به نظر می رسد یک لژیونر ملی پوش در آستانه عقد قرارداد با استقلال قرار دارد.

خطیر لژیونر ملی‌پوش را استقلالی می‌کند؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، یکی از گزینه های مدنظر جواد نکونام برای تقویت قوای هجومی استقلال ،امیرحسین حسین زاده است. این بازیکن جوان توسط فرهاد مجیدی به استقلال آورده شد و در همان فصل اول حضورش هم نشان داد چه فوتبالیست باکیفیتی است. امیرحسین بعد از یک فصل درخشش در استقلال راهی فوتبال اروپا شد و با باشگاه شارلوا قرارداد بست. حالا و بعد از گذشت یک فصل از حضور این بازیکن در فوتبال بلژیک ،بار دیگر باشگاه استقلال با نظر نکونام خواهان جذب حسین زاده شده و می خواهد که هر طور است این بازیکن را به خدمت بگیرد.

طی روزهای گذشته باشگاه استقلال دوباره به باشگاه شارلوا نامه زد تا شرایط جذب حسین زاده را جویا شود. باشگاه بلژیکی هم در پاسخ به نامه باشگاه استقلال اعلام کرد که حسین زاده را در صورتی به استقلال می دهد که این باشگاه ابتدا ۸۰۰ هزار دلار بابت رضایتنامه این بازیکن پرداخت کند. همچنین باشگاه بلژیکی خواستار دریافت ۲۰ درصد از انتقال بعدی حسین زاده شده است. این درحالی است که پیشنهاد اولیه باشگاه استقلال برای گرفتن رضایتنامه حسین زاده ۵۰۰ هزار دلار است ولی این مبلغ هنوز مورد موافقت باشگاه شارلوا قرار نگرفته است.

گفتنی است مذاکرات برای بازگشت حسین زاده ادامه دارد و احتمال توافق هم بسیار بالاست. امیرحسین که حالا یک بازیکن ملی پوش به حساب می آید،یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران است و قطعا به کار استقلال می آید. جذب حسین زاده از این جهت اهمییت دارد که محبی در آستانه ترک استقلال قرار دارد و احتمالا به فوتبال روسیه می رود و همچنین قایدی هم سرنوشت نامشخصی دارد و معلوم نیست باشگاه استقلال بتواند هزینه انتقال ستاره بوشهری را از شباب الاهلی پرداخت کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید