موساد از ربودن فردی به نام یوسف شهبازی از ایران خبر داد اما برخی منابع خبری ایران اعلام کردند که وی به آذربایجان فرار کرده و ادعای موساد صحت ندارد.

 ربایش یوسف شهبازی توسط موساد از ایران / حقیقت ماجرا چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، چهار روز بعد از خبر رسانه های قبرسی موساد مدعی شد که مغز متفکر و رئیس یک هسته تروریستی مرتبط با عملیات در قبرس را دستگیر کرده است.

موساد از فردی به نام «یوسف شهبازی عباسعلی لو» رونمایی کرد؛ و مدعی شد که این فرد از طریق خاک ترکیه به ایران فرار کرده و موساد موفق شده وی را در ایران ربوده و از وی بازجویی کند؛ و براساس اعترافات وی توانسته عملیات علیه افراد مرتبط با رژیم صهیونیستی در قبرس را خنثی کند. موساد حتی ویدیوی به اصطلاح اعترافات نامبرده را هم منتشر کرد.
اما موساد و شبکه رسانه‌ای آن در انتخاب فرد مورد نظر به عنوان عامل ایران در قبرس دچار یک خطای فاحش و ناشیانه شدند!
اکنون بررسی اسناد و اطلاعات نشان می‌دهد، برخلاف ادعای رژیم صهیونیستی و اظهارات عجیب «یوسف شهبازی»، مبنی بر حضور در قبرس برای اجرای عملیات، وی در تاریخ ۲۵اردیبهشت ماه۱۴۰۲ به صورت قانونی کشور را به مقصد آذربایجان ترک کرده.
رژیم صهیونیستی بهت زده از اتفاقات امنیتی رخ داده علیه اهدافش (از جمله ماجرای ایتالیا) و ناتوان از خنثی‌سازی آن و تحت فشار افکار عمومی، برای بازیابی حیثیت از دست رفته خود، با دستپاچگی سناریویی را طراحی کرده  تا دستکم آبروی خود را بازیابی کند.

تصویر یک: بلیط خریداری شده از طرف «یوسف شهبازی عباسعلی لو» به تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ و به مقصد باکو

تصویر دو: نام یوسف شهبازی عباسعلی لو در ردیف ۱۹ فهرست مسافران پرواز آذربایجان که سوار شدن وی به هواپیما را تایید کرده است.
 

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید