ساید چنل گرینکو از پرکاربرد ترین پمپ های دمنده به شمار میرود. این ساید چنل ها را می توان در صنایع مختلف ازجمله بسته بندی، خودروسازی و صنایع غذایی بکار برد. به منظور اطمینان از خرید و انتخاب مناسب ساید چنل می توانید از خدمات شرکت آریا گشتاور مانا استفاده کنید.

ساید چنل گرینکو

شرکت آریا گشتاور مانا از بزرگ ترین تامین کنندگان و توزیع کنندگان محصولات صنعتی در کشور محسوب می شود که میتوانید دیگردستگاه های موردنیازخود همچون بلوئر ارزن و... را هم ازآن خریداری نمایید.

معرفی بلوئر ساید چنل های گرینکو

بلوئر ساید چنل در واقع پمپ دمنده است که در بخش های مختلف صنعت بکار می رود. این محصول با نام های دیگری ازقبیل ورتکس پمپ، بلوئر توربینی، بلوئر رینگی و پمپ هواده ساید چنل نیز شناخته می شود. به طور خلاصه، بلوئر ساید چنل به منظور انتقال هوا یا گاز بدون نیاز به استفاده از روش جابجایی مثبت بکار می رود. این دستگاه ها را می توان هم در حالت دمنده و هم مکنده استفاده کرد.

شرکت گرینکو از تولیدکنندگان اصلی و برجسته این نوع از پمپ های دمنده به شمار می رود. ساید چنل های این شرکت در انواع و مدل های مختلفی در بازار به فروش می رسند.

با توجه به این که  ساید چنل گرینکو قادر به تولید ظرفیت 2500 مترمکعب در ساعت و فشار 1040 بار است، می تواند در صنایع گوناگونی استفاده می شود. به طور کلی، ساید چنل از یک ورودی، یک خروجی، الکتروموتور 2900 دور در دقیقه و پروانه ساخته می شود. این الکتروموتور با چرخاندن پروانه باعث مکش هوا از یک سمت و دمش آن از سمت دیگر می شود.

برای آن که به پروانه دستگاه آسیبی وارد نشود، استفاده از فیلتر در مجرای ورودی الزامی خواهد بود. این فیلترها از ورود ذرات جامد و اشیا خارجی به درون دستگاه جلوگیری می کنند زیرا به دلیل فاصله میلیمتری پروانه با پوسته داخلی ساید چنل در صورت ورود هرگونه اشیا ریز و درشتی سبب شکسته شدن پروانه ساید چنل می شود، لازم به ذکر است پروانه ساید چنل مهم ترین قطعه این دستگاه بوده که باید مراقب ویژه ای از این صورت پذیرد .

خریدی مطمئن با بررسی مشخصات فنی ساید چنل گرینکو
مشخصات فنی ساید چنل

نگهداری و سرویس های دوره ای ساید چنل گرینکو

ساید چنل های شرکت گرینکو از بهترین محصولات موجود در بازار ایران و حتی جهان به شمار می روند. این محصولات را می توان از نظر کارایی و کیفیت با بهترین برندهای تولید کننده ساید چنل در جهان مقایسه کرد. در صورت استفاده در شرایط کاری مناسب و انجام سرویس های دوره ای، ساید چنل گرینکو طول عمر بالایی خواهد داشت.

سرویس های دوره ای ساید چنل های این شرکت عبارتند از:

  • تعویض به موقع بلبرینگ ها (خرابی بلبرینگ ها به صورت تغییر صدای نرمال دستگاه ظاهر می شود)
  • گریس کاری مناسب و به موقع
  • تعویض پروانه (در صورت خرابی یا از تعادل درآمدن)

سرویس های دوره ای باعث افزایش راندمان کاری و کارایی دستگاه می شوند. به این نکته توجه داشته باشید، گریس کاری بیش از اندازه نیز باعث آسیب رسیدن به دستگاه می شود. در نتیجه، تزریق گریس باید به اندازه کافی صورت گیرد.   

استفاده از ساید چنل گرینکو چه مزایایی دارد؟

ساید چنل های گرینکو به دلیل مزایایی متعددی که دارند، همواره در میان محصولات پرفروش پمپ های هوادهی بازار داخلی قرار می گیرند. کیفیت مناسب و قیمت قابل قبول از مهم ترین مزایای این دستگاه ها به شمار میروند. کیفیت ساید چنل های گرینکو در حد محصولات برندهای شناخته شده اروپایی ازجمله ساید چنل زیمنس است. در نتیجه، میتوان باپرداخت هزینه کمتر به کارایی بهتردست یافت. ازدیگر مزایای این ساید چنل ها میتوان به مواردزیر اشاره کرد:

  • حجم کم و سبک بودن
  • عدم نیاز به روغن کاری (OIL FREE)
  • سهولت در جابجایی و نصب
  • خدمات پس از فروش مناسب
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • بازدهی و راندمان کاری بالا
  • استهلاک پایین
  • قابلیت به وجودآوردن جریان هوا یکنواخت و بدون پالس
  • قیمت رقابتی در میان تولیدکنندگان داخلی و خارجی

تنوع محصول از دیگر ویژگی های برجسته برند گرینکو به حساب می آید. ساید چنل گرینکو را می توان به تک پروانه، دو پروانه و سه پروانه تقسیم بندی کرد. از سوی دیگر، این دستگاه ها هم به صورت تک فاز و هم به صورت سه فاز ساخته می شوند. در نتیجه، هنگام خرید حتماً باید ساید چنل بر اساس شرایط کاری انتخاب شود. ساید چنل های این شرکت معمولاً در سایزهای 1 تا 4 اینچ در بازار وجود دارند.

ساید چنل های گرینکو به خاطر تولید صدای کم در هنگام کار شهرت دارند. بنابراین، هرگونه تغییر صدایی در دستگاه می تواند نشان دهنده آسیب به قطعات آن باشد و نیاز به بررسی بیشتر دارد. تعویض قطعات در صورت خرابی به سادگی امکان پذیر خواهد بود چراکه لوازم یدکی محصولات گرینکو به راحتی در بازار پیدا میشوند. 

مزایای استفاده از ساید چنل های گرینکو
مزایای استفاده از ساید چنل های گرینکو

از ساید چنل در چه بخش هایی از صنعت استفاده می شود؟

ساید چنل گرینکو ازجمله با کیفیت ترین پمپ های دمنده و مکنده موجود در بازار هستند که به عنوان یک بلوئر ارزان شناخته می شوند. از کاربردهای اصلی این دستگاه ها می توان به صنایع غذایی، کارخانه های تولید سیمان، صنایع خودروسازی و صنایع تولید کاغذ و مقوا و صنایع پرورش ماهی اشاره کرد.

انواع مختلف ساید چنل در تصفیه خانه های آب و فاضلاب نیز بکار می روند. به کمک این دستگاه ها،اکسیژن به درون استخرهای فاضلاب تزریق می شود و میزان اکسید شدن مواد آلی با آب کاهش می یابد. یکی دیگراز مهمترین کاربردهای ساید چنل های گرینکو در صنعت پرورش ماهی است. از این دستگاه ها در صنعت پرورش ماهی برای تزریق هوا فشرده و تامین اکسیژن مورد نیاز آبزیان استفاده میشود.

سایدچنل های گرینکو را می توان در صنعت بسته بندی نیز بکار برد. دلیل اصلی استفاده از این دستگاه ها در صنعت بسته بندی، خشک شدن محصولات پیش از بسته بندی است. از ساید چنل ها حتی درصنعت کاشی و سرامیک نیز استفاده گسترده ای می شود. بکار بردن این دستگاه درحالت وکیوم در کارخانه ها موجب سهولت در جابجایی کاشی هاوسرامیک ها می شود.

خریدی مطمئن با بررسی مشخصات فنی ساید چنل گرینکو
کاربرد ساید چنل های گرینکو

نحوه انتخاب ساید چنل گرینکو مناسب

با توجه به تنوع محصولات گرینکو، انتخاب و خرید چندان راحت نخواهد بود. پیش از انتخاب و خرید، باید به فاکتورهای مختلفی توجه کنید. فشار (بر حسب میلی بار) و دبی (متر مکعب بر ساعت) از مهم ترین فاکتورها در انتخاب ساید چنل ها به شمار می روند. این دو فاکتور به طور دقیق توسط کارشناسان فنی محاسبه می شوند.

مدل های مختلف ساید چنل های گرینکو دارای فشار و دبی متفاوتی هستند و برای کاربرد خاصی طراحی شده اند. برای اطلاع از مقدار فشار و دبی هر مدل می توانید به کاتالوگ آن مراجعه کنید.

با آریا گشتاور مانا مطمئن خرید کنید

آریا گشتاور مانا (آگما) بیش از ده سال است که به عنوان بزرگ ترین توزیع کننده انواع الکتروموتور، پمپ های صنعتی، روتس بلوئر گریتک، گیربکس و برق صنعتی شناخته می شود. تمامی محصولات این شرکت با ضمانت نامه و گواهی اصالت محصول به فروش می رسند. اگر قصد خرید ساید چنل گرینکو را دارید، با کارشناسان آریا گشتاور مانا مشورت کنید. مشاوره، پشتیبانی فنی، خدمات پس از فروش و پاسخگویی 24 ساعته از مهم ترین خدمات آگما به حساب می آیند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید