صندوق ذخیره فرهنگیان یک اطلاعیه جدید صادر کرد. جزئیات بازگشت پرتفوی بیمه معلمان صندوق ذخیره فرهنگیان به بیمه معلم اعلام شد. سهم ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان به شکل درصد سهم هر عضو از ارزش مالکانه صندوق محاسبه شده است. فرهنگیان می‌توانند صورتحساب ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان را آنلاین مشاهده کنند. جزئیات ارزش‌گذاری مالکانه، تعیین ارزش، تقریب ارزش، تخصیص ارزش و تحویل ارزش سهام صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام شد. اختصاص ارزش مالکانه، نقطه عطفی در فعالیت صندوق ذخیره فرهنگیان است.

سورپرایز شبانه برای بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان + سهم ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان چیست؟

به گزارش سلام نو؛ جزئیات پرتفوی بیمه معلمان صندوق ذخیره فرهنگیان و آخرین وضعیت سهام و ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام شد. مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد: مسئولیت من این است که بیمه معلم را به فرهنگیان بازگردانم.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مسئولیت من این است که بیمه معلم را به فرهنگیان بازگردانم.

حمیدرضا نجف‌پور کردی، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در نشست خبری در پاسخ به سوالی، با تاکید بر اینکه پرتفوی بیمه معلمان باید به بیمه معلم بازگردد؛ گفت: مسئولیت من این است که بیمه معلم را به فرهنگیان بازگردانم. اگر فرزندی خطا کند؛ به او خطایش را می گویند. بیمه معلم هم اگر اشتباهی داشته است؛ اشتباهش را بگویند تا اصلاح شود.

نجف‌پور کردی تاکید کرد: بیمه معلم برای وزارت آموزش و پرورش است. هر اشکالی که فرزند دارد پدر باید به او بگوید. اگر مسأله ای وجود دارد؛ باید مساله حل شود نه اینکه صورت مساله پاک شود و به صورت کلی بیمه معلم از پرتفوی بیمه معلمان حذف شود.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تمام‌قد اعلام کردیم آمادگی برطرف کردن هرگونه اشکالات در بیمه معلم هستیم و نگاه تعاملی داریم تا هر جا که نیاز به اصلاح داریم عمل کنیم.

نجف‌پور کردی با بیان اینکه با وزیر وقت مذاکراتی در این خصوص داشته‌ایم؛ گفت: سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش هم با همین نگاه به بیمه معلم نگاه می‌کند. هم وزارت آموزش و پرورش باید به مسائل بیمه معلم توجه کند و هم ما باید مسائل وزارت آموزش و پرورش را در نظر بگیریم.

اختصاص ارزش مالکانه، نقطه عطفی در فعالیت صندوق ذخیره فرهنگیان است

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: به دلیل اینکه اندک مدیرانی در گذشته تخلف‌ هایی داشتند اعتماد بسیاری از معلمان از صندوق سلب شده است.

حمیدرضا نجف‌پور کردی، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در مراسم آغاز اجرای طرح ارزش مالکانه با بیان اینکه امروز نقطه عطفی را رقم زدیم؛ گفت: اجرای این طرح حاصل عقلانیت سازمانی و با عنایت خداوند متعال و حمایت همه فرهنگیان بود که به همت جناب آقای یوسف نوری و سید شمس الدین حسینی به عنوان راهبران اصلی این طرح بوده است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: یکی از مطالبات به حقی که فرهنگیان از مدت‌ها قبل داشتند تعیین تکلیف ارزش مالکانه سهامداران اعضای صندوق بود. موضوعات دیگری همچون سودآوری، شفافیت، حفظ سرمایه، دقت در انتصابات و پرداختی‌های به موقع مطالبه‌های دیگر بود اما ارزش مالکانه یکی از محوری ترین درخواست‌های فرهنگیان بود.

نجف‌پور با تاکید بر اینکه مدل‌های مختلفی را برای تعیین ارزش مالکانه در نظر گرفتیم و در نهایت به این مدل ارزش گذاری رسیدیم گفت: حدود ۵ ماه قرارگاه جهادی پیاده سازی و اجرایی ارزش مالکانه در سطح شبانه روزی فعال بود و آنچه که امروز شاهد آن هستیم نتیجه تفکر انقلابی، تفکر بسیجی و تفکر و مدیریت جهادی است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: هرچه تلاش می‌کنیم نام صندوق ذخیره فرهنگیان را که در شأن معلم است متعالی کنیم با مشکلاتی مواجه می‌شویم؛ به دلیل اینکه اندک مدیرانی در گذشته تخلف‌ هایی داشتند اعتماد بسیاری از معلمان از صندوق سلب شده است در حالی که صندوق ذخیره فرهنگیان دارای مدیران و کارکنانی خوب و رویکردهای انقلابی همراستا با این دولت مردمی و انقلابی است که در حال حاضر شاهد اتفاقات خوب در صندوق هستیم.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان مراحل ارزش گذاری مالکانه را تعیین ارزش، تقریب ارزش، تخصیص ارزش و تحویل ارزش برشمرد و گفت: هر کدام از این ابعاد نیازمند مراحل طولانی بوده است اما همان‌طور که وعده دادیم زودتر از موعد مقرر این ارزش‌ها را تعیین تکلیف کردیم و کمتر از شش ماه با این عزم جهادی ارزش مالکانه محقق شد تا به اعضای بازنشسته و به اعضایی که به هر نحوی از وزارت آموزش و پرورش خارج شدند سهمشان را پرداخت کنیم و به تدریج نسبت سهم هر یک از اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان به کل اعضا مشخص شد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: بعد از رونمایی ارزش مالکانه، طبق فرآیندی که داریم اطلاع رسانی خواهیم کرد به طوری که هر معلم عضو صندوق ذخیره فرهنگیان بتواند از این بستر و این مسیر، وضعیت و صورت وضعیت صورت مالی ارزش مالکانه خود را ملاحظه کند؛ هم سهم خود را ببیند و هم به تدریج از آنچه که هیئت امنا تأیید می‌کند برخوردار شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۷دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید