علی خضریان، نماینده مجلس در مناظره با احمد زیدآبادی در دانشگاه امیرکبیر گفت: دولت قبلی در حد بنگلادش هم کشور را اداره نمی‌کرد.

خضریان: دولت قبلی در حد بنگلادش هم کشور را اداره نمی‌کرد

علی خضریان، نماینده مجلس در مناظره با احمد زیدآبادی در دانشگاه امیرکبیر گفت:  دولت قبلی در حد بنگلادش هم کشور را اداره نمی‌کرد. 

بخشهایی از اظهارات وی به شرح زیر است: 
 سال ۹۲ که آقای روحانی آمد سر کار، بالای ۸٠ درصد مترو تکمیل شده بود. مردم دیدند که یک دولتی بعد از ۸ سال عرضه ندارد مترو را تکمیل بکند.
 دولت قبلی در حد بنگلادش هم کشور را اداره نمی‌کرد. 
چون می‌دانید جمهوری اسلامی را نمی‌توانید دیکتاتور خطابش کنید می‌گویید مجلس را انتصابی کنید. از سال ۸۴ در مقابل رای مردم ایستادید و عکس احمدی نژاد را که نتیجه رای مردم در همین دانشگاه آتش زدید.اما بچه های انقلاب جلوی هتک حرمت آقای خاتمی را در دانشگاه تهران گرفتند.
 در تریبون آزاد من را کتک زدند که تو حق نداری حرف بزنی و همین آقایان زیدآبادی و... ایستادند و نگاه کردند. در حد یک تشکل دانشجویی دست شما بود و اجازه نمی‌دادید کسی حرفش را بزند و امروز از حقوق برابر حرف میزنید.
 چرا آن موقع که احمدی نژاد با رای مردم به شورای شهر، شهردار تهران شد و خاتمی گفت دیگر به شهردار اجازه حضور در هیئت دولت را نمیدهیم، در حمایت از رای مردم چیزی نگفتید؟!
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید