مردی همسرش را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده و در چاهی دفن کرد.

تفریح عجیب این مرد در محل دفن جسد همسرش در کرج

به گزارش سلام نو به نقل از جوان، صبح روز شنبه، سوم تیرماه مردی به یکی از کلانتری‌های تهران رفت و اعتراف کرد یک سال قبل همسرش را به قتل رسانده و جسدش را در بیابان‌های اطراف شهرستان شهریار رها کرده‌است.
وی در ادعایی گفت: «یک سال قبل با همسرم درگیر شدم و او را ناخواسته به قتل رساندم. جسدش را در بیابان‌های اطراف شهریار رها و پس از آن برای همسرم اعلام مفقودی کردم. در این مدت عذاب وجدان داشتم، اما قتل او را پنهان کرده‌بودم تا اینکه شب قبل همسرم به خوابم آمد و گفت برای رهایی از عذاب وجدان راز قتلش را بر ملا کنم.»
چشم و هم‌چشمی
پژمان ۵۱ ساله در توضیح ماجرا گفت: «۱۶ سال قبل خواهرم پرستو را برای ازدواج به من معرفی کرد. او از دوستان صمیمی خواهرم بود و من هم در آن زمان شاگرد مکانیک بودم. ما سال‌ها با خوبی و خوشی زندگی کردیم و الان یک پسر و دختر نوجوان هم داریم، اما چند ماه قبل از حادثه اختلاف من و همسرم آغاز شد. او به خاطر چشم و هم‌چشمی زندگی من و خودش را سیاه کرد و در نهایت هم جانش را از دست داد و مرا هم گرفتار و بدبخت کرد. او به زندگی‌اش راضی نبود و همیشه زندگی‌اش را با دوستان و بستگانش مقایسه می‌کرد و می‌گفت باید زندگی بهتری داشته‌باشد. وضع مالی‌ام خوب است و خانه‌ام در یکی از خیابان‌های غربی تهران است و خودرو و حتی باغ هم دارم، اما همسرم همیشه ناراضی بود.»
ادعای دروغ
متهم ادامه داد: «۲۷ تیرماه سال قبل با همسرم درگیر شدم که او را هل دادم و سرش به ستون خورد و فوت کرد. فرزندانم خانه نبودند. جسدش را به اتاق خواب بردم و به فرزندانم گفتم مادرشان خواب است، اما نیمه شب جسدش را به بیابان‌های اطراف شهریار منتقل و رها کردم. پس از این همه را فریب دادم و با نقشه‌ای که طراحی کرده‌بودم، مدعی شدم همسرم گم شده‌است، اما در نهایت عذاب وجدان رهایم نکرد و تصمیم گرفتم راز قتل را بر ملا کنم.»
با طرح این ادعا متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی محمد وهابی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران در نخستین گام برای روشن شدن سرنوشت جسد زن جوان از پلیس شهرستان شهریار استعلام گرفتند. مأموران پلیس شهریار اعلام کردند در سال گذشته جسد زنی با مشخصات اعلام شده کشف نکرده‌اند. از سوی دیگر پزشکی قانونی هم اعلام کرد جسدی با این مشخصات در پزشکی قانونی ثبت نشده‌است. در گام بعدی مأموران به محلی که قاتل ادعا کرده‌بود جسد را رها کرده رفتند، اما هیچ آثاری یا باقی مانده اعضای بدن انسانی کشف نکردند. بررسی‌های مأموران حکایت از آن داشت قاتل درباره حادثه و رهایی جسد دروغ گفته‌است. بنابراین متهم دوباره برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.
باغ کردان
متهم در آخرین بازجویی ادعای تازه‌ای درباره درگیری با همسرش مطرح کرد و گفت جسد همسرش را در چاه باغ کردانش دفن کرده‌است. وی گفت: «شب حادثه دوباره همسرم به خاطر همان اختلافات قبلی با من مشاجره لفظی کرد که با هم درگیر شدیم. من پتویی روی او انداختم و کتکش زدم که زیر پتو خفه شد. شب از نیمه گذشته بود که جسد او را با خودرویم به باغم در کردان کرج بردم و در آنجا داخل چاه باغم انداختم. وقتی جسد را منتقل کردم، لباس‌های بیرون و کیف و مدارکش را هم با خودم بردم و داخل چاه انداختم تا بعد ادعا کنم همسرم از خانه بیرون رفته و حتی مدارک هویتی‌اش را هم با خودش برده و گم شده‌است. پس از آن مقدار زیادی داخل چاه خاک ریختم تا جسد متعفن نشود. من در این مدت چند باری همراه فرزندانم برای تفریح به باغمان رفتیم، اما آن‌ها خبر نداشتند که جسد مادرشان داخل چاه باغ دفن شده‌است.»
کشف جسد از عمق ۱۴ متری
با اعتراف متهم، مأموران همراه عوامل آتش‌نشانی و چند کارگر به باغ کردان رفتند. بررسی‌ها حکایت از آن داشت جسد زیرخروارها خاک دفن شده‌است. مأموران پس از دو روز تلاش و حدود ۱۰ متر خاک‌برداری از داخل چاه در نهایت در عمق ۱۴ متری چاه با جسد زن جوان که با لباس خانگی و همراه با کیف‌دستی و مدارکش دفن شده‌بود، روبه‌رو شدند. در ادامه جسد برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات از متهم ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید