۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
کد خبر: 55426639

در این مقاله به معرفی بازار سنتی خرم آباد نکات مهم مرتبط با آن خواهیم پرداخت. در نتیجه برای آشنایی بیشتر با مراکز خرید این شهر با ما همراه باشید.

بازار سنتی خرم آباد

سلام نو-سرویس گردشگری: شهر خرم آباد یکی از شهر های تاریخی بخش مرکزی ایران می باشد که تاریخی چندین هزار ساله دارد. همچنین این شهر حکومت های مختلفی را به خود دیده است. درون این شهر تاریخی شما می توانید جاذبه های توریستی، تفریحی، تاریخی و طبیعی متعددی را مشاهده فرمایید. شهر خرم آباد در سال های اخیر به یکی از قطب های گردشگری مرکز ایران تبدیل شده است. این شهر سالانه توریستان بسیار زیادی را به خود جذب می کند. در این مقاله به بررسی و معرفی بازار سنتی خرم آباد می پردازیم و تعدادی از مراکز خرید قدیمی این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد. در نتیجه به شما توصیه می کنیم اگر قصد سفر به این شهر تاریخی و زیبا را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی بازار سنتی خرم آباد :

بازار هفتگی خرم آباد :

بازار هفتگی امروزه در نقاط مختلف ایران قابل مشاهده می باشد. همچنین شما می توانید این نوع بازار ها را در شهر های مختلف مشاهده کنید. بازار های هفتگی معمولا در روز های خاص و در مکان هایی خاصی از شهر برگزار می شوند. توریستان و گردشگرانی که شهر خرم آباد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اند می توانند در هنگام ورود به این شهر، آدرس محل برگزاری بازار هفتگی را از مردمان محلی دریافت کرده و به آن مراجعه نمایند. بازار های هفتگی معمولا کالا های مختلف و متفاوتی را به خریداران عرضه میکنند. همچنین قیمت محصولات موجود در آن ها نیز نسبت به سایر مراکز خرید کمتر می باشد. در نتیجه به شما توصیه می کنیم اگر به دنبال خرید کالا های ارزان قیمت و سنتی هستید، به سراغ بازار هفتگی خرم آباد بروید.

بازار خرم آباد :

مشهور ترین بازار سنتی خرم آباد، بازار اصلی این شهر می باشد. بازار خرم آباد یکی از بازار های تاریخی موجود در شهر خرم آباد می باشد. این بازار سنتی خرم آباد به بازار میرزا رضا یا بازار طلا فروشان نیز معروف می باشد و محصول اصلی موجود در این بازار، طلا و جواهرات می باشد. توریستان و گردشگرانی که به دنبال خرید طلا و جواهرات زیبا هستند، می توانند به بازار خرم آباد مراجعه فرمایند. دقت داشته باشید که این بازار تاریخی برای خرید سوغات خرم آباد نیز مناسب می باشد و شما می توانید علاوه بر طلا و جواهرات، محصولات مختلف و متعدد دیگری را نیز خریداری نمایید.

بازار سنتی خرم آبا

بازار سنتی خرم آبا

بازار روز خرم آباد :

بازار روز خرم آباد یکی دیگر از بازار های سنتی خرم آباد می باشد که برای خرید سوغات این شهر بسیار مناسب و ایده آل می باشد. بازار روز جزو محبوب ترین بازار های سنتی خرم آباد است که در بین مردمان محلی و بومی این شهر نیز به شدت محبوب می باشد. بازار روز خرم آباد را در روز های مختلف هفته و در نقاط مختلف شهر برگزار می کنند. در این بازار سنتی محصولات بسیار مختلف و متعددی را به خریداران عرضه می کنند. توریستان و گردشگرانی که خرم آباد را به عنوان مقصد سفر های خود انتخاب کرده اند می توانند نیاز روزانه و سوغات شهر را از این بازار خریداری نمایند.

در بخش های قبلی مقاله مهم ترین و مشهور ترین بازار سنتی خرم آباد را به شما معرفی کردیم. در ادامه تعدادی از پاساژ ها و بازار های مدرن این شهر را به توریستان علاقه مند به پاساژ ها و مراکز خرید مدرن آشنا خواهیم کرد.

پاساژ مهر :

پاساژ مهر یک گزینه بسیار مناسب برای علاقه مندان به کالا های دیجیتال می باشد. افرادی که به دنبال موبایل و کالا های دیجیتال می باشند می توانند به بازار مهر خرم آباد مراجعه کرده و تمام محصولات خود را خریداری نمایند. این پاساژ نسبتا وسیع و گسترده می باشد که در نزدیکی پل صفویه شهر خرم آباد قرار گرفته است. برای رسیدن به این مرکز خرید شما باید به خیابان مجاهدان اسلام مراجعه نمایید.

پاساژ کسری :

پاساژ کسری یکی دیگر از پاساژ های مشهور شهر خرم آباد می باشد که در بین توریستان و گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند نیز بسیار محبوب می باشد. پاساژ کسری در اصل یک مرکز خرید بزرگ برای خرید طلا و جواهرات می باشد. به طوری که اغلب مردمان محلی خرم آباد در هنگام خرید محصولات فوق به پاساژ کسری مراجعه می کنند. برای رسیدن به این پاساژ مشهور باید چهار راه بانک در شهر خرم آباد مراجعه فرمایید.

بازار سنتی خرم آبا

بازار سنتی خرم آباد

مجتمع تجاری کیو :

مجتمع تجاری کیو بی شک در لیست برترین بازار ها و مراکز خرم آباد قرار می گیرد. مجتمع تجاری کیو یکی از مدرن ترین مراکز خرید این شهر می باشد که از شش طبقه مجزا تشکیل شده است. این مجتمع تجاری دارای واحد های تجاری متعدد و بسیار زیادی می باشد. به همین دلیل شما می توانید اغلب کالا های مورد نظر خود را با بهترین کیفیت از این مرکز خرید تهیه فرمایید. این مجتمع تجاری دارای امکانات رفاهی و خدماتی متعددی می باشد. درون مجتمع کیو دو پارکینگ اختصاصی بزرگ وجود دارد که توریستان می توانند از آنها استفاده نمایند.

در انتها این مقاله امیدواریم که اطلاعات جامع و مناسبی در زمینه برترین بازار سنتی خرم آباد به دست آورده باشید و در زمان سفر به این شهر تاریخی از آنها استفاده نمایند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید