دروغ احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز شاهدی از اتفاقات پشت پرده استیضاح وزیر صمت است.

خضریان: ادعاها علیه وزیر صمت کذب است

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران، جوسازی های رسانه ای برخی از نمایندگان مجلس علیه سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت پایان ندارد. در حالی که روز گذشته وزیر صمت در حیاط هیات دولت استیضاح را حق نمایندگان مجلس دانست و تاکید کرد که ۱۰ اردیبهشت ماه به تمام سوالات و ابهام ها پاسخ می دهد، احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز با هدف تخریب وزیر صمت عنوان کرد که «در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی وزیر صمت، ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی بلند چینی توسط فاطمی امین به نمایندگان داده شده است.»

او برای این ادعای خود هیچ سند و مدرکی ندارد و حتی در تماس برخی رسانه ها عنوان کرده است که «من در حال حاضر سند و مدرکی ندارم، ولی پرونده تخلف وزیر صمت با اسناد و مدارک و بطور کامل در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس موجود و در جریان است، شما می توانید اسناد را از اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بگیرید.»

در این میان علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با کمال تعجب از ادعای علیرضابیگی و ضمن تکذیب آن، گفت: «بنده به عنوان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ صراحتا اعلام می کنم سخنان این نماینده مجلس کاملا نادرست است، نه تنها پرونده اهدای ۷۵ خودرو توسط فاطمی امین به نمایندگان مجلس در کمیسیون اصل ۹۰ مطرح نشده، بلکه شبیه این پرونده نیز به کمیسیون اصل ۹۰ نیامده است. واقعا جای سوال است که چرا علیرضابیگی ادعای کاملا غیرواقع و کذب خود را به کمیسیون اصل ۹۰ نسبت می دهد.» گفتنی است وزارت صمت نیز در بیانیه ای ظهر روز گذشته ادعای این نماینده مجلس را رد کرده بود.

افتراهای اخیر به وزیر صمت در راستای آن است که برخی از امضاکنندگان استیضاح قصد دارند درخواست خود را پس بگیرند؛ همان طور که در گزارش های اخیر روزنامه ایران آمده برخی از مشتاقان استیضاح وزیر صمت نتوانستند به خواسته های غیرقانونی خود برسند. طی چند وقت اخیر بارها برخی از نمایندگان خواستار خودروهای گروه بهمن و ایران خودرو شدند.

آنها فشارهایی نیز به شرکت های خودروسازی وارد کردند تا بتوانند بدون ثبت نام در سامانه یکپارچه عرضه خودرو و قرعه کشی(با وجود پلاک فعال) صاحب خودروهایی شوند که فاصله قیمت کارخانه و بازار آن زیاد است؛ حال از آنجا که جواب منفی گرفتند، قصد دارند با تخریب و استیضاح به خواسته های خود برسند. دروغ احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز شاهدی از اتفاقات پشت پرده استیضاح وزیر صمت است.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید