حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در واکنش به از سرگیری مجدد فعالیت گشت ارشاد ضمن اظهار نگرانی، بار دیگر خطر خودبراندازی را یادآور شد.

هشدار خاتمی درباره خطر خودبراندازی
به گزارش سلام نو به نقل از جماران، خاتمی امروز در میان جمعی از مشاوران خود با بیان اینکه مکررا به مسؤلان نظام نسبت به خطر خودبراندازی و فروپاشی اجتماعی توجه داده ایم ولی گویا گوش شنوایی وجود ندارد، گفت: به نظر می رسد خطر خودبراندازی که بارها از آن سخن گفته شده است با بازگشت مجدد فعالیت گشت ارشاد و نیز برخورد های پلیسی، امنیتی و احکام قضایی نامتعارف نسبت به مسائل اجتماعی خصوصا با بانوان، بیش از پیش خودنمایی می کند.

سیدمحمد خاتمی با اظهار شگفتی از بی تدبیری مسؤلان اصلی نظام نسبت به مسائل اجتماعی، افزود: با توجه به تجربه تلخ گذشته و هزینه های سنگینی که جامعه پرداخته و لطماتی که به حیثیت اسلام وارد آمده است، انتظار می رود که مسوؤلان نه تنها با این رفتارها و رویکردها و مواضع مخالفت کنند بلکه با مسببان و مباشران برخورد جدی داشته باشند.

وی افزود: این در حالیست که متأسفانه چنین تدبیر و عقلانیتی دیده نمی شود و اگر این رویه های نادرست ادامه یابد، جامعه ملتهب ما را بیش از گذشته ملتهب تر خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید