رییس سازمان آتش نشانی آمل از زنده گیری مار پیتون در سطل زباله یکی از مناطق شهری این سازمان خبر داد.

لحظه هولناک زنده گرفتن مار پیتون در آمل + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روح الله اسماعیلی رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل از زنده گیری مار پیتون در سطل زباله در یکی ازمناطق شهری توسط ماموران امداد ون جات این سازمان خبر داد و گفت: مارپیتون گرفته شده، پس از نامه نگاری با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان‌های آمل و نور به پارکی درشهر چمستان از توابع شهرستان نور منتقل شد.

او افزود: این مار که بچه پیتون و حدود ۷۰ سانت طول آن بوده، از گونه‌های خانگی و دریکی از سطل‌های بزرگ زباله دربلواربنفشه درشهرآمل رها شده بود.

اسماعیلی گفت: پس از دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر پیدا ومشاهده شدن مارپیتون دریک سطل زباله، بلافاصله تیم امداد وانجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل به محل موردنظر اعزام و پس از زنده گیری مار، آن را به این سازمان منتقل کردند.

رییس سازمان آتش نشانی وخدمات امینی شهرداری آمل ادامه داد: پس ازاین، با نامه نگاری به اداره محیط زیست شهرستان آمل مبنی بر زنده گیری این مار پیتون وهماهنگی که توسط اداره حفاظت محیط زیست آمل بااداره حفاظت محیط زیست شهرستان نور انجام داد، مارپیتون بازی گوش ورها شده به پارک طبیعت درشهر چمستان منتقل شد.

اسماعیلی افزود: به گفته محیط زیست، پارک طبیعت چمستان که زیرنظر اداره محیط زیست شهرستان نوراست، برخی گونه‌های حیوانات وحشی را به صورت یک جا نگهداری می‌کند.

عصر شنبه فیلم کوتاهی از مشاهده مار پیتون در سطل زباله در یکی از مناطق شهری آمل، در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد شهروند آملی در حال خالی کردن زباله در سطل متوجه حضور مار پیتون در آن می‌شود.

مار پیتون یا مار پایتون (نام علمی: Pythonidae) خانواده‌ای از مارهای بدون زهر است که در آفریقا، آسیا و استرالیا یافت می‌شود. این خانواده در گروه بزرگ‌ترین خانواده مارها محسوب می‌شود؛ اندازه متوسط مارهای پیتون به هفت یا ۱۰ متر می‌رسد که تقریباً ۲ برابر بزرگ‌ترین مار سمی جهان (شاه کبرا) است.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید