هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرامش در یک استوری از خاطرات تلخ مدرسه‌اش نوشت.

خاطره تلخ هانیه توسلی از مدیران دوره مدرسه‌اش + عکس

به گزارش سلام نو، هانیه توسلی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر متولد 1358/03/17 در شهر همدان است . این بازیگر 4 خواهر دارد . خواهر بزرگش هما نام دارد و مدتی در یک مجله به عنوان منتقد فعالیت داشته است . خواهر دیگرش مهسا جراح مغز و خواهر دیگرش هدیه که از خوانندگان مقیم امریکا است . خواهر آخری هم در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است.پدرش سرهنگ ژاندارمری بود و مادرش خانه دار .

هانیه توسلی پدرش را در سال 78 از دست داده است. هانیه توسلی دیپلم تجربی دارد و از دانشگاه آزاد تهران مدرک کارشناسی ادبیات فیلم نامه نویسی را داراست .

هانیه توسلی کار بازیگری را با تئاتر آغاز کرده است . در 16 سالگی و در همدان تئاتر را آغاز کرده و در سن 20 سالگی با قبولی در دانشگاه به تهران آمد تا رویاهایش را محقق کند. وقتی نمایش پدر دوست داشتنی با بازی او، در یکی از جشنواره های تئاتر، در تبریز روی صحنه رفت، نصرالله قادری که به عنوان داور آنجا حضور داشت، هانیه توسلی را برای بازی در نمایش پدر انتخاب کرد. یک سال پس از آن، در فیلم کوتاه روی جاده نمناک (مهدی کرم پور) و سریال غریبه (جواد اردکانی) بازی کرد و سرانجام با شام آخر وارد عرصه حرفه ای سینما شد.

او در صفحه شخصی اینستاگرامش در یک استوری از خاطرات تلخ مدرسه‌اش نوشت.

هانیه توسلی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید