شنیده ها حاکی از آن است که لوکا مودریچ قرار خود را تمدید کرده است.

غیر رسمی/تمدید قرارداد لوکا مودریچ با رئال مادرید تا ۲۰۲۴

به گزارش سلام نو به نقل از طرفداری، لوکا مودریچ می‌خواهد در رئال مادرید بماند و یک خداحافظی باشکوه در سانتیاگو برنابئو داشته باشد.

طرفداری | به گزارش رلوو، همانطور که انتظار می‌رفت، توافق کامل و نهایی میان رئال مادرید و لوکا مودریچ بر سر تمدید قرارداد صورت گرفته و این هافبک کروات قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۴ تمدید می‌کند. طرفین بر سر تمامی کلیات و جزییات قرارداد توافق کامل دارند و اعلام رسمیِ تمدید قراداد مودریچ توسط باشگاه رئال مادرید طی روزهای آینده صورت می‌گیرد تا بار دیگر شاهد هنرنمایی این بازیکن ۳۷ ساله با پیراهن رئال مادرید باشیم.

حدود یک ماه پیش فلورنتیو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید با لوکا مودریچ صحبت کرد و به او اطمینان داد که پیشنهاد قرارداد جدیدی به او خواهد داد. مودریچ که رویای بازنشستگی با پیراهن رئال مادرید را دارد، بی‌درنگ پیشنهاد لوس بلانکوس را پذیرفته و باشگاه از تمایل مطلق او برای ادامه دادن در مادرید آگاه است. هافبک کروات می‌خواهد تا زمانی که فیزیک بدنی‌اش و باشگاه به او اجازه می‌دهند در رئال مادرید به کار خود ادامه دهد.

قرارداد جدید مودریچ با رئال مادرید، بدون کاهش حقوق همراه خواهد بود و کماکان پس از کریم بنزما و ادن هازارد، بیش‌ترین دستمزد را در تیم خواهد گرفت. لوکیتا از مدت‌ها پیش، یک پیشنهاد ۴۰ میلیون یورویی از عربستان سعودی روی میز خود داشته، اما حتی نخواسته است آن را بررسی کند و همچنین از این پیشنهاد برای فشار آوردن به رئال مادرید برای تمدید قراردادش سوءاستفاده نکرده است. مدیران رئال مادرید از وفاداری مثال‌زدنی مودریچ به تیم بسیار سپاسگزار و راضی‌اند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید