آیت الله نوری همدانی از سختی معیشت مردم، گرانی مسکن و پایین بودن ارزش پول ملی انتقاد کرد.

انتقاد آیت‌الله نوری همدانی از گرانی‌ها
به گزارش سلام نو به نقل از رسا، آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن اشاره به جایگاه ویژه این شورا در اعتلا و پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و کشور، به بیان رهنمودهایی جهت تبیین و باز ترسیم اهداف این شورا پرداخت.

مهم‌ترین بخش‌هاس سخنان آیت الله نوری همدانی را می‌خوانید:

  • سلطه فرهنگی یکی از ابزارهای مهم استکبار جهانی برای استثمار ملت ها می باشد، ‌از این رو باید در عرصه های مختلف فرهنگی شاهد تلاش و فعالیت های مضاعف و تحول در محتوای فرهنگی باشیم.
  • بسیاری از غرب زده ها تلاش می کردند اسلام را عامل عقب افتادگی جوامع اسلامی عنوان کنند، اما در سایه انقلاب و عمل به اسلام این همه پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه های مختلف حاصل شده است، از این رو بیان الگوهای مناسب و ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان امر می باشد.
  • در قدم اول، برخورد با بی حجابی باید از صدا و سیما و به طور کل از بدنه دولت و نظام اداری کشور آغاز شود. این پذیرفته نیست که ما در جامعه به مردم تذکر دهیم و برخورد کنیم اما وضع حجاب بعضی از برنامه های صدا و سیما و محیط ادارات به شکل دیگری باشد.
  • حکم وجوب حجاب مشخص است و ما مسئولیت داریم این پوششی را که اسلام لازم دانسته رعایت کنیم، اما باید توجه داشت حجاب و عفاف دو مقوله متفاوت هستند و نباید این دو با یکدیگر خلط و اشتباه گرفته شود، چرا که خیلی ها شاید به جهت بی اطلاعی حجاب نداشته باشند اما عفاف دارند.
  • باید خدمت رسانی و اقدامات در زمینه اقتصادی زندگی و سفره مردم نمایان باشد، متاسفانه گرانی مسکن و بالا بودن اجاره بها یکی از دغدغه های مردم شده است و باید متولیان مسکن هر چه سریع تر تصمیم و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات مسکن و مسائل پیرامون آن داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید