تا چندوقت پیش اگر میخواستید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید ، باید ابتدا سفارش خود را در پنل های اس ام اس و یا پنل پیامک مخابراتی ثبت می کردید و پس از تایید های نهایی ارسال انجام می گردید .

ارسال پیامک بصورت زنده (Live) بر اساس لوکیشن چیست ؟

اما در جدیدترین به روزرسانی پیام رسان شما می توانید بصورت Live  مخاطبین خود را هدف بگیرید و برایشان پیامک تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی ارسال نمایید .

حتما می پرسید چگونه ؟ پاسخ شما یک روشی است به نام LBS !!

پیامک LBS چیست ؟

روش ارسال پیامک LBS یا همان Location Based SMS ، قابلیتی است که به شما کمک می کند تا با تعیین یک منطقه و سناریو های مختلفی افرادی که در همان لحظه در آن منطقه هستند را انتخاب نمایید و برایشان متن تبلیغاتی اختصاصی خود را ارسال کنید .

مثال از LBS

شاید کمی برایتان گمراه کننده باشد ، اما در این مثال به طور واضح برایتان روش ارسال پیامک LBS را شرح خواهیم داد .

فرض کنید شما یک رستوران در منطقه ی تهران پارس تهران دارید ، شما می توانید با استفاده از روش ارسال LBS تعیین کنید که کسانی که در بازه زمانی ساعت 11 تا 15 وارد منطقه تهران پارس میشوند برایشان پیامک تبلیغاتی ای ارسال شود .

ارسال پیامک بصورت زنده (Live) بر اساس لوکیشن چیست ؟

با توجه به این امکان شما می توانید برند خود را به این افراد معرفی کنید و یا برایشان کد تخفیف برای صرف وعده ناهار ارسال کنید .

ارسال LBS برای چه کسب و کارهایی مناسب است ؟

مهم نیست که چه کسب و کاری دارید ، اگر میخواهید در منطقه ای خاص برندسازی و یا تبلیغات نمایید ، این روش بسیار کاربردی تر از بیلبورد و چاپ تراکت است .

چرا که با قیمت پیامک انبوه تبلیغاتی می توانید یک فرد در منطقه ی خود را مطلع نمایید .

البته برخی از کسب و کارهای گرشگری از این روش برای جذب گردشگر بیشتری استفاده می کنند و برای افرادی که در فرودگاه ها حضور دارند تبلیغات ارسال می کنند و تور و هتل خود را پیشنهاد می دهند .

ارسال LBS به چه شماره هایی ارسال می شود ؟

از آنجاییکه ارسال LBS توسط شرکت همراه اول و از طریق سامانه پیامکی ارائه میشود ، شما تنها قادر به شماره های همراه اولی هستید که در آن ناحیه حضور داشته اند و یا دارند .

چگونه ارسال LBS  را ثبت کنم ؟

برای آنکه بتوانید از این روش فوق العاده برای تبلیغات خود استفاده کنید باید بدانید که نیاز به یک پنل اس ام ا دارید که از این قابلیت پشتیبانی کنید .

سامانه پیامکی پیام رسان در جدیدترین بروزرسانی خود از قابلیت ارسال BTS  پشتیبانی می کند . این سامانه تحت وب میباشد و نیاز به نصب اپلیکیشن و با نرم افزار خاصی ندارید .

این بدین معناست که شما می توانید با ثبت نام رایگان در پنل اس ام اس پیام رسان و دریافت یک اکانت رایگان شروع به ارسال LBS نمایید .

برای ثبت نام در پیام رسان از طریق این مطلب می توانید عدد 111 را به 500040075 پیامک کنید . ویا برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه نمایید .

Payam-resan.com

ارسال پیامک بصورت زنده (Live) بر اساس لوکیشن چیست ؟

سامانه پیامکی پیام رسان چیست ؟

پیام رسان یکی از معتبرترین و به روزترین سامانه های پیامکی است که با بیش از 14 سال سابقه و 320 هزار کاربر فعال در زمینه ارائه خدمات تبلیغات پیامکی فعالیت دارد .

تنها کافی است تا نام " پیام رسان " یا " سامانه پیامکی پیام رسان " را در گوگل جست و جو کنید و وارد برترین سایت ارسال پیامک تبلیغاتی شوید.

در این سامانه امکانات متعددی در زمینه بازاریابی پیامکی ، تبلیغات ، اطلاع رسانی ، امکانات اختصاصی برنامه نویسان و ... به صورت رایگان وجود دارد . تنها کافی است تا در این سامانه ثبت نام کنید و از خدمات و پشتیبانی حرفه ای آن در زمینه بازاریابی و فروش استفاده کنید .

جهت دریافت مشاوره رایکان برای شروع اس ام اس مارکتینگ با شماره 02174912 تماس حاصل فرمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید