نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی یک افتضاح اطلاعاتی و شکست نظامی بزرگ را در کارنامه رژیم صهیونیستی ثبت کرد.

شیشه عمر رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی شکسته شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، علی خضریان در نشست مردمی مسجد امام رضا (ع) میدان خراسان تهران با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الأقصی، گفت: عملیات هفتم اکتبر از نظر مناسبت زمانی و اجرای آن توسط حماس دارای پیام‌های مهمی است و بزرگ‌ترین ضربه را به اعتبار و حیثیت و امنیت رژیم اشغالگر قدس در طول سال‌های اشغال فلسطین وارد کرد. اقدامی که باعث شد تا هیمنه پوشالی و رسانه ساخته‌ی رژیم صهیونیستی درهم بشکند.

وی افزود: در طول سال‌های گذشته، کشورهای غربی به خصوص آمریکا، بهترین تسلیحات و مهمات زرادخانه‌های خود را به رژیم اشغالگر قدس داده و به بهترین فناوری‌های الکترونیکی مجهز کرده بود، رسانه‌های غربی نیز با تبلیغات گسترده، تصویری غیرقابل شکست برای ارتش صهیونیستی ساخته بودند. لذا مهمترین دستاورد طوفان الاقصی این بود که تصویر دروغین از دستگاه اطلاعاتی و ارتش خیالی صهیونیست‌ها را به یکباره بر هم زد.

خضریان با اشاره به چندوجهی بودن عملیات طوفان الأقصی گفت: رزمندگان فلسطینی در کمتر از نیم ساعت نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی را با بیش از ۵۰۰۰ موشک هدف قرار داده و با عبور از حریم زمینی و هوایی مرزها و کشتن نیروهای ارتش، اقدام به نفوذ در عمق سرزمین‌های اشغالی کردند که منجر به غنیمت گرفتن تانک‌های اسرائیلی، فرار صهیونیست‌ها، به دست گرفتن گذرگاه‌ها و بازپس گیری حداقل سه شهرک صهیونیستی در کمتر از نیم روز شد. موضوعی که رژیم صهیونیستی را در برابر یک شکست اطلاعاتی و امنیتی سخت قرار داد و آنچه به لطف رسانه‌های غربی مبنی بر شکست ناپذیری صهیونیست‌ها ساخته شده بود را به طنز تبدیل کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شکست سنگین تاریخ منطقه را تغییر خواهد داد، افزود: طوفان الأقصی شیشه عمر رژیم صهیونیستی را شکسته است؛ این عملیات یک افتضاح اطلاعاتی و شکست نظامی بزرگ را در کارنامه این رژیم ثبت کرد و نشان داد رژیم صهیونیستی برخلاف ادعاهای رسانه‌ای در تأمین امنیت خودش هم ناتوان است.

وی افزود: افتضاحی که برای این رژیم غاصب رقم خورده، با بمباران وسیع مردم بی‌پناه غزه و جنایات جنگی علیه زنان و کودکان مظلوم فلسطینی، قابل سرپوش گذاشتن نیست.

خضریان در پایان یکی از پیامدهای این عملیات را جلوگیری از پیشبرد طراحی غرب برای تغییر معادلات ژئوپلیتیکی منطقه دانست و افزود: طوفان الأقصی مانع ایجاد تغییرات طراحی شده به نفع غرب شد و زیر بنای این نقشه را با چالش غیر قابل ترمیم روبه رو کرده است که بایستی در آینده در خصوص آن در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم سیاسی و توسط پژوهشگران روابط بین‌الملل، بیشتر صحبت شود.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید