یگانه رستمی سومین زن جوان است که قربانی زن کشی توسط خانواده در شهر محلات در استان مرکزی در ماه‌های اخیر شده است.

قتل دختر زیبای اراکی توسط دایی سنگدلش + علت چه بود؟ / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از روزنو، یگانه رستمی زن جوان ۲۳ ساله اهل باقر آباد در شهرستان محلات استان مرکزی روز چهارشنبه ۱۲ مهر توسط دایی خود با شلیک اسلحه شکاری با انگیزه ناموسی به قتل رسید.

یگانه رستمی سومین زن جوان است که قربانی زن کشی توسط خانواده در شهر محلات در استان مرکزی در ماه‌های اخیر شده است.

این زن جوان دو روز قبل از اینکه به قتل برسد از همسر خود در نهایت جدا شده بود و برای یافتن کار قصد داشت به تهران سفر کند اما در قم دایی‌اش او را از اتوبوس پیاده می‌کند و بعد از انتقال به روستای گل‌چشمه در حوالی شهر محلات، او را به قتل رسانده است.

تصویری از اعلامیه ترحیم یگانه رستمی منتشر شده و تنها گفته شده روز پنجشنبه مراسم تشییع و خاکسپاری او برگزار شد.

این سومین قتل مشابه در شهر محلات است. در یکی از موارد قبلی، زنی دیگر توسط همسر و فرزند پسرش به ادعای «انگیزه قتل ناموسی» کشته شده بود

یگانه رستمی

سخنگوی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از درگیری منجر به قتل در شهرستان محلات خبر داد

احسان آنقی از درگیری منجر به قتل در شهرستان محلات خبر داد و گفت: قاتل ساعاتی پس از ارتکاب جرم، خود را به پلیس معرفی کرد.

وی بیان کرد: فردی به کلانتری ۱۳ شهرستان محلات مراجعه و اعلام می‌دارد که بر اثر درگیری، اقدام به قتل خواهر زاده خود با استفاده از سلاح شکاری کرده است که بلافاصله عوامل گشت انتظامی به همراه بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جهت بررسی موضوع به محل وقوع قتل در بیابان‌های اطراف یکی از روستاهای شهر محلات اعزام شدند.

وی عنوان کرد: با حضور مقام قضایی و مأموران انتظامی در محل حادثه جسد مقتول که زن جوانی بود کشف و با دستور مرجع قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

سخنگوی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه متهم علت و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید