وسیع‌ترین،‌ شناخته‌شده‌ترین و توریستی‌ترین شهر امارات و خاورمیانه دبی است. شهر دبی که تا چند سال پیش چیزی به جز یک صحرای بی‌نام و نشان نبود در کمتر از چند سال به پیشرفت چشمگیری دست یافته به طوری که هم اکنون یکی از لوکس‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای آسیا و حتی دنیاست.

چرا باید فصل تابستان را برای سفر به دوبی انتخاب کنیم؟

در تمام فصول سال دبی را گرم و خشک می‌بینید و به ندرت باران و یا هوای خنک در آن دیده می‌شود. در تابستان دمای هوا به بالاترین میزان خود می‌رسد و از میزان گردشگران به شدت کاسته می‌شود. تابستان فرصت مناسبی برای استفاده از خلوتی شهر است.

چرا سفر به دبی در تابستان؟

احتمالاً با خود می‌گویید مگر کسی هم پیدا می‌شود که در تابستان به دبی سفر کند؟! و چرا باید در گرم‌ترین فصل سال به دبی سفر کرد!

به دلایلی که در ادامه معرفی می‌کنیم سفر به دبی در تابستان می‌تواند تصمیم هوشمندانه‌ای باشد.

دیدنی‌ترین فستیوال‌های دبی در تابستان

با وجود گرمای بیش از حد دبی در تابستان، اما فستیوال‌های بسیاری در این فصل برگزار می‌شود. جشنواره تابستانی دبی،‌ برنامه‌های شبانه،‌ کنسرت‌های تابستانه، برگزاری برنامه‌های تابستانه در مراکز خرید و سواحل،‌ تخفیف‌های باور نکردنی روی انواع کالاها و ... همگی می‌تواند پکیجی جذاب برای جذب توریست در تابستان باشد.

دبی در تابستان، خلوت و آرام

به دلیل دمای بیش از حد هوا در تابستان به خصوص مرداد ماه،‌ تعداد گردشگران به شکل چشمگیری کاهش می‌یابد و این فرصتی استثنائی برای استفاده از این موقعیت و سفری به یاد ماندنی به دبی است.

البته هتل‌ها و اقامتگاه‌های هتل همگی مجهز به سیستم سرمایش هستند. پس از خروج از هتل حتی برای مسافت‌های کوتاه هم بهتر است از وسیله نقلیه استفاده کنید. تمامی وسایل نقلیه عمومی و خصوصی دارای کولر هستند.

اگر در شب به گشت و گذار در شهر بپردازید باز هم دبی را خلوت می‌یابید و این فرصتی است که فقط در تابستان به شما دست می‌دهد.

مراکز خرید با تخفیف ویژه

اغلب مراکز خرید تابستان کالاهای خود را با قیمتی پایین عرضه می‌کنند. در واقع بهترین زمان خرید در دبی تابستان است. مطرح‌ترین برندهای اروپایی را با قیمت مناسب در تابستان می‌توانید تهیه کنید.

پاساژها و مراکز خرید در دبی فراوانند، مطمئناً می‌توانید اجناس مورد نیاز و سوغاتی‌های فوق‌العاده‌ای را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

دریافت بلیط هواپیما با قیمت پایین

یکی دیگر از دلایلی که سفر به دبی و دریافت تور دبی در تابستان توصیه می‌شود پایین آمدن نرخ پرواز به میزان زیادی است. به دلیل کاهش سفرها به دبی در تابستان قیمت پرواز به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

به این ترتیب شرکت‌های هواپیمایی برای به فروش رساندن بلیط‌های خود آن را با قیمت پایین‌تری در دسترس قرار می‌دهند؛ بنابراین پرواز تهران دبی حتی با ایرلاین اماراتی نیز هزینه زیادی نخواهد داشت.

تخفیف استثنائیِ‌ هتل‌ها

هتل‌ها هم مانند مراکز خرید برای جذب توریست و جلوگیری از ضرر، تخفیفات ویژه‌ای برای مسافران تابستانه در نظر می‌گیرند.

اگر آرزوی اقامت در هتلی لوکس در دبی را دارید و نگران قیمت آن هستید تابستان همان وقتی است که می‌توانید اقامتی رویایی در دبی را تجربه کنید.

می‌توانید با پرداخت هزینه کمتری نسبت به سایر ایام سال اقامت،‌ تفریح، خرید و خورد و خوراک به‌صرفه‌تری را داشته باشید.

سفر به دبی در تابستان مناسب شما نیست!

همان‌طور که بارها در این نوشته اشاره کردیم دمای هوا در تابستان بسیار بالا و به گونه‌ای طاقت فرساست. به خصوص در طول روز که میزان رطوبت هوا به بالاترین حد خود می‌رسد. پس اگر با گرمای هوا مشکل دارید و تحمل دمای بالا را ندارید تابستان فصل شما برای سفر به دبی نیست. با وجود مزایایی که نام بردیم سفر به دبی در تابستان ممکن است برای شما که گرمای هوا آزارتان می‌دهد انتخاب خوبی نباشد.

سفر تابستانه به دبی

سفر به دبی در تابستان علاوه بر مزایا دارای معایبی نیز هست؛ انتخاب با شماست که چه زمانی را برای سفر به دبی انتخاب کنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید