ساحل چمخاله از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری گیلان به حساب می‌آید از این رو با ما همراه باشید و درباره تفریحات هیجان‌انگیز ساحل چمخاله بدانید.

تفریحات هیجان‌انگیز ساحل چمخاله

سلام نو _ سرویس گردشگری: در شهر زیبای چمخاله چندین نوع تفریح و سرگرمی می توانید داشته باشید؛ ساحل چمخاله: یکی از بهترین سرگرمی های شهر چمخاله، ساحل بسیار جذاب و دلپذیر آن است که طول آن زیاد است و هر سال پذیرای گردشگران زیادی از سراسر کشور است. یکی دیگر از سرگرمی‌ های ساحل چمخاله عکاسی است که برای ثبت لحظات ناب در این منطقه باید آمادگی داشته باشید. همچنین در کنار دریا تونل‌ هایی قرمز رنگ به شکل قرمز در ساحل چمخاله به صورت متوالی نصب کرده اند و یکی از بهترین مکان ها برای ثبت تصاویر رویایی در کنار دریا است. همچنین علاوه بر موارد گفته شده، قدم زدن در ساحل چمخاله و تماشای فضای دلپذیر اطراف تجربه یک حس دست نیافتنی است که بی شک در هیچ مکانی چنین حس آرامش را تجربه نخواهید کرد.

ساحل چمخاله؛ هیجان‌انگیز و دیدنی

در زمان حکومت نادرشاه، تعدادی از کرمانشاهیان برای دور ماندن از جنگ به منطقه خوش آب و هوا و باتلاقی شمال کشور پناه بردند که تا آن زمان کسی آنجا زندگی نمی کرد. چمخاله تا همین چند سال قبل به عنوان روستا بود که در دهستانی چاف قرار داشت و بخشی از شهرستان لنگرود محسوب می شد.

تفریحات هیجان‌انگیز ساحل چمخاله

همواره چه قبل از انقلاب و چه در سال های اخیر یکی از پرطرفدارترین مناطق در شمال کشور است که به دلیل ساحل زیبای خود به شهرت زیادی رسیده است.

برای سفر به چمخاله از لحاظ آب و هوا و خلوت بودن چنین می توان نتیجه گرفت که اگر شلوغی برایتان اهمیتی ندارد و فقط به فکر آب و هوای بی نظیر هستید، باید بگوییم بهتر است در فصل های بهار و تابستان اقدام به سفر کنید تا هم گشت و گذاری در طبیعت و ساحل زیبای آن داشته باشید و هم اینکه آب و هوای خوبی را در شهر Chamkhaleh تجربه کنید.

اما اگر دوست دارید در زمان های خلوت از طبیعت لذت ببرید و به آرامش برسید، بهتر است اوایل پاییز را برای سفر به این شهر شمالی در نظر بگیرید تا هم خلوت باشد و هم از لحاظ قیمت منصفانه باشد. برای سفر به شهر چاف و چمخاله در استان گیلان بهتر است وارد شهر رشت شوید و ۵۰ کیلومتر به سمت مازندران حرکت کنید تا به لنگرود برسید.

تفریحات هیجان‌انگیز ساحل چمخاله

برای این کار باید در ابتدا از شهر چابکسر رد شوید و مسیرتان را تا شهر لنگرود ادامه دهید؛ فاصله شهر چمخاله تا شهر لنگرود نیز ۱۰ کیلومتر بوده و با یک جاده مستقیم به این شهر دیدنی خواهید رسید. همچنین مسیر دیگری نیز وجود دارد که می توانید بعد از گذشتن از رشت به لاهیجان برسید و بعد از ۲۵ کیلومتر به سمت شرق به چمخاله خواهید رسید.

تفریحات جذاب و مهیج ساحل چمخاله

تفریحات آبی

در ساحل چمخاله می توانید تفریحات متنوع آبی را امتحان کنید و در میان دریای خزر از لحظات خود لذت ببرید. تفریحات موجود در چمخاله به شرح زیر است که هر کدام بسته به مدت زمان و نوع تفریح هزینه‌های متفاوتی دارند.

قایق سواری

قایق های موتوری در ساحل چمخاله آماده اند تا شما را به گردشی در حوالی ساحل و در میان آب های مواج ببرند.

جت اسکی

یک وسیله موتوری هیجان انگیز که می توانید حسابی با آن خوش بگذرانید و چرخی در دریا بزنید.

تفریحات هیجان‌انگیز ساحل چمخاله

شاتل

شاتل سواری یک تفریح آبی هیجانی است. در این تفریح شما سوار بر تیوب مخصوصی می کنند و تیوب را با قایق های تندرو بر روی سطح دریا می کشند.

بنانا

این تفریح هم شبیه به شاتل سواری است اما تیوبی که بر آن سوار می شوید شبیه موز و کشیده است.

شنا

در قسمت های امن و مشخص شده تن به آب های دریای خزر بزنید و شنایی لذت بخش را تجربه کنید.

پیاده روی، پیک‌نیک و عکاسی

پیاده روی روی شن‌های ساحل چمخاله، شن بازی و ساخت قلعه به یاد روزهای کودکی از بهترین تجربیاتی است که می‌توان در این ساحل کسب کرد. به‌علاوه، شما می‌توانید به‌همراه خانواده و عزیزانتان در آلاچیق‌های ساحل بساط پیک‌نیک پهن کنید؛ در نظر داشته باشید که برای استفاده از برخی از این آلاچیق‌ها باید هزینه بپردازید.

در ساحل چمخاله عکاسی را به‌هیچ‌وجه فراموش نکنید؛ به‌خصوص در لحظات طلوع یا غروب خورشید که تلالو نور روی دریا، تصاویر بسیار زیبایی خلق می‌کند. در این ساحل تونل‌هایی از قلب به رنگ قرمز نیز به‌صورت متوالی نصب شده‌اند که مکانی بی‌نظیر برای ثبت تصاویر رویایی در کنار دریا هستند.

تفریحات هیجان‌انگیز ساحل چمخاله

دوچرخه‌سواری و موتور چهارچرخ

از دیگر تفریحات ساحل چمخاله می‌توان به دوچرخه سواری و موتور چهارچرخ اشاره کرد. گردشگران می‌توانند از مجتمع‌های تفریحی ساحل، دوچرخه اجاره کنند و با رکاب زدن در مسیرهای مشخص شده از زیبایی‌های ساحل لذت ببرند. موتورسواری نیز از دیگر گزینه‌هایی است که همه، به‌خصوص بچه‌ها عاشق آن هستند.

فوتبال و والیبال

زمین‌های فوتبال و والیبال در ساحل چمخاله، امکان بازی‌های دسته‌جمعی را برای گردشگران فراهم کرده‌اند.

پارک بازی کودکان

پارک بازی کودکان با امکانات مناسب از دیگر تفریحاتی است که در ساحل چمخاله در انتظار خانواده‌هایی است که به‌همراه بچه‌ها سفر می‌کنند.

اسب‌ سواری

اسب‌ سواری یکی از گزینه‌های تفریحی ساحل چمخاله است که در زمان تعطیلات و آخر هفته‌ها در انتظار گردشگران است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مناسب در ساحل اسب‌سواری کنید و از پیچیدن باد در موهای خود و تماشای مناظر طبیعی بی‌نظیر لذت ببرید.

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید