حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از کشف پیکر زن مفقود شده در سیل شهرستان گرمی خبر داد.

پیدا شدن جسد بی جان زن مفقود شده در سیل شهرستان گرمی مغان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا؛ حمید قویدل شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه این زن ۶۵ ساله در منطقه روستای شورستان در پی سیل شهرستان گرمی مفقود شده بود، ادامه داد: پیکر فرد مفقودی بعد از چندین ساعت جستجو و تلاش توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل پیدا و جهت تکمیل مراحل قانونی تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

وی اظهار کرد: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ساعت ۲۱:۱۵ روز پنجشنبه ۲۵ خرداد پس از بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب و اعلام گزارش مفقودی یک نفر در روستای هزران از توابع انگوت شهرستان گرمی به محل حادثه اعزام شده و امدادرسانی را آغاز کردند.

این مسئول ادامه داد: این عملیات با مشارکت نیروهای مردمی، سپاه، نیروی انتظامی و دیگر نهادها انجام گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۱۳ تیم عملیاتی متشکل از ۴۰ نفر نجاتگر در قالب ۹ تیم سیلاب، سه تیم ارزیاب و یک تیم آن‌ست از معاونت امداد و نجات استان و جمعیت هلال احمر شهرستان‌های گرمی، اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طی تلاش شبانه‌روزی نجاتگران هلال احمر پیش از این نیز پیکر پنج نفر مفقودی سیل در شهرستان گرمی توسط نجاتگران این جمعیت پیدا شده بود.

وی به مردم به‌ویژه روستاییان توصیه کرد در زمان بارش‌های شدید در مناطق سیل‌خیز از توقف و استقرار در مسیر رودخانه‌ ها خودداری کنند.

عصر چهارشنبه (۲۴ خرداد) نیز در اثر جاری شدن سیل در منطقه برزند گرمی مغان یک نفر جان باخت و پنج نفر دیگر نیز مفقود شدند ، در اثر سیل جاده گرمی- بیله‌سوار در محدوده پل انجیرلو مسدود شد. این مسیر در جریان سیل نهم خردادماه هم برای ساعاتی مسدود شده بود.

طی هفته‌های جاری بارش‌های متعدد منجر به وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان اردبیل شده و خسارت های سنگینی به همراه داشته است. در جریان سیل نهم و دهم خردادماه جاری هم مسیر گرمی _ بیله‌سوار برای ساعاتی مسدود شد. همچنین بر اثر تخریب تاسیسات آبرسانی آب شهر گرمی و تعدادی از روستاها برای نزدیک به یک هفته قطع شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید