همان طور که می دانید امروزه استفاده از خدمات زیبایی در زندگی افراد اهمیت بسیاری زیادی دارد. این خدمات شامل آرایش، جوانسازی پوست، تزریق انواع فیلر ها، هایفوتراپی و سایر خدمات مرتبط است.

آمار باور نکردنی خدمات زیبایی در سال ۱۴۰۲ به نقل از کلینیک دکتر مسعود جعفری

با استفاده از خدمات زیبایی، افراد می‌توانند به اعتماد به نفس بیشتری دست پیدا کنند. زمانی که ظاهری زیبا و مرتب داشته باشیم، اعتماد به نفسمان افزایش می‌یابد و خودمان را با اطمینان بیشتری در جمع افراد دیگر حس می‌کنیم. همچنین، خدمات زیبایی می‌توانند به بهبود کیفیت زندگی شما نیر کمک کنند، به گونه ای که با استفاده از خدمات مراقبت از پوست می‌توان به راحتی ظاهر خود را بهبود داده و به زیبایی طبیعی خود بیشتر بپردازیم. از طرف دیگر، خدمات زیبایی مانند فیشیال می توانند به صورت ماهانه به آرامش پوست شما کمک کنند. همچنین  این خدمات می‌توانند به کاهش استرس و اضطراب کمک کنند و به شما احساس آرامش و رفاه را بخشیده و باعث افزایش سطح انرژی و روحیه شما شوند. علاوه بر این، برخی از خدمات زیبایی مانند مراقبت از پوست، ماساژ و مراقبت از موها بهبود سلامتی و بهداشت شما را نیز به همراه دارد.

تمامی نکاتی که در بالا گفتیم باعث شده است تا آمار استفاده از خدمات زیبایی هر سال بیشتر از سال های قبلی شود از همین رو قصد داریم در این مقاله به آمار باور نکردنی خدمات زیبایی در سال ۱۴۰۲ به نقل از کلینیک دکتر مسعود جعفری بپردازیم. اگر شما نیز به این آمار علاقه دارید همراه ما باشید.

آمار باور نکردنی خدمات زیبایی در سال ۱۴۰۲

همان طور که در بالا گفتیم صنعت زیبایی در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است به گونه ای که میتوان گفت این آمار در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰۰۰۰هزار نفر بوده است.

همچنین یک آمار جالب هم که در مورد آمار خدمات زیبایی در ایران در دسترس است این است که کشور ایران در سال های اخیر بیشترین آمار استفاده از خدمات زیبایی و لوازم آرایشی را در خاورمیانه داشته است.

افزایش این آمار باعث به وجود آمدن کلینک ها و سالون های زیبایی بسیار زیادی در کشور شده است که این این مورد کار انتخاب بهترین کلینیک و دکتر زیبایی را سخت کرده است.

دکتر مسعود جعفری جراح و متخصص پوست و مو بیش از ۱۰ سال است که در این حوزه فعالیت می کند که با دیدن نمونه کار ها و نظرات مشتریانش به راحتی می توانید به میزان مهارت این پزشک پی ببرید.

با توجه به آمار های منتشر شده از کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری، متوجه می شویم که یکی از محبوب ترین خدمات زیبایی تزریق ژل لب مدل عروسکی و بوتاکس لب است. از این رو قصد داریم در ادامه مقاله به معرفی این خدمات بپردازیم.

تزریق بوتاکس لب

آمار باور نکردنی خدمات زیبایی در سال ۱۴۰۲ به نقل از کلینیک دکتر مسعود جعفری

بوتاکس لب یک روش زیبایی پزشکی است که با استفاده از تزریق سم بوتولینوم به لب‌ها، بهبود ظاهر و جوانسازی آنها را انجام می دهد. بوتاکس لب در واقع از جمله فرایندهای زیبایی غیرجراحی است که برای بهبود اندازه، شکل و زیبایی آن ها انجام می شود.

بوتاکس لب به عنوان یک روش غیرجراحی و غیرتهاجمی، بسیار محبوب شده است. برخلاف جراحی‌های زیبایی که نیاز به برش و تنظیم بافت‌های لب دارند، تزریق بوتاکس سریع، آسان و بدون نیاز برش و خون ریزی است. همچنین، نتایج بوتاکس لب به صورت موقت است و ۳ تا ۶ ماه ادامه می‌یابد، بعد از آن نیاز به تزریق مجدد و تجدیدسازی دارد.

یکی از اصلی ترین نگرانی افرادی که می خواهند تزریق بوتاکس انجام دهند این است که آیا پزشک مورد نظر می تواند بوتاکس لب طبیعی را انجام دهد. در این مورد باید بگوییم که تزریق بوتاکس نیاز به مهارت بالایی دارد و شاید هر پزشکی نتواند لب های قرینه را در بیاورد. از این رو سعی کنید حتما قبل از انجام تزریق بوتاکس لب از مهارت پزشک مطمعن شوید. یکی از راه های اطمینان از مهارت پزشک نمونه کار های قبلی و انجام مشاوره رایگان است که این کار در کلینیک دکتر مسعود جعفری به بهترین شکل انجام می شود.

تزریق ژل لب مدل عروسکی

آمار باور نکردنی خدمات زیبایی در سال ۱۴۰۲ به نقل از کلینیک دکتر مسعود جعفری

تزریق ژل لب مدل عروسکی با توجه به تفاوت هایی که دارد مورد توجه بانوان بسیار زیادی قرار گرفته است. در این مدل قسمت v شکل لب مورد توجه قرار میگیرد و بیشتر تزریق به این ناحیه انجام می شود. مقدار تزریق ژل در این مدل بیشتر از مدل های دیگر است زیرا فرم دهی در این مدل بیشتر است.

ژل لب مدل عروسکی حجم زیادی به لب ها می دهد از این رو بیشتر مورد توجه جوانان قرار گرفته است. اما باید به این نکته توجه کنید که ممکن است این مدل برای هر صورتی خوب نباشد و یا پزشک مورد نظر از مهارت کافی بخوردار نباشد. از این رو سعی کنید حتما قبل از انجام این روش  با استفاده از مشاوره پوست و مو مطمعن شوید که این مدل برای شما مناسب است. همچنین قبل از تزریق با دیدن نمونه کار ها از مهارت و تجربه پزشک مورد نظر مطمعن شوید.

نا گفته نماند که کلینیک دکتر جعفری یکی از بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران با بیش از  ۱۰ سال سابقه در این حوضه، می تواند زیبایی را دوباره به صورت شما به ارمغان بیاورد.

ماندگاری تزریق ژل را می توان بین ۱۸۰ تا ۲۷۰ روز دانست. البته این ماندگاری‌ به عوامل مختلفی بستگی دارد. چربی سوزی بدن فرد، میزان فعالیت های فیزیکی او، سن فرد و … جزو مواردی می باشند که می توانند در این‌ ماندگاری تاثیرگذار باشند. ممکن است این مدت ماندگاری در بدن افرادی که چربی سوزی کمی دارند تا یک سال هم ادامه پیدا کند.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی آمار خدمات زیبایی در سال ۱۴۰۲ پرداختیم و گفتیم که تزریق بوتاکس و ژل لب از محبوب ترین روش ها نزد بانوان است. استفاده از خدمات زیبایی نه تنها مضر نیست بلکه می تواند با زیبایی که به چهره شما می دهد اعتماد به نفس شما را افزایش دهد تا بتوانید در جامعه بهتر ظاهر شوید.

همان طور که در بالا گفتیم با افزایش آمار خدمات زیبایی، کلینیک های زیبایی نیز افزایش پیدا کرده اند. پس سعی کنید در انتخاب پزشک مورد نظر نهایت وسواس را به خرج دهید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید