در تاریخ ۱۴/۲/۱۴۰۲ در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما همایش و ضیافتی برپا شد که پرسنل، مدیران و کارگران شرکت آروا در آن مراسم حضور داشتند و روند موفقیت شرکت آروا که کارخانه ابزار آلات صنعتی خود را احداث کرده؛ بیان شد.

مسیر موفقیت برند آروا از نگاه امین مصلائی

 سخنرانی جناب اقای امین مصلائی با تبریک روز جهانی کارگر و قیام همه برای آن ها شروع شد و بعد از آن به ۲۵ سال گذشته اشاره کردند که کار خود را از مغازه ابزار فروشی پدرشان شروع کردند اما همواره  به بلند پروازی های خود اهمیت می داند.

ایشان در سخنرانی های خود گفتند: مغاره ابزارفروشی پدرم نقطه شروعی برای واردات ابزارآلات صنعتی بود تا جایی که یک شرکت بازرگانی را تاسیس کردم و بارها با چالش های گوناگونی رو به رو شدم اما به خود گفتم که چرا باید فعالیت بازرگانی من موجب اشتغال زایی در چین شود؟ آیا من نمی توانم کشور خودم را آباد کنم و برای مردم کشورم اشتغال زایی ایجاد کنم؟

من باید انتخاب می کردم که حاشیه امن خود را حفظ کنم یا در سرزمین پرخطر تولید دست به اقدام بزنم که به خاطر انگیزه ای که داشتم انتخاب کردم در داخل دست به تولید بزنم.

در ادامه سخنرانی، جناب آقای امین مصلایی اشاره کردند که در سال ۱۳۹۸ کارگاه کوچک خود را به کارخانه ۱۵۰۰ متری گسترش دادند و در سال ۱۴۰۰ کلنگ تاسیس کارخانه ۱۵۰۰۰ هزار متری زده شد و درسال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید و امروز در کنار شما عزیزان این کارخانه را به طور رسمی افتتاح کردیم.

هم چنین برای انتخاب نام برند زمانی که لغات نامه دهخدا را بررسی می کردند نامی بهتر از آروا پیدا نکردند زیرا  آروا درلغت به معنایی عقاب؛ جنگنده ترین پرنده شکاری و پادشاه آسمان ها و زمین است که خود رامسئول خانواده خود می داند و همیشه به شکار که می رود به دنبال موفقیت است.

مسیر موفقیت برند آروا از نگاه امین مصلائی

هم اکنون آروا به غیر از کارخانه، بزرگترین ساختمان اداری درحوزه ابزار آلات را در میدان حسن آباد را به خود اختصاص داده است که ۳۰۰۰ نفر نیروی کار به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند.

ایشان در ادامه سخنان خود تاکید کردند که ما در آروا نمی توانیم و نمی شود را از ذهن های خود بیرون کرده ایم و ایمان داریم که می توانیم. آروا موفقیت های خود را مدیون زحمات کارمندان پرسنل و مدیران خود می داند

روح سازمان آروا به ارزش هایش پایبند است. ارزش هایی که موجب موفقیت آروا شده است. از جمله ارزش های آروا موفقیت، قابل اعتماد و اتکا، انگیزه درونی، بلند پروازی، رشد و اهل حساب و کتاب بودن است.

 هر یک از این ارزش ها تعریفی دارد که رعایت خط به خط آن ها توسط پرسنل آروا  انجام می شود. ما هم چون یک جوان پرشور، ریسک می کنیم تا به اهداف بلند پروازانه خود هر چه قدر هم دور از دسترس، دست یابیم.

ما می خواهیم با گسترش شبکه توزیع خود و تولید محصول با کیفیت در هر مکان و در هر زمان به دسترس و قابل اعتماد ترین برند در حوزه ابزار آلات باشیم و می خواهیم نه تنها در صنعت، بلکه با ارائه خدمات مناسب عضو خانواده هرایرانی باشیم و آسایش و اطمینان را با توجه به یکی ارزش های خود برای مشتریانمان رقم بزنیم.

ما می خواهیم تمام ذی نفعانمان احساس رضایت داشته باشند و می دانیم همه افراد متعهد به آروا وسازمان و ارزش هایش با ما و درکنار رشد می کنند.

مسیر موفقیت برند آروا از نگاه امین مصلائی

ما می خواهیم روز به روز سبد محصولات خود را کامل تر از قبل کنیم و برای رشد و موفقیت های خود برنامه ریزی بلند مدت انجام می دهیم که در این راستا از برادرشان جناب اقای حمید مصلائی نیز تقدیر و تشکر کردند.

در پایان نیز جناب اقای امین مصلایی گفتند: من بزرگترین درس ها را از بازار و زندگی گرفتم و این دو جا برای من همچون یک مدرسه بود که به من درس داد که همواره به دنبال کاری بروم که به آن علاقه دارم و به شما هم توصیه می کنم به دنبال کاری بروید که به آن علاقه دارید. از همین امروز مسلماً اگر به کارتان علاقه داشته باشید می توانید با پشتکار، در برابر چالش های مسیرتان مقاوم باشید و به دنبال راه حل ها بروید. بعد از آن نظم یکی از عامل های مهم است که خود را در برابر برنامه و استراتژی های چیده شده عمل کنید و نظم داشته باشید.

تاسیس کارخانه یکی از اهداف آروا بود تا در نهایت موجب جذب نیروهای متخصصین داخلی شود. هدفی که شاید رسیدن به آن را سخت می دانستیم و اما امروز در نقطه ای ایستاده ایم که خود را برای اهداف بعدی آماده می کنیم و اولویت ما تولید محصول با کیفیت و بومی سازی شده برای هموطنانمان است. در حال حاضر نمایندگی های آروا هم خدمات و هم خرید در سراسر ایران وجود دارد و شما می توانید با مراجعه به وب سایت آروا با آدرس arvatools.com محصول و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید