آموزش تعمیر لباسشویی (کسب درآمد تضمینی) یکی از بهترین راه‌ها برای کسانی است که می‌خواهند با تخصص فنی به در آمد مطلوبی برسند. با هم نگاهی به مراحل آموزش تعمییر ماشین لباسشویی داریم.

آموزش تعمیر لباسشویی (کسب درآمد تضمینی)

در حال حاضر در هر خانه‌ای یک ماشین لباسشویی وجود دارد و این وسیله به یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازم خانگی تبدیل شده است.  وجود این لوازم خانگی امروزه کار شستشوی لباس را برای همه افراد خانواده راحت کرده است. استفاده نادرست و بیش از اندازه ممکن است به قسمت‌ها و قطعات مختلف ماشین لباسشویی صدمه وارد کند و از آنجایی که عمر متوسط ​​ماشین لباسشویی حدود 10 سال است، قبل از پایان عمر، بهتر است دستگاه را تعمیر کنید.

از همین ‌رو تعمیر ماشین لباسشویی جایگاه ویژه‌ای در فهرست خدمات شرکت‌های تعمیرات لوازم خانگی دارد. سپردن ماشین لباسشویی خراب به تعمیرکار متخصص و با مهارت مزایایی همچون عملکرد بهتر و طولانی تر و کیفیت قطعات بهتر در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه ممکن را دارد.  به طور کلی ماشین‌های لباسشویی از قطعات بسیاری تشکیل شده‌اند که از آن جمله می‌توان به شیر برقی، المنت، هیدرواستات، میکروسوئیچ، پمپ تخلیه، ترموستات و … اشاره کرد که ممکن است همه‌ی این قطعات در بازه‌های زمانی مختلف به دلیل کارکرد زیاد خراب شوند، از این رو لازم است که این قطعات تعمیر شوند.

یادگیری تعمیر ماشین لباسشویی امروزه یکی از مهمترین لوازم خانگی بشمار میرود. آموزش تعمیرات برد لباسشویی و عیب یابی مکانیکی و تعویض لوازم موتوری در انواع لباسشویی از سرفصلهای اصلی در این کارگاه است. روشهای تعویض کاری قطعات مکانیکی و تعمیرات برد لباسشویی کاملا عملی و زیر نظر تعمیرکار لباسشویی شرح داده میشود.

سرفصل‌های آموزش تعمیر لباسشویی (کسب درآمد تضمینی)

برای اینکه بهترین نتیجه را در بازار کار بدست آورید برای شما که مبتدی هستید و میخواهید بعد از آموزش سریع وارد بازار کار شوید سرفصلهایی با اصول یادگیری کاربردی تعیین شده.

  • بررسی انواع لباسشویی و عملکرد هر یک در شستشو
  • آموزش شناخت قطعات مکانیکی در برندهای مختلف
  • بررسی لباسشویی سامسونگ، ال جی، بوش، پاکشوما و آبسال
  • آموزش باز و بسته کردن قطعات لباسشویی و روش تعویض هر یک
  • عیب یابی بخش های برقی و سیم کشی لباسشویی
  • ارتباط کابلهای بین برد لباسشویی تا موتور و دینام
  • بررسی عیب یابی موتور لباسشویی شامل تعویض و نصب صحیح
  • روش رسیدن به عیوب پمپ تخیله شامل نحوه تست و تعویض آن
  • شناخت ترموستات، هیتراستارت، شیربرقی و گرمکن در انواع لباس شویی
  • شناخت بردهای مختلف انواع لباسشویی و حالت های فرمان دهی به موتور
  • آموزش تخصصی قطعات تشکیل دهنده روی برد شامل تست و اندازه گیری
  • روش کار با مولتی متر و تست قطعات DIP و SMD برد لباسشویی
  • آموزش هویه کاری، هیترکاری و لحیم کاری صحیح قطعات مدار لباس شویی
  • آنالیز مدار لباسشویی و بررسی ارتباط قطعات با مکانیک ماشین لباسشویی
  • روش تست قطعات روی برد و عیب یابی برد و رسیدن به قطعه معیوب
  • آموزش پروگرام آی سی های قابل برنامه ریزی لباسشویی
  • بررسی خطاها و ارور کدهای انواع ماشین لباسشویی
  • طریقه سرویسکاری ماشین لباسشویی معمولی و Direct Drive به صورت بهینه
  • آموزش تعمیر ماشین لباسشویی

در دوره آموزش تعمیر ماشین لباسشویی شما با عیب یابی مدلهای جدید آشنا شده و تعمیر برد لباسشویی را براحتی یاد میگیرید. تعمیرگاه لباسشویی  مجهز به چندین برد از برندهای مختلف، ابزارهای پیشرفته و استاد مجرب (تعمیرکار لباسشویی) میباشد که شما با شرکت در این کارگاه عملی بهترین نتیجه را در آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی بدست میآورید.

آموزش تعمیر لباسشویی (کسب درآمد تضمینی)

آشنایی با مدلهای مختلف در کارگاه  شامل آموزش تعمیر لباسشویی دوقلو، آموزش تعمیر لباس شویی ایستاده و لباسشویی خانگی باعث درک بهتر در تعمیرات میشود. برندهای اصلی لباسشویی شامل ال جی، سامسونگ، بوش، کنوود، پاکشوما، سینجر و آبسال از موارد حائز اهیمت میباشد.

آموزش تعمیر لباسشویی با آموزش های مهندس عنایتی

بدون شک مهندس محمد عنایتی یکی از حرفه ای ترین تکنسین هایی است که در دوره های آموزشی  آنلاین تعمیر اوکی می توانید صفر تا صد آموزش لوازم خانگی نظیر آموزش تعمیر لباسشویی ، ظرفشویی ، لوازم خانگی خرد و... را به صورت کاربردی دریافت کنید.

در آموزش تعمیر لباسشویی (کسب درآمد تضمینی) چه یاد میگیریم؟

آنالیز برد لباسشویی

برای شروع کلاس تعمیر لباسشویی شما در ابتدا با قطعات روی مدار لباسشویی آشنا میشوید. هر برد لباسشویی شامل قطعات الکترونیکی SMD و DIP میباشد که لازم است شما تست و اندازه گیری هر یک را جداگانه یاد بگیرید. بعد از آن باید بدانید که این قطعات الکترونیکی روی مدار لباسشویی به چه صورت با یکدیگر در ارتباط هستند. آنالیز مدار لباس شویی، تشریح برد، مسیریابی برد لباسشویی از ارکان اصلی در عیب یابی است.

شما با عیب یابی برد لباسشویی میتوانید به این نتیجه برسید که هر یک از قطعات با مکانیک به چه صورت در ارتباط است. پس مرحله بعد از عیب یابی برد ارتباط قطعات الکترونیکی لباسشویی با قطعات مکانیکی میباشد.

آموزش تعمیر لباسشویی (کسب درآمد تضمینی)

در این مرحله شما با کارایی اجزای مکانیکی اشنا میشوید. یعنی یاد میگیرید که لباسشویی های مختلف (خانگی و صنعتی) چه ساختاری دارند! پس با یادگیری مکانیزم و کارایی این قطعات روش تست و تعویض هر یک را عملی کار میکنید. در اینجا شما درک بالایی از عملکرد ماشین لباسشویی بدست آورده اید و میتوانید براحتی با این روش هر برندی را عیب یابی و تعمیر کنید.

امکانات آموزشی  در دوره تعمیر لباسشویی

همیشه یک کارگاه مجهز و یک تعمیرکار خوب میتواند بهترین نیتجه گیری در یادگیری تعمیر لباسشویی موثر باشد. آموزشگاه تعمیر لباسشویی  این دو اصل مهم را در نظر دارد و برای کارآموزان مهیا کرده است. در طول دوره شما با قطعات الکترونیکی، بردهای مختلف و انواع لباسشویی بصورت کاربردی آشنا شده و میتوانید بعد از دوره وارد بازار کار شوید.

بعد از برگزاری دوره آموزش تعمیر لباسشویی شما میتوانید از پشتیبانی ما بهرمند شوید، یعنی اگر سوال یا اشکالی در کار برایتان بوجود آمد حضوری یا تلفنی از استاد بپرسید. پس با خیال راحت دوره تعمیر لباسشویی  را انتخاب کنید.

آموزش اجزای الکتریکی لباسشویی تمام اتومات

دو شاخه: اولین وسیله ارتباط برق با ماشین لباسشویی است. معمولا" دو شاخه هایی که جریانشان کمتر از ۱۶ آمپر است جهت استفاده در ماشین لباسشویی مناسب نیستند.

اموزش تعویض ترمینال: به منظور ایجاد اتصالاتی مطمئن و هم چنین عایق بودن این اتصالات از بدنه مورد استفاده قرار می گیرد در ماشین لباسشویی معمولا" از ترمینال های پلاستیکی و یا کائوچویی استفاده می کنند. محل قرار گیری ترمینال ، قسمتی از بدنه لباسشویی است که با پیچ و مهره در جای خود مستقر می شود.

اموزش تعمیر کلید on/off لباسشویی : کلید های بکار رفته در لباسشویی دو کنتاکت و یا چهار کنتاکت هستند. در نوع چهار کنتاکت فاز و هم نول وارد کلید شده و با حرکت محور تایمر بطرف بیرون، کلید بسته شده و فاز و نول وارد مدار لباسشویی میشوند. روش تست کلید با اهم متر و اشکالاتی که برای آن بوجود میآید در کلاس تعمیر لباسشویی توضیح داده میشود.

لامپ خبر روی لباسشویی: جهت اطلاع مصرف کننده از ورود برق به ماشین از چراغ خبر که یک لامپ استفاده میشود.

آموزش تعمیر و شناخت میکروسوئیچ لباسشویی

آموزش تعمیر لباسشویی (کسب درآمد تضمینی)

​این قطعه برای احتیاط باز و بسته شدن درب لباسشویی است که در دوره آموزش تعمیرات لباسشویی اشکالات مرتبط و نحوه تست میکروسوییچ لباسشویی را شرح میدهیم.

اگر با بسته شدن کامل درب ، عقربه اهم متر منحرف شود میکروسوئیچ سالم است در غیر این صورت یا عیب از میکروسوئیچ است یا میکروسوئیچ سالم بوده اما از محل استقرار خود خارج شده و یا درب بطور واقعی بسته نمی شود که معمولا" عیب آخر مربوط به خراب شدن لاستیک دور درب است. در صورت خراب بودن میکروسوئیچ آن را پس از باز نمودن قسمت جانبی لاستیک دور درب ( طرف قفل درب ) از بدنه جدا نموده و در صورت امکان تعمیر نمایید.

در آموزش تعمیر لباسشویی (کسب درآمد تضمینی) کارآموز میتواند مواردی از قبیل عیوب و کدهای خطا، نحوه برطرف کردن عیوب مرتبط با کدهای خطای لباسشویی، آموزش نقشه خوانی مدارات الکترونیکی برد لباسشویی، تکنیکهای عیب یابی مدارات الکترونیکی بدون نیاز به نقشه ، روشهای نوین عیب یابی مدارات الکترونیکی، آشنایی با برنامه ریزی و پروگرام کردن بردهای فرمان، روشهای عیب یابی توسط ولتاژگیری، برطرف کردن عیوب دستگاههای خاموش، دستگاه روشن می شود ولی وارد برنامه نمی شود، دستگاه فقط یک برنامه را اجرا می کند و تکنیکهای عیب یابی انواع ماشینهای لباسشوئی را آموزش ببیند و برطرف کنند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید