آکواریوم کیش، فضایی هیجان‌انگیز و خاص است از این رو با ما همراه باشید و درباره چند ویژگی ممتاز آکواریوم کیش که باید بدانید، بیشتر آگاه شوید.

چند ویژگی ممتاز آکواریوم کیش که باید بدانید!

سلام نو _ سرویس گردشگری: همواره جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری به خصوص در فصل های سرد سال می باشد. این جزیره دارای جاذبه های دیدنی و گردشگری متعددی می باشد که می توانند گردشگران زیادی را به سمت خود فرا بخوانند. آکواریوم کیش نیز یکی از اماکن دیدنی جزیره کیش می باشد و گردشگرانی که علاقه زیادی به آبزیان و ماهی ها دارند می توانند از نزدیک آن ها را ببینند و لحظات خوشی را برای خود در محیط دوست داشتنی و دلنشین مجموعه آکواریوم جزیره کیش به وجود بیاورند.

بازدید راحت آکواریوم کیش

خلیج همیشه فارس و جزیره کیش محل زندگی بسیاری از آبزیان زیبا و رنگارنگ است. مسافران و افراد علاقه‌مند به دنیای زیر آب در مدت اقامت خود در جزیره کیش می‌توانند با غواصی در آب‌های آزاد خلیج فارس موجودات کوچک و بزرگ ساکن در آنجا را از نزدیک تماشا کنند، اما برای افرادی که علاقه‌ای به غواصی ندارند یک مکان جذاب و شگفت انگیز به نام آکواریوم کیش آماده شده است، در این آکواریوم انواع زیادی از ماهی‌ها و آبزیان زندگی می‌کنند و بازدید از آن گردشگران را با دنیای ناشناخته این موجودات آشنا می‌کند.

چند ویژگی ممتاز آکواریوم کیش که باید بدانید!

اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر کیش باشید حتما می‌خواهید بدانید آکواریوم کیش کجاست؟ این جاذبه توریستی دقیقا در کنار مجموعه دلفیناریوم کیش و پارک آهوان قرار گرفته است و فاصله زیادی تا مرکز شهر ندارد. آکواریوم کیش آدرس و دسترسی راحتی دارد و مسافران برای رسیدن به آن فقط کافیست با استفاده از انواع وسیله نقلیه خود را به قسمت جنوب شرقی جزیره و خیابان فردوسی برسانند و وارد ساختمان کانون هنر شوند. طی کردن این مسیر حتی با دوچرخه هم امکانپذیر است و افراد علاقه‌مند می‌توانند با رکاب زدن خود را به این مکان جذاب برسانند و از تماشای ماهی‌های رنگارنگ و آبزیان جذاب و دیدنی لذت ببرند.

برای بازدید از این مجموعه، خرید بلیط به دو شکل امکانپذیر است، گردشگران می‌توانند با تهیه بلیط مجموعه دلفیناریوم از تمامی بخش‌های آن شامل باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها و آکواریوم دیدن کنند یا برای آکواریوم کیش بلیط جداگانه تهیه کرده و به تماشای این مجموعه زیبا بروند. همچنین امکان تهیه بلیط به صورت آنلاین وجود دارد و این کار در زمان‌های شلوغ و پر مسافر، در وقت شما حسابی صرفه‌جویی می‌کند.

چند ویژگی ممتاز آکواریوم کیش که باید بدانید!

آکواریوم کیش همه روزه(به جز روزهای تعطیل) از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب باز است.

ویژگی‌های ممتاز آکواریوم کیش

آکواریوم کیش یکی از اماکن دیدنی جزیره کیش به شمار می رود که در مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است. اگر به مجموعه آکواریوم جزیره کیش بروید، می توانید تعداد زیادی از آبزیان و ماهی ها را که تنوع زیادی هم دارند را از نزدیک مشاهده کنید.

برخی افراد هستند که به ماهی ها و آبزاین علاقه دارند اما به هر دلیلی امکان بازدید از آن ها به صورت غواصی یا روش دیگری را ندارند. در این صورت این امکان فراهم شده تا بتوانند در آکواریوم کیش به راحتی از تماشای ماهی های زیبا، متنوع و رنگارنگ و دیگر آبزیان لذت ببرند. در مجموعه آکواریوم جزیره کیش تنوع بسیار بالایی از آبزیان وجود دارند.

مجموعه آکواریوم کیش که یکی از جاذبه های دیدنی جزیره کیش می باشد، در ساختمان کانون هنر کیش واقع شده است و ظاهر آن شبیه به کشتی می باشد. در این ساختمان دو آکواریوم بزرگ با گنجایش ۲۰ هزار لیتری و ۵۰ هزار لیتری وجود دارد.

چند ویژگی ممتاز آکواریوم کیش که باید بدانید!

در آکواریوم بزرگ یعنی آکواریوم ۵۰ هزار لیتری، کوسه های و ماهی های بزرگ دریای خلیج فارس نگهداری می شوند. در آکواریوم بزرگ انواع تمساح ها و مارها نیز نگهداری می شوند.

همچنین در آکواریوم کوچک تر ۲۰ هزار لیتری ماهی های تزئینی و گونه های کمیاب و نایاب آب های شیرین نگهداری می شوند و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته اند. بسیاری از گردشگران در هر سنی که باشند می توانند به این مجموعه بروند و بازدید از آن ها برایشان بسیار جذاب می باشد. بیشترین بازدیدکنندگان آکواریوم کیش دانشجویان، پژوهشگران و به خصوص کودکان هستند.

دیدن ماهی های کوچک و بزرگ از نزدیک و در مکانی امن، می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد. به دلیل جذاب بودن و کامل بودن این مجموعه آکواریوم، در طول سال میزبان حدود یک میلیون بازدیدکننده می باشد.

در این مجموعه یکی بخش علمی وجود دارد که در آن حیوانات تاکسیدرمی و دیرینه شناسی دیده می شود. همانطور که گفته شد در آکواریوم بزرگتر انواع مختلفی از خزندگان نظیر مارها، تمساح ها، پرندگان نادر و کمیاب و انواع پستانداران و مرجان ها نگهداری می شوند و بازدیدکنندگان می توانند از آن ها بازدید کنند.

چند ویژگی ممتاز آکواریوم کیش که باید بدانید!

یکی از جاذبه های دیدنی بسیار جذاب در آکواریوم کیش، لاک پشتی با ابعاد بسیار بزرگ است که طول آن به دو متر می رسد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید