدمات این سایت است.

بهترین سایت های خرید گل و گیاه

سایت گلیتال بخشی به نام بلاگ دارد که در این بخش مقالات و محتواهای بسیار خوبی در زمینه‌ی گل و گیاه برای علاقه‌مندان بارگذاری شده است.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید