یک هیئت بین‌المللی آمریکایی که مسئولیت پرونده اسرائیل در سازمان ملل را بر عهده دارد، برای گفت‌وگو در خصوص تحولات اوضاع در مرزهای جنوبی لبنان به این کشور سفر می‌کند.

سفر یک هیئت بین‌المللی آمریکایی به لبنان برای دیدار با سید حسن نصرالله
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سایت «نداء الوطن» از منابع دیپلماتیک مطلع شد که یک هیئت بین‌المللی آمریکایی که مسؤولیت پرونده اسرائیل در سازمان ملل را بر عهده دارد، برای گفت‌وگو در خصوص تحولات اوضاع در مرزهای جنوبی لبنان به این کشور سفر می‌کند.
‌ النشره به نقل از این سایت گزارش داد، این هیئت در بدو ورود به بیروت از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله برای طرح دیدگاه‌های سازمان ملل در مورد جنوب لبنان، درخواست قرار ملاقات خواهد داد.

به گفته این منابع، این هیئت از نصرالله درباره موضع حزب‌الله در خصوص فشار سازمان ملل بر اسرائیل برای عقب نشینی از غجر، تپه‌های کفار شوبا و بخشی از مزارع شبعا که متعلق به لبنان است، سوال خواهد کرد؟ بر اساس این دیدار، در صورت انجام و پاسخ مثبت نصرالله به آن، امور در مرزهای لبنان و اسرائیل بررسی خواهد شد.

این منابع در پایان گفتند که برپا کردن دو چادر توسط حزب‌الله در منطقه خط آبی در مزارع شبعا و همچنین الحاق بخش لبنانی غجر به اراضی اشغالی توسط اسرائیل، پیش زمینه برداشتن گام‌هایی برای دستیابی به ثبات در منطقه‌ای است که اخیرا شاهد تنش شده بوده است.

رسانه‌های لبنانی روز پنج‌شنبه اعلام کردند یک راکت از منطقه‌ای در جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شد و در پی آن ارتش رژیم صهیونیستی نیز چند خمپاره شلیک کرد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید