۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷
کد خبر: 55432800

ساری، رستوران‌های درجه یکی دارد، با ما همراه باشید و درباره محبوب‌ترین رستوران‌های ساری بیشتر بدانید.

محبوب‌ترین رستوران‌های ساری

سلام نو _ سرویس گردشگری: ساری شهری سرسبز و با ده ها جاذبه دیدنی، تاریخی و همچنین تفریحگاه های خاطره انگیز است و در میان شهرهای شرقی استان مازندران، یکی از بزرگترین و شلوغ ترین شهرها به شمار میرود بطوریکه در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه، حتی جای سوزن انداختن در این شهر وجود ندارد. اما صنعت توریسم باعث شده در ساری رستوران های مختلفی ساخته شود و هرکدام هم برای جذب مشتری بیشتر و معروف شدن در میان مردم، با هم رقابت می کنند. اگر علاقمند به رستوران گردی هستید و یا میخواهید با بهترین رستوران های ساری بیشتر آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

رستوران حاج حسن ساری؛ محبوب و باکیفیت

از قدیمی ترین، محبوب ترین و بهترین رستوران های ساری بی شک رستوران حاج حسن نامی است که به خوبی توانسته جایگاهی را برای خود محکم کند. رستوران حاج حسن ساری که چند دهه از قدمتش میگذرد بارها مورد مرمت و بازسازی به همراه تغییر دکوراسیون شد تا امروزه جایگاهی در میان رستوران های لوکس ساری داشته باشد.

محبوب‌ترین رستوران‌های ساری

رستوران حاج حسن امروزه دارای سه شعبه در شهر ساری است که در نقاط مختلف شهر قرار دارند اما شعبه واقع در بلوار امام رضا به سمت جاده نکا درواقع اولین و شلوغ ترین شعبه رستوران است و در روزهای شلوغ سال مانند تعطیلات، شاهد حضور جمعیت کم نظیری در رستوران هستیم.

محیط رستوران حاج حسن ساری لوکس و دلنشین است و میزها صندلی های آبی رنگ تصویر زیبایی را به وجود آورده اند. همچنین در رستوران چشم انداز زیبایی از شهر و جنگل هم ارائه می شود تا لحظات دلنشینی برای مشتریان رقم خورد. هنگامی که وارد رستوران می شوید، به گرمی از شما استقبال می شود و بعد از اینکه نشستید، با میز اردو بزرگی روبرو خواهید شد که انواع پیش غذاها و دسرها شامل سالادها، انواع ماست ها، ترشی، سیر و دسرهایی همچون ژله های لذیذ و زیبا و غیره مشاهده می شود.

گارسون های رستوران که خدمات سرویس دهی رضایت بخشی را ارائه می دهند، برای شما منوی رستوران را می آورند. در منوی رستوران انواع غذاها ایرانی شامل کباب ها، خورشت ها و غذاهای محلی و دریایی به چشم میخورد.

محبوب‌ترین رستوران‌های ساری

غذاها قیمت های بسیار خوبی دارند و درکنار قیمت های خوب، بهترین کیفیت را دارند چراکه مدیریت رستوران حاج حسن تاکید فراوانی بر روی مواد اولیه داشته و تمامی مواد اولیه رستوران به صورت روزانه و از نوع مرغوب تهیه می شود تا با طبخ شدن توسط سرآشپزان مجرب، طعمی به یاد ماندنی را برای مشتریان ارائه دهند. کیفیت بالا، قیمتی مناسب، سرویس دهی مطلوب و محیطی با دکوراسیون و چشم انداز زیبا باعث شده رستوران حاج حسن مشتریان ثابت بسیاری داشته و همیشه هم شلوغ باشد.

آدرس رستوران حاج حسن ساری

شعبه اصلی رستوران حاج حسن ساری که با نام شعبه نکا شناخته می شود، در شرق ساری قرار دارد. برای دسترسی به این رستوران کافیست در شهر ساری وارد بلوار امام رضا شده و بلوار را تا انتها بروید تا قبل از اینکه به جاده نکا برسید، رستوران را در سمت راست جاده مشاهده کنید. همچنین رستوران دارای پارکینگ اختصاصی بوده و مشتریان رستوران می توانند به راحتی جای پارک خود را پیدا کنند.

محبوب‌ترین رستوران‌های ساری

شعبه میدان بار در شمال غرب ساری قرار دارد. در شمال غرب ساری واقع در جاده سیاهکلرود به مازندران، در جنوب منطقه کوی اصحاب و جنب بازار بزرگ میوه و تره بار ساری رستوران را مشاهده خواهید کرد. شعبه دیگر رستوران حاج حسن در مرکز شهر واقع در خیابان فرهنگ قرار دارد و بعد از اینکه وارد خیابان فرهنگ شدید، به داخل کوچه توکلی رفته و رستوران را چند متر جلوتر مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس شعبه نکا رستوران حاج حسن ساری: ۳۳۲۸۴۰۸۰-۰۱۱

شماره تماس شعبه میدان بار رستوران حاج حسن ساری: ۳۳۲۱۴۵۸۴-۰۱۱

شماره تماس شعبه کوی توکل رستوران حاج حسن ساری: ۳۳۲۶۸۹۷۸-۰۱۱

ساعت کاری رستوران حاج حسن ساری: همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۶ و از ساعت ۱۹ الی ۲۳

چند رستوران محبوب‌تر در ساری

برگر کمپانی

اگر می‌خواهید به یکی از رستوران‌های فست فودی شهر ساری بروید که غذاهای باکیفیت و خوشمزه‌ای را سرو می‌کند، برگر کمپانی را جزء اولین انتخاب‌هایتان قرار دهید. همان‌طور که از نام این رستوران پیداست، انواعی از برگرهای خوشمزه را می‌توانید در فضایی جذاب و شیک این رستوران سفارش دهید. اگرچه قیمت برگرهای این رستوران کمی گران است، اما به مزه و کیفیت بالایی که دارد، می‌ارزد.

محبوب‌ترین رستوران‌های ساری

اگر دوست دارید بهترین غذای این رستوران را امتحان کنید ماشروم برگر مخصوص سرآشپز را سفارش دهید. رستوران برگر کمپانی در مکانی عالی و نزدیکی برخی از جاهای دیدنی ساری واقع در خیابان سلمان فارسی، کوچه ناصر قرار دارد.

خانه کباب عینی

اگر دوست دارید در سفر خود به شهر ساری انواعی از کباب‌های خوشمزه را امتحان کنید، حتماً به رستوران خانه کباب عینی بروید. در این رستوران می‌توانید انواعی از کباب‌های لذیذ و خوشمزه نظیر کباب سلطانی، کباب کوبیده، چنجه، کباب شیشلیک و انواع دیگر از کباب‌های دیگر را سفارش دهید.

فضای این رستوران شیک و ساده است. رستوران خانه کباب عینی در سه‌راه فرح‌آباد شهر ساری قرار دارد. اگر کباب غذای موردعلاقه‌تان است و دوست دارید در سفر به شهر ساری به همراه دوستان و خانواده‌تان شام یا ناهار لذت‌بخشی را میل کنید، حتماً به این رستوران بروید.

رستوران اکبر جوجه

اکبر جوجه یکی از معروف‌ترین برندهای غذا و رستوران در ایران است. تقریباً در هر کجای ایران به‌خصوص شهرهای شمالی می‌توانید رستوران‌هایی را با نام اکبر جوجه پیدا کنید. یکی از شعبه‌های رستوران‌های زنجیره‌ای اکبر جوجه در شهر ساری در کمربندی غربی، روبروی میدان بار قرار دارد.

محبوب‌ترین رستوران‌های ساری

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید