کیت‌های فوتبالی از لباس‌هایی ساده به عنصری اساسی از هویت باشگاه‌های فوتبال بدل شده‌اند و در میان هوادارنشان حس و حال افتخار به آن باشگاه را تشدید می‌کنند.

بهترین و بدترین لباس‌های فوتبالی فصل ۲۴-۲۰۲۳

بهترین و بدترین لباس‌های فوتبالی فصل ۲۴-۲۰۲۳

کیت‌های فوتبالی از لباس‌هایی ساده به عنصری اساسی از هویت باشگاه‌های فوتبال بدل شده‌اند و در میان هوادارنشان حس و حال افتخار به آن باشگاه را تشدید می‌کنند.

در طی این مقاله، بهترین و بدترین کیت‌های فوتبالی فصل ۲۴-۲۰۲۳ را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در ادامه به طراحی‌های جذاب هر یک از آنها اشاره کرده و همچنین کیت‌هایی که انتظارات ما را برآورده نکرده‌اند را به شما معرفی می‌نماییم.

بهترین و بدترین کیت‌های فوتبالی

فصل جاری فوتبال شاهد ظهور لباس‌های فوتبالی جذابی است که در میان علاقه‌مندان به فوتبال مورد پسند قرار گرفته‌اند.در دیگر سو لباس‌هایی نیز وجود دارند که با انتقاداتی روبه‌رو شده‌اند. باشگاه‌هایی مانند منچستر سیتی و آث میلان با طرح‌های قابل تحسین خود محبوبیت لباس‌هایشان را دوچندان کرده‌ و بازار خرید و فروش کیت‌ها را به شدت تحت تاثیر قرار داده‌اند.

بهترین و بدترین لباس‌های فوتبالی در فصل ۲۴-۲۰۲۳

همچنانکه گفته شد طی فصل جاری باشگاه‌های صاحب‌نام فوتبال مجموعه‌های متنوعی از طراحی‌های زیبا و نازیبا را ارائه کردند. در ادامه‌ی مقاله‌ی پیش‌رو که حاصل پژوهش‌های سایت معتبر فوتبالیوم است در مورد کیت‌های فوتبالی در فصل ۲۰۲۳-۲۴ مطالب جذابی به طور مفصل ارائه می‌گردد.

بهترین کیت‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳

همیشه بهتر است با بهترین‌ها آغاز کنیم. بنابراین پیش از اشاره به بدترین لباس‌های فوتبالی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳مجموعه‌ای از بهترین کیت‌های فوتبالی در فصل کنونی را به شما پیشکش می‌کنیم:

کیت خانگی آث میلان

بهترین و بدترین لباس‌های فوتبالی فصل ۲۴-۲۰۲۳

در ارزیابی بهترین و بدترین کیت‌های فوتبال ضروری است که عواملی مانند طراحی، هماهنگی رنگ‌ها و جذابیت بصری را مد نظر قرار دهیم. با در نظر گرفتن این مولفه‌ها باشگاه آث میلان و شرکت بزرگ پوما در فصل جاری یکبار دیگر یک کیت فوتبالی برجسته در سطح جهانی را ارائه داده‌اند. کیت خانگی آث میلان درفصل ۲۴-۲۰۲۳همراه با رنگ‌های قرمز و سیاه که در واقع رنگ‌های سنتی و هویت بصری شناخته شده این باشگاه هستند در عین زیبایی به تاریخچه و هویت باشگاه احترام می‌گذارد. طراحی ساده و شیک این کیت با استفاده از خطوط عمودی سیاه و قرمز به شکل نوارهای باریک صورت گرفته است. همچنین  نشان شرکت پوما در قسمت بالایی سینه قرار گرفته است که به طراحی کلی کیت جذابیت زیادی می‌بخشد. کلیه جزئیات این کیت با دقت و ظرافت طراحی شده همه‌چیز در آن نشان از یک کیت فوتبالی مدرن و شیک دارد.

لباس سوم باشگاه منچستر سیتی

بهترین و بدترین لباس‌های فوتبالی فصل ۲۴-۲۰۲۳

در فصل جاری باشگاه متمول منچستر سیتی لباس سوم جذابی دارد. لباسی با رنگ زمینه‌ی آبی تیره و رگه‌های آبی روشن! این کیت برای بازی‌های خارج از خانه در اروپا مناسب است. ترکیب رنگ یاد شده همراه با نوشته‌های صورتی رنگ در کنار لوگوی باشگاه جلوه‌ی خاصی به این لباس بخشیده است. از آنجا که منچستر سیتی به فرم خوب خود پس از تعطیلات مشهور است باید دید که آیا آنها می‌توانند پس از تعطیلات ژانویه موفقیت خود را در لیگ قهرمانان اروپا تکرار کنند یا خیر.

لباس خارج از خانه‌ی پاری سن‌ژرمن

بهترین و بدترین لباس‌های فوتبالی فصل ۲۴-۲۰۲۳

بهترین و بدترین کیت‌های فوتبالی یا با یکپارچه‌سازی هویتی باشگاه‌ها و الهام‌بخشی به هواداران و یا با عدم تاثیرگذاری بر مخاطب در ذهن ما ماندگار می‌شوند. کیت خارج از خانه‌ی پاریسی‌ها در فصل جاری بدون شک یکی از بهترین کیت‌های فوتبالی امسال است. پیراهن آنها دارای یک خط افقی قرمزوآبی برجسته در بخش میانی است که رنگ‌های سنتی آنها را نشان می‌دهد. همچنین دو مولفه‌ی مهم یعنی برج ایفل و نماد گل زنبق جذابیت طراحی را افزایش داده است.

لباس خانگی رئال مادرید

بهترین و بدترین لباس‌های فوتبالی فصل ۲۴-۲۰۲۳

بی‌تردید ‍پیراهن خانگی رئال مادرید در فصل ۲۴-۲۰۲۳ یکی از زیباترین لباس‌های فوتبالی در فصل جاری است. طراحی جذاب گرادیان سایه‌های سفید و نقره‌ای را به‌ صورت یکپارچه در هم آمیخته و زیبایی‌شناسی مدرنی را به نمایش می‌گذارد که به‌راحتی جوهره‌ی قدرت و ظرافت را به تصویر می‌کشد. این طراحی نمادی بی‌عیب و نقص و هماهنگ با تاریخچه پرافتخار باشگاه است. حضور مداوم رئال مادرید در میان تیم‌های خوش‌پوش به یک سنت ارزشمند تبدیل شده که این مهم تا حد زیادی به لطف تلاش‌های شرکت آدیداس محقق شده است..

لباس خانگی منچستر سیتی

بهترین و بدترین لباس‌های فوتبالی فصل ۲۴-۲۰۲۳

اگر کنجکاو بودید که بدانید آیا پیراهن ۲۴-۲۳ منچسترسیتی در میان بهترین‌های اروپا قرار دارد یا نه باید بگوییم پاسخ شما یک بله قاطع است! این لباس خانگی با الهام از میراث صنعتی شهر منچستر رنگ آبی آسمانی و الگوهای پیچیده‌ای را به نمایش می‌گذارد و به هواداران یادآوری می‌کند که هنوز به ریشه‌های خود ادای احترام می‌کند. شایان‌ذکر است که منچسترسیتی با پوشیدن همین پیراهن قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را به دست آورد.

بدترین لباس‌های فوتبالی فصل ۲۴-۲۰۲۳

در فصل فوتبالی ۲۴-۲۰۲۳ برخی از لباس‌های فوتبالی انتظارات را برآورده نکردند و در میان بدترین طراحی‌های سال قرار گرفتند. بیایید به برخی از این کیت‌های ناامیدکننده دقیق‌تر نگاه کنیم:

لباس سوم باشگاه منچستر یونایتد

بهترین و بدترین لباس‌های فوتبالی فصل ۲۴-۲۰۲۳

پس از بررسی بهترین کیت‌های فوتبالی فصل ۲۴-۲۰۲۳ اکنون زمان آن است که بدترین‌ها را بررسی کنیم. برای شروع لباس سوم منچستر یونایتد در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳گزینه‌ی خوبی است. هواداران از رنگ سفید خام آن که بخش اعظم لباس را در برمی‌گیرد بسیار ناراضی هستند. در حالی که هدف اصلی از این طراحی منحصربه‌فرد ایجاد چیزی متمایز وتازه بود اما بسیاری را ناامید کرده است. با این حال، صرف نظر از کاستی‌های لباس و نتایجی که یونایتد این روزها به دست آورده هواداران وفادار این باشگاه همچنان از تیم خود حمایت می‌کنند.

لباس خانگی چلسی

بهترین و بدترین لباس‌های فوتبالی فصل ۲۴-۲۰۲۳

متاسفانه لباس خانگی چلسی در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به دلیل انتخاب رنگ عجیب و غریب خود انتظارات را برآورده نکرد. آرم‌های روی لباس در برخی از زوایا تقریبا نامرئی هستند. در این لباس مولفه‌ی رنگ براق که قرار بود کنتراست زنده‌ای با پیراهن آبی سلطنتی ارائه دهد تضعیف شده و عملا غیرقابل تشخیص است. این کمبود دید تاثیر این عناصر را بر طراحی کلی لباس کاهش داده و از جذابیت نهایی اثر به شکل قابل توجهی کاسته است.

لباس خانگی یونتووس

بهترین و بدترین لباس‌های فوتبالی فصل ۲۴-۲۰۲۳

در یک ارزیابی جامع از بهترین و بدترین لباس‌های فوتبالی، علاوه بر جنبه های عینی مانند طراحی و هماهنگی رنگ‌ها، عوامل دیگری مانند استقبال هواداران، ارتباطات فرهنگی و ریشه‌های تاریخی نیز باید در نظر گرفته شود.

لباس خانگی یوونتوس در فصل ۲۴-۲۰۲۳ با الهام از طرح خطوط سیاه و سفید همیشگی طراحی شده است اما با اضافه کردن خطوطی که بافتار خزگونه‌ی یک گورخر را شبیه‌سازی می‌کنند جلوه بصری غریبی ایجاد کرده که به لحاظ ترکیب رنگ هم هارمونی ندارد. این لباس با معرفی رنگ سوم طلایی از لباس‌های قبلی باشگاه متمایز می‌شود. کاستی مهم این لباس در طراحی رنگ‌هاست که از نظر بصری چالش برانگیز می‌نماید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید