فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری چهار نفر اراذل و اوباش و کشف آلات شرارت از متهمان خبر داد.

بازداشت ۴ شرور در شهر آمل

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سرهنگ علی داداش تبار اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر زورگیری سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس از شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تقویت گشت‌های انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی، خودروی متهمان را در یکی از خیابان‌های شهر مشاهده کردند که در این حین سرنشینان خودرو به محض مشاهده پلیس با سلاح شکاری به سمت مأموران تیراندازی و قصد فرار از صحنه را داشتند.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ با واکنش سریع و غافلگیرانه و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح خودروی متهمان را متوقف و آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه دو مأمور پلیس در این درگیری مجروح شد، افزود: در این عملیات پلیسی، مأموران جان برکف انتظامی با رشادت و از خودگذشتگی مانع فرار متهمان از چنگ قانون شد.

سرهنگ داداش تبار در پایان با بیان اینکه اراذل و اوباش دستگیر شده دارای سوابق متعددی کیفری از جمله تیراندازی، اخلال در نظم و امنیت عمومی و تخریب اموال عمومی و خصوصی افراد بوده اند، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید