محمد نور آزادی عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور در سفر یک روزه خود به استان همدان ، توجه به ظرفیت ها و توانایی‌های بالای کارکنان این بانک ، تغییر در نگرش و تمرکز بر خودباوری را مهمترین عامل در تحقق اهداف عالی بانک عنوان کرد.

تمرکز بر خودباوری مهمترین عامل تحقق اهداف عالی بانک است

آزادی در جلسه بررسی عملکرد اداره امور شعب استان همدان که با حضور محمد طوماسی رئیس اداره اموز شعب ، روسای حوزه و شعبه ممتاز همدان و دیگر مسئولان برگزار شد ، با اشاره به شاخص های عملکردی و چشم انداز بانک تغییر در نگرش و تمرکز بر خودباوری کارکنان را مهمترین عامل در تحقق اهداف عالی بانک عنوان کرد و از همه همکاران خواست تا با نگرش مثبت به توانایی های خود ، تشریک مساعی و ایجاد حس همدلی و مدیریت صحیح منابع و مصارف در بهبود شاخص های عملکردی و اعتلای نام بانک ملی ایران کوشا باشند.

در ادامه این مراسم، همکاران حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و محمدنور آزادی رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور در ادامه سفر یک روزه خود از دو شرکت بزرگ فرو سیلیس آسا آذرین در ناحیه صنعتی جوکار ملایر و شرکت کشت و صنعت خزل در نهاوند همدان بازدید و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال مشکلات و موانع آن شرکت ها را بررسی و راهکارهای لازم را ارائه کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید