وی  گفت : این سهام در سن ۲۴ سالگی قابل برداشت توسط فرزند ثبت نام شده خواهد بود و یک سرمایه ارزشمند برای تشکیل زندگی او خواهد شد.

ثبت نام سهام عدالت متولدین ۱۴۰۱ آغاز شد + آموزش کامل شیوه ثبت نام

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل اقتصاد ودارایی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار صدا وسیمای استان در خصوص جزئیات واگذاری سهام به متولدین ۱۴۰۱ گفت : بر اساس ابلاغ مقام عالی وزارت اقتصاد واگذاری این سهام از چهارم اردیبهشت ماه آغاز می شود.

ذاکریان افزود : مراحل ثبت‌نام والدین متولدین ۱۴۰۱ به ترتیب شامل ورود به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir ورود از طریق شماره همراه والدین فرزند و دریافت کد یکبار مصرف، مشاهده بخش داشبورد و ورود به قسمت طرح تشویق فرزندآوری، مشاهده اطلاعات فرزندان متولد ۱۴۰۱، انتخاب نام فرزند و درج تاریخ تولد، ارسال اطلاعات و نمایش اطلاعات فرزند، انتخاب بانک عامل و سه مورد از صندوق‌های سهام، مشاهده پیام ثبت موفق و انتظار برای تأیید است.

وی گفت : این سهام در سن ۲۴ سالگی قابل برداشت توسط فرزند ثبت نام شده خواهد بود و یک سرمایه ارزشمند برای تشکیل زندگی او خواهد شد.

مدیر کل اقتصاد ودارایی خراسان جنوبی افزود : برای آنکه مراجعه یکباره به سایت صورت نگیرد هم اکنون برای نوزادان سه ماه اول سال ۱۴۰۱ امکان ثبت نام وجود دارد.

ذاکریان گفت : در ماده ۱۱ قانون جوانی جمعیت، وزارت اقتصاد مکلف شده بود سالانه سهامی را برای نوزادان در نظر بگیردکه این عدد برای نوزادان متولد ۱۴۰۱، یک و نیم میلیون تومان سهام به ازای هر نوزاد است.

وی افزود: در حال حاضر اعتبار لازم برای متولدین ۱۴۰۱ تخصیص داده شده و به محض تخصیص اعتبار برای متولدین ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ فرآیند ثبت نام آن‌ها نیز اعلام می شود.

وی با بیان اینکه این سهام پس از اجرای قانون حمایت از خانواده مقرر شده که به نوزادان پرداخت شود، گفت: این سامانه تنها امکان ثبت نام سهام دولتی نوزادان را فراهم می‌کند و هیچ ارتباطی به سهام عدالت ندارد.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا جمشیدی نژاد US ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    من سهام عدالت یک میلیونی دارم برای من سودسهام پانصد تومانی واریز می کند گجا مراجعه کنم مشگلم حل شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید