به گفته امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت، وظیفه وزارت صمت اجرای مصوبه قیمت خودروی شورای رقابت است.

واکنش وزارت صمت به تصویب افزایش قیمت خودروهای غیرمونتاژی

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در صفحه شخصی خود با اشاره به تصویب افزایش قیمت خودروهای غیرمونتاژی در جلسه امروز شورای رقابت، نوشت: وظیفه وزارت صمت اجرای مصوبه شورای رقابت است.

در این پیام آمده است: امروز شورای رقابت افزایش قیمت جدید خودروهای غیرمونتاژی را به تصویب رساند و قیمت هر محصول باید بتواند تولید و تقاضای آن محصول (بازار) را تنظیم کند؛ برای شورای رقابت در ایفای این مسئولیت خطیر آرزوی توفیق داریم. وظیفه وزارت صمت اجرای مصوبه شورای رقابت است که به آن اهتمام خواهیم داشت.

به گزارش فارس اگرچه مدتی است که بحث افزایش قیمت و تعیین قیمت خودروهای مشمول قیمت گذاری مطرح است و امروز نیز در جلسه ۵۵۷ شورای رقابت قیمت‌های جدید، مصوب شد، اما ظاهراً وظیفه اعلام قیمت‌های جدید خودروهای داخلی را هنوز نه وزارت صمت و نه شورای رقابت برعهده نگرفته اند؛ وزارت صمت متولی اعلام قیمت‌های جدید خودرو را شورای رقابت می‌داند و شورای رقابت نیز متولی این امر را وزارت صمت می‌داند.

براساس توئیت منتشر شده از سوی سخنگوی وزارت صمت عنوان شده است که «وظیفه وزارت صمت اجرای مصوبه شورای رقابت است» که این جمله این مفهوم را می‌رساند که ابلاغ قیمت‌های جدید خودرو که مصوبه شورای رقابت است بر عهده وزارت صمت نیست.

از طرفی با وجود اینکه شورای رقابت در جلسه امروز قیمت‌های جدید خودروهای غیرمونتاژی داخلی را مصوب کرده است، اما مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت اعلام کرد که قیمت‌های جدید به متولی آن یعنی وزارت صمت برای ابلاغ اعلام می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید