۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 55433079

هم وطنان عزیز می‌توانند با تماس رایگان به شماره ۱۵۴۰ گزارش‌های زیست محیطی خود را به ما اطلاع دهند تا از طریق مراجع قضائی و انتظامی اقدامات لازم را انجام دهیم.

دستگیری شکارچیان «کبک و تیهو»

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، اسلام جاودان خرد صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان گچساران با رصد مناطق آزاد، متخلفی را که با استفاده از یک قبضه سلاح «پی سی پی» ۵ قطعه تیهو شکار کرده بود، دستگیر کردند.

وی ابراز داشت: این فرد به همراه آلات مکشوفه به مراجع قضائی معرفی شد.

جاودان خرد با اشاره به رصد مناطق حفاظت شده، گفت: همچنین مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بویراحمد حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده دنای شرقی یک نفر متخلف را به همراه لاشه ۵ قطعه کبک و یک قبضه اسلحه دستگیر و اعمال قانون کردند.

مدیرکل محیط زیست استان با تاکید بر اینکه نظارت مأمورین و حفاظت آنها از مناطق ۲۴ ساعته است، ابراز داشت: در همین راستا مأمورین یگان حفاظت نمایندگی محیط زیست در شهرستان باشت طی ساعت ۲۱ شب گذشته موفق به دستگیری متخلفی می‌شوند که با استفاده از دام یک قطعه کبک شکار کرده بود.

وی با تقدیر از همکاری مراجع قضائی و انتظامی استان با محیط زیست، گفت: هم وطنان عزیز می‌توانند با تماس رایگان به شماره ۱۵۴۰ گزارش‌های زیست محیطی خود را به ما اطلاع دهند تا از طریق مراجع قضائی و انتظامی اقدامات لازم را انجام دهیم.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید