توجه داشته باشید که هر گیاهی را نمی توان به هم پیوند زد و نهال هایی که به هم پیوند می خورند، باید به نوعی با هم مرتبط باشند. برای مثال امکان پیوند زدن نهال سیب با نهال خیار وجود ندارد!

نهال های پیوندی خود را از بهترین نهالستان کشور خریداری کنید

این روزها اکثر باغداران تمایل دارند نهال های پیوندی را در باغ خود بکارند و از این طریق، به درآمد بالاتر و محصولات باکیفیت تر برسند. منظور از نهال های پیوندی، نهال هایی هستند که بخش رویشی یک گیاه دیگر به آن ها منتقل شده و از این طریق، نهال جدیدتر با ویژگی های بهتری به وجود آمده است. البته پیوند زدن نهال ها به همین راحتی ها هم نیست و باید طبق اصول خاصی انجام شود. بدیهی است که هر کسی از عهده این کار بر نمی آید. از همین رو اگر قصد خرید نهال های پیوندی را برای باغ خود دارید، باید به مراکزی مراجعه کنید که پیوند زدن نهال ها را به صورت تخصصی انجام می دهند و دانش و تجربه کافی در این زمینه دارند.

ما در این مطلب تصمیم داریم ضمن بررسی نکات مهم در خرید نهال پیوندی، شما را با یکی از بهترین نهالستان های کشور برای خرید این نهال ها آشنا کنیم. همراه ما باشید!

نکاتی که باید در زمان خرید نهال های پیوندی به آن ها توجه کنید

همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم، منظور از نهال پیوندی نهالی است که از پیوند زدن یک بخش رویشی از گیاه و انتقال آن به گیاه دیگر به وجود می آید. در واقع قسمت ریشه و طوقه نهال از یک گیاه و قسمت شاخه و برگ ها از گیاه دیگر به دست آمده است. هدف از این کار، به دست آمدن یک نهال مقاوم تر است که باردهی بهتر و با کیفیت تری هم داشته باشد.

توجه داشته باشید که هر گیاهی را نمی توان به هم پیوند زد و نهال هایی که به هم پیوند می خورند، باید به نوعی با هم مرتبط باشند. برای مثال امکان پیوند زدن نهال سیب با نهال خیار وجود ندارد!

پیوند زدن نهال ها یک کار بسیار تخصصی است و باید با استفاده از ابزار استریل و با دقت بالایی انجام شود تا هر دو گیاه بتوانند به هم پیوند خورده و یک نهال میوه پیوندی را به وجود آورند. از همین رو شما باید این نوع نهال را از نهالستان های مجوزداری خریداری کنید که افراد متخصصی در آن ها مشغول به کار هستند.

علاوه بر این، شما باید در زمان خرید نهال پیوندی به خوبی محل پیوند را بررسی کنید و مطمئن شوید که این محل حداکثر 15 الی 20 سانت از طوقه فاصله دارد. محل پیوند کمی برجسته تر از سایر بخش های ساقه نهال است، اما این برجستگی نباید خیلی زیاد باشد. همچنین بهتر است از فروشنده بخواهید کارت قرنطینه و شناسنامه نهال را به شما نشان دهد. فقط در این صورت است که می توانید مطمئن شوید این نهال به شکل استانداردی تولید شده است. 

نهال های پیوندی را از بزرگترین نهالستان خاورمیانه خریداری کنید

همانطور که در بخش های قبلی هم اشاره کردیم، برای خرید بهترین نهال های پیوندی که خراب نشوند و خیلی زود به ثمر بنشینند، باید به مراکزی مراجعه کنید که مورد تایید جهاد کشاورزی باشند. خوشبختانه نهالستان های معتبر زیادی در کشور ما وجود دارند که در این زمینه فعالیت می کنند، اما چیزی که ما به شما پیشنهاد می دهیم، کمی فراتر از این هاست.

پیشنهاد ما برای شما این است که به بزرگترین و معتبرترین نهالستان در خاورمیانه مراجعه کنید! فکر می کنید دسترسی به چنین نهالستانی سخت است؟ اما باید بدانید که این نهالستان در شمال غربی کشور ما، و در شهرستان میاندوآب قرار دارد. بله درست شنیدید! نهالستان معتبر و مجوز دار نهالوند، یکی از بهترین نهالستان های کشور برای خرید نهال پیوندی بوده و به عنوان بزرگترین و معتبرترین نهالستان در خاورمیانه هم شناخته می شود.

حال ممکن است با این چالش مواجه شوید که خرید نهال از چنین نهالستانی، قطعا هزینه زیادی هم به دنبال خواهد داشت. ولی اصلا اینطور نیست، این نهالستان تمامی محصولات خود را با قیمتی رقابتی و مقرون به صرفه به دست مشتریان خود می رساند و همین موضوع هم یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت بالای نهالستان نهالوند، در ایران و کشورهای همسایه به شمار می رود. در بخش های بعدی اطلاعات بیشتری در مورد این نهالستان در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نهال های پیوندی خود را از بهترین نهالستان کشور خریداری کنید

خرید نهال پیوندی از نهالوند این مزایا را برای شما دارد:

در صورتی که برای خرید نهال های پیوندی و شناسنامه دار به نهالستان نهالوند مراجعه کنید، می توانید بهترین و با کیفیت ترین ارقام نهال را تهیه نمایید. احداث باغ با این نهال ها، یک سرمایه گذاری قابل اعتماد و ایمن است که با خرید سکه، طلا و ارز برابری می کند و حتی بهتر است. در این نهالستان، کارشناسان خبره و متخصصی کار می کنند که به لطف دانش و تجربه بالای خود، نهال های میوه را به بهترین شکل پیوند زده و پرورش خواهند داد. این کارشناسان به خوبی شما را در زمان خرید نهال راهنمایی می کنند تا بتوانید بهترین ارقام نهال های میوه را مطابق با اقلیم خود خریداری نمایید.

علاوه بر این، شما می توانید در تمام مراحل احداث باغ خود، از کاشت نهال ها گرفته تا رسیدگی به آن ها، از مشاورین این مجموعه کمک بگیرید و هر زمان که با مشکلی مواجه شدید، برای حل آن از تیم نهالوند کمک بخواهید.

نهالستان نهالوند نزدیک به نیم قرن است که در زمینه تولید و پرورش انواع نهال تجربه دارد و هرگز شما را پشیمان نخواهد کرد. شما در حین خرید از این مجموعه، شناسنامه نهال، کارت قرنطینه و گواهی سلامت از جهاد کشاورزی را دریافت خواهید کرد.

در هر کجا که باشید می توانید از بهترین نهالستان کشور خرید کنید

برای خرید از نهالستان نهالوند، بزرگترین و معتبرترین نهالستان مجوزدار کشور، نیازی به مراجعه حضوری نیست و هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. در واقع شما در هر نقطه از کشور که ساکن باشید، می توانید با مراجعه به سایت نهالستان نهالوند سفارشات خود از این مجموعه را ثبت کنید. تمام این سفارشات تا نهایتا 48 ساعت بعد در همان محلی که خواسته بودید به دست شما خواهند رسید. به این ترتیب می توانید در مدتی زمان کوتاه، باغستانی سرسبز و زیبا داشته باشید و از محصولات پربار آن بهره ببرید.

فروشگاه اینترنتی انواع نهال میوه : https://nahalvand.com/

شماره تماس :   09144801930    -    09144801940

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید