با توجه به هزینه بالا وسایل جانبی راهنمای خرید آیفون و لوازم جانبی اپل می‌تواند به شما کمک کند تا اولویت‌های مهم‌تر را بشناسید و مدیریت هزینه کنید.

راهنمای خرید آیفون و لوازم جانبی اپل

بدون شک گوشی آیفون یکی از بهترین گوشی های هوشمند دنیا با امکانات و قابلیت های بسیار زیاد است و باعث شده افراد زیادی تمایل به خرید این گوشی داشته باشند. در کنار آن، استفاده از بهترین لوازم جانبی اپل مناسب به محافظت از آیفون شما در برابر اتفاقات ناخواسته و همچنین باعث بهبود کارایی و افزایش طول عمر آیفون شما می شود. بنابراین خرید لوازم جانبی آیفون که با کیفیت نیز باشد، اهمیت دارد.

وقتی نوبت به خرید بهترین لوازم جانبی اپل می رسد، به علت وجود موارد بسیار زیاد در بازار، انتخاب مورد مناسب و با کیفیت مشکل است. به عنوان مثال، اگر کابل شارژر را در جستجو کنید، بیش از ۲۰۰۰ نتیجه خواهید یافت. اگر ارزان ترین آن را بخرید ممکن است در عرض یک هفته آسیب ببیند. برخی از لوازم جانبی اپل وجود دارد که خرید آن ها اهمیتی ندارد و بیشتر جنبه زیبایی دارد. بنابراین در خرید این موارد باید دقت داشته باشید.

راهنمای خرید آیفون و لوازم جانبی اپل

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین لوازم جانبی اپل که هر شخص دارای آیفون باید آن ها را داشته باشد، بپردازیم. به این دلیل این موارد را بهترین لوازم جانبی اپل معرفی کردیم که برای داشتن آیفونی سالم با طول عمر مناسب، خرید و استفاده از آن ها اهمیت دارد. با استفاده از بهترین لوازم جانبی اپل، به افزایش مقاومت و کارایی آیفون خود کمک کنید.

راهنمای خرید آیفون و لوازم جانبی اپل: مبدل سه شاخه

شما پس از خرید دستگاه هوشمندتان، در اولین قدم نیاز به یک مبدل سه شاخه به دو شاخه برای شارژر دستگاه خود دارید. استفاده از یک مبدل اورجینال و با کیفیت برای جلوگیری از خطرات احتمالی مانند آتش سوزی یا آسیب دیدن دستگاه و شارژر حیاتی است. همچنین در صورت استفاده از محافظ برق، شما ریسک آسیب دیدن دستگاه خود را به حداقل می‌رسانید.

محافظ و مبدل هادرون مدل P۱۰۱ علاوه بر حفاظت از لوازم الکترونیکی در مقابل نوسانات برق , با بهرمندی از سیستم قطع هوشمند برق می‌تواند از انواع باتری‌ها در برابر شارژ بیش از اندازه یا Over Charge محافظت نماید. اتصال شارژر به تلفن همراه، برای زمانی بیش از زمان معمول یک سیکل شارژ, در بلند مدت و حتی در برخی از موارد در کوتاه مدت می‌تواند موجب ایجاد آسیب‌های جدی به باتری می‌گردد. شما با تنظیم نمودن تایمر برای محافظ هادرون، می‌توانید خطر شارژ اضافی را تا حد زیادی کاهش دهید. به طور خلاصه شما با خرید این مبدل باکیفیت یک تیر و چند نشان خواهید زد!

راهنمای خرید آیفون و لوازم جانبی اپل

راهنمای خرید آیفون و لوازم جانبی اپل: کیف و کاور

بهترین لوازم جانبی اپل، کیف و کاور مناسب برای آن است. کاوری که در برابر ضربه مقاوم باشد و بتواند از تمام گوشی به خوبی محافظت کند. مدل های مختلفی از کاور آیفون موجود در بازار وجود دارد. از همین رو شما می توانید بر اساس نظر و سلیقه خود، انتخاب مناسبی داشته باشید. با این حال طراحی یک محافظ خوب برای گوشی های اپل باید به گونه ای باشد که از بدنه و لبه های گوشی در برابر ضربه و خط و خش محافظت کند. همچنین در قسمت بدنه از متریال اولیه مناسب استفاده شود که باعث نرمی آن قسمت می شود.

از دیگر ویژگی های یک کاور خوب این است که قسمت بیرونی و پشت قاب نیز باید حالت نرمی داشته باشد که همین موضوع باعث می شود احساس خوبی به کاربر بدهد. بدنه قاب معمولا دارای سه ساختار مات، شفاف و نیمه شفاف است و براساس نظر خود می توانید بهترین مدل را انتخاب کنید. ضخامت قاب باید استاندارد باشد تا باعث افزایش حجم گوشی شما نشود. همچنین نصب آن روی گوشی آیفون بسیار ساده باشد. ازدیگر ویژگی ها این است که قسمت دوربین و پورت های گوشی آیفون به خوبی روی قاب طراحی شده و استفاده از آن مشکلی برای کاربران ایجاد نمی کند. با ایجاد پوششی نرم و برجسته روی کلیدها، دسترسی به آن قسمت را راحت کرده است.

 راهنمای خرید آیفون و لوازم جانبی اپل: محافظ صفحه نمایش

یکی دیگر از بهترین لوازم جانبی اپل، محافظ صفحه نمایش است. گوشی های آیفون، صفحه نمایش حساسی دارند که باید به خوبی از آن ها محافظت شود. محافظ صفحه نمایش سرامیکی مدل گلس استار گزینه مناسبی برای حفاظت از صفحه آیفون است. این محافظ صفحه نصب آسانی دارد و می توانید به راحتی روی صفحه آیفون خود نصب کنید. همچنین مقاومت بالای آن باعث می شود تا در برابر ضربه، صفحه آیفون شما آسیب نبیند.

راهنمای خرید آیفون و لوازم جانبی اپل:  مبدل USB-C

محافظ صفحه گلس استار قابلیت این را دارد تا از انعکاس نور جلوگیری کند و شما بتوانید با خیالی راحت از کار با آیفون خود لذت ببرید. از دیگر ویژگی های این محافظ صفحه می توان به جلوگیری از ایجاد خط و خش اشاره کرد. این محافظ صفحه می تواند به خوبی در برابر خط و خش محافطت کند و صفحه نمایش شما را مثل روز اول سالم نگه دارد. محافظ صفحه گلس استار از قابلیت ۹H نیز برخوردار است.

 امروزه اکثر دستگاه‌های شرکت‌های معروف اقدام به استفاده از USB Type C می‌کنند. کمپانی اپل نیز جهت حفظ ظرافت و باریکی مک بوک‌های جدید خود، اقدام به حذف پورت USB نموده‌اند. از همین جهت، کاربران برای اتصال فلش درایو، هارد اکسترنال، کابل HDMI و غیره نیازمند مبدل هایی می‌باشند.

مبدل تایپ C به HDMI اورجینال اپل در واقع یک تبدیل اما پرکاربرد برای انتقال تصویر به مانیتور یا تلویزیون شما است. این تبدیل دارای ورودی تایپ سی و سه خروجی تایپ سی، HDMI و USB است. بدین وسیله می توان علاوه بر مشاهده فایل‌های ویدئویی، هم همزمان از طریق درگاه USB-C به شارژ نیز اقدام کرد. این محصول با مک بوک‌هایی که درگاه USB-C دارند، سازگار است.

راهنمای خرید آیفون و لوازم جانبی اپل

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید