مردی که دختر ۱۹ ساله‌اش را با انگیزه ناموسی کشته می‌گوید می‌خواست ۲ دخترش را فلج کند تا نتوانند از خانه بیرون بروند.

اظهارات عجیب پدر بی رحم بعد از قتل دخترش/  برای اینکه دخترانم از خانه بیرون نروند می‌خواستم آنها را فلج کنم
به گزارش سلام نو به نقل از اعتمادآنلاین،پدری ۵۵ ساله که دختر ۱۹ ساله خود را کشته است، در جدیدترین اظهاراتش گفت، قصد قتل نداشته و فقط می‌خواسته دخترانش را فلج کند که از خانه بیرون نروند.

به گزارش سایت جنایی، عامل این قتل ناموسی که از اتباع کشور افغانستان است پیش از این در بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل دخترش اعتراف کرده بود،‌ این در حالی است که این پدر در ابتدا سعی داشت با مخفی کردن راز قتل دخترش، مرگ او را خودکشی جلوه دهد، اما در نهایت مجبور به اعتراف و راهی بازداشتگاه شد.

ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه مرد ۵۵ ساله که از اتباع کشور افغانستان است، به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر تهران مراجعه کرد و از خودکشی دختر ۱۹ ساله خود خبر داد. در ادامه ماموران کلانتری برای تشکیل پرونده جزییاتی از چرایی و نحوه خودکشی دختر جوان را از پدرش پرسیدند.

در این هنگام بود که توضیحات پدر ماموران را به موضوع مشکوک کرد، چون مرد میانسال در توضیحات خود دچار ضد و نقیض گویی شد. در عین حال ماموران وقتی برای تکمیل گزارش خواستند آنها را به خانه ببرد با واکنش مرد روبرو شدند که بیشتر شک ماموران پلیس را بر انگیخت. او مدعی بود که دخترش آنقدر خودش را به در و دیوار کوبیده تا جان خود را از دست داده است.

ماموران پس از شنیدن اظهارات اولیه این مرد افغان‌ برای دیدن جسد به خانه او رفتند و بعد از بررسی خانه وقتی داخل اتاق شدند با پیکر بی جان دختر ۱۹ ساله‌ای روبرو شدند که آثار ضرب و جرح بر بدنش مشهود بود. همچنین کبودی گردن مشهود بود، بنابراین موضوع را به بازپرس کشیک قتل پایتخت گزارش دادند.

محمد جواد شفیعی، بازپرس پنجم دادسرای امور جنایی تهران دستور حضور تیم‌های بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی و پزشکی قانونی را صادر کرد،‌خودش نیز راهی محل شد. در تحقیقات مشخص شد این خانواده هفت فرزند دارد، همه خانواده چند ماه قبل به ایران آمده‌اند و پدر خانواده کارگر فصلی است. اعضای این خانواده در تحقیق جمعی موضوع خودکشی را که پدرشان تعریف کرده بود تایید کردند اما در توضیح ماجرا و جزییات ضد و نقیض‌هایی وجود داشت.

در نهایت یکی از دختران خانواده که از متوفی بزرگتر بود پرده از قتل خواهرش برداشت و گفت: یکشنبه شب وقتی به خانه آمدم متوجه شدم در اتاق بسته است، پدرم و دو خواهرم را برای تنبیه و کتک زدن به اتاق برده بود. به هر سختی بود شیشه و در اتاق را شکستم و وارد شدم، پدرم را که در جدال با یکی از خواهرانم بود هل دادم و خواهر دیگرم فرار کرد. وقتی فهمیدیم خواهر ۱۹ ساله‌ام مرده است، پدرم گفت همه باید در مخفی کردن رازش به او کمک کنیم و بگوییم خواهرم خودکشی کرده است .

در پی افشای حقیقت مرد ۵۵ ساله بود چاره‌ای جز اعتراف نداشت و همه ماجرا را شرح داد و به این ترتیب بازپرس جنایی دستور داد جسد دختر ۱۹ ساله پس از انجام معاینات اولیه به پزشکی قانونی منتقل شود و پدر خانواده برای تحقیقات بیشتر تحت نظر ماموران اداره دهم پلیس آگاهی در بازداشت باشد.

این مرد در جدیدترین اظهارات خود گفت: من کارگر فصلی هستم و از سالها پیش به ایران می‌آمدم هر چند وقت یکبار هم به وطنم می‌رفتم تا خانواده‌ام را ببینم، در این مدت کابینت سازی هم یاد گرفته بودم و شش هفت ماه پیش بود که همه خانواده‌ام را به ایران آوردم. آن دخترم که زنده ماند و فرار کرد ۲۲ سال دارد و نامزد کرده‌است و قرار بود متاهل شود اما من فهمیده بودم که آنها با نگهبان پارکی که اطراف خانه‌مان است دوست هستند. آنها کار بدی کرده بودند و من از دستشان عصبانی بودم، یکی دو بار هم دیده بودم که سوار موتور او شدند و با هم می‌رفتند بستنی بخورند. خودم نگهبان پارک را که پسر جوانی بود دیده و حتی به او گفته بودم که اگر بخواهد می‌تواند به خواستگاری دختر کوچکم بیاید و آنها را با هم عقد کنیم. اما او به خواهر بزرگ ابراز علاقه می‌کرد و می‌گفت که از شوهرش جدا شود تا با او ازدواج کند. ما هم با این موضوع مخالف بودیم، اما آنها به رفت و آمد زشت خود ادامه می‌دادند.

متهم ادامه داد: روز حادثه ساعت ۷ و ۸ شب بود که دیدم آن پسر پشت در خانه منتظر دختران من است، خیلی عصبانی بودم و می‌خواستم آنها را فلج کنم که نتوانند از خانه خارج شوند. به همین دلیل در را بستم و به بقیه گفتم دخالت نکنید. بعد هم شروع به کتک زدن آنها کردم. می‌خواستم آنقدر بزنم که فلج بشوند اما دختر دیگرم رسید و یکی از آنها را از دستم نجات داد. بعد آن یکی دخترم که نامزد داشت فرار کرد و آن یکی هم رد دست و ناخنم روی گلویش مانده بود و خرخر می‌کرد اما زنده بود. صبح بود که فهمیدم فوت کرده است. برای همین به پلیس زنگ زدم و گفتم دخترم خودکشی کرده، بعد هم فکر می‌کردم می‌توانم خودم جسد را جایی دفن کنم. اما ماموران گفتند حضوری باید به کلانتری بروم. من نخواستم صحنه سازی کنم، فقط می‌خواستم موضوع حل شود تا جسد را دفن کنم. من الان خیلی پشیمانم کاش آن پسر با دخترانم دوست نمی‌شد. نمی‌خواستم دخترم را بکشم فقط می‌خواستم فلجش کنم که از خانه بیرون نرود.

در حال حاضر این مرد همچنان در بازداشت ماموران اداره آگاهی است تا تحقیقات در مورد این قتل ادامه پیدا کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید