سرهنگ یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین در جاده کندوان و فیروزکوه خبر داد و گفت: ترافیک در آزادراه تهران-شمال و هراز را نیز در زمان حاضر عادی و روان است.

ترافیک شدید در جاده کندوان و فیروزکوه | تردد عادی در آزادراه تهران-شمال و هراز

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ یدالله جهان تاب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس در محدوده مرزن آباد، ترافیک خودرو سنگین است.
وی اظهار داشت: ترافیک خودرو در مسیر رفت و برگشت جاده فیروزکوه در محدوده شهر دماوند نیز سنگین گزارش شده است.
وی با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در هر دو مسیر رفت و برگشت محور هراز و آزاد راه تهران شمال عادی و زوان ذکرکرد.
رییس پلیس راه مازندران با اشاره به حجم بالای تردد خودرویی در محورهای ارتباطی این استان، از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفر امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.
سرهنگ جهان تاب همچنین از اعمال اجرای طرح محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی این استان با هدف تسهیل در تردد خودرویی خبرداد.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است. برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.
رئیس پلیس راه مازندران محدودیت‌های ترافیکی در محورهای ارتباطی این استان را به شرح زیر اعلام کرد:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ چهارم مردادماه جاری تا ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ هفتم همین ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه چهارم مردادماه جاری از از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
اجرای محدودیت های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در این محور است و در صورت عادی بودن وضعیت ترافیک، با هماهنگی، اجرای محدودیت ها لغو خواهد شد.

محور هراز:

تردد تمام کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه چهارم مردادماه جاری و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه چهارم و ششم همین ماه از محور هراز ممنوع است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید