برندهای مختلفی از کیف زنانه مخصوص سفر در بازار موجود است که علاوه بر داشتن بهترین کیفیت، دارای طرح و رنگ مختلف و زیبایی هستند. برای خرید کیف زنانه به سایت های بزرگ و معتبر مراجعه کنید.

بهترین مدل کیف زنانه برای سفر چیست؟

برخی مواقع برای رفتن به سفر نیاز به چمدان با وزن زیاد نیست، با کیف های زنانه مناسب مسافرت می توان سفری کوتاه، بدون دغدغه حمل بار سنگین را تجربه کرد. در این مطلب قصد داریم برخی از بهترین مدل کیف زنانه برای سفر را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

ویژگی های انواع کیف های زنانه مناسب سفر

برای انتخاب یک کیف زنانه مناسب هنگام سفرهای کوتاه، بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید، برخی از این ویژگی ها به شرح زیر هستند:

منعطف بودن

هر چه کیف انعطاف بیشتری داشته باشد، به راحتی در هر قفسه خودرویی قرار می گیرد. اما اگر قصد حمل اجناس شکننده یا سنگین را با کیف خود دارید، توصیه می شود کیفی با رویه محکم و مقاوم انتخاب کنید.

جنس پارچه

هنگام خرید به جنس پارچه کیف انتخابی خود دقت کنید. پارچه مقاومی مثل برزنت یکی از بهترین مدل های کیف زنانه برای سفر محسوب می شوند. بهتر است در بین لایه های این نوع کیف ها از پارچه های ضد آب مثل نانو نیز استفاده شود.

داشتن شاخص و شناسه

در زمان خرید به خصوصیات و علائم ویژه کیف توجه کنید، این امر در پیدا کردن آن در بین کیف های مسافران دیگر ساده تر خواهد شد. توصیه می شود برای این منظور از آویز یا جا کلیدی استفاده نکنید، چرا که ممکن است در حین جابجایی کنده و گم شود.

جادار و بزرگ بودن کیف زنانه

انتخاب کیف جادار امکان جمع کردن وسایل ضروری سفر را برای شما فراهم می کند. لذا توصیه می شود که علاوه بر جادار و بزرگ بودن داخل کیف، به جمع و جور بودن آن از لحاظ ظاهری نیز توجه کنید. البته این موضوع به زمان سفر و میزان لوازم ضروری شما بستگی دارد.

راهنمای خرید کیف زنانه | ایمالز

دقت در وزن سبک کیف

علاوه بر وسایل مسافرت باید به وزن کیف نیز توجه کنید، در غیر اینصورت وزن اضافی آن بار شما را سنگین تر خواهد کرد. یکی از ویژگی های مهم در انتخاب بهترین کیف زنانه برای سفر، توجه به وزن و سبک بودن آن است.

حمل و نقل آسان کیف

داشتن بند یا دستگیره مناسب و محکم، یکی از مهم ترین گزینه ها برای انتخاب کیف زنانه مخصوص سفر است. این امر در آسان تر شدن حمل و نقل کیف کمک موثری می کند، لذا دقت در استحکام کیف در امنیت لوازم سفر شما تاثیرگذار خواهد بود.

وجود جاهای کوچک، جیب و زیپ

در سفر به وسایل کوچک و ضروری مثل کارت شناسایی، گذرنامه، بلیت مسافرت، تلفن همراه، داروهای واجب و دیگر موارد ضروری نیاز دارید. لذا بهتر است کیفی را انتخاب کنید که جاهای کوچک، جیب و زیپ به اندازه نیاز شما داشته باشد. همیشه کیف های بزرگ ‌تر بهتر نیستند، شاید کیف بزرگ لوازم سفر شما را به خوبی جمع کند. اما ممکن است هنگام پیدا کردن مدارک و موارد مورد نیاز در زمان مناسب، با حجم انبوهی از وسیله دچار مشکل شوید.

تنوع و کیفیت بالای انواع کیف زنانه مخصوص سفر

برندهای مختلفی از کیف زنانه مخصوص سفر در بازار موجود است که علاوه بر داشتن بهترین کیفیت، دارای طرح و رنگ مختلف و زیبایی هستند. برای خرید کیف زنانه به سایت های بزرگ و معتبر مراجعه کنید.

برخی از کیف های مسافرتی زنانه

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین مدل کیف زنانه برای سفر را به شما معرفی کنیم.

کیف های دوشی سایز بزرگ

کیف های دوشی زنانه در سایزهای مختلف در بازار موجود هستند. اگر قصد دارید از این کیف برای سفرهای کوتاه استفاده کنید، توصیه می شود سایز بزرگ آن خریداری شود. این نوع کیف علاوه بر کاربرد آن در سفر، برای کارهایی مثل خرید، دانشگاه رفتن و ... انتخاب مناسبی خواهد بود. این کیف ها از قرن بیستم به عرصه مد و فشن وارد شدند و تا کنون نیز در این عرصه جایگاه ویژه ای دارد. انواع مختلفی از این کیف وجود دارد که برخی از آن ها به شرح زیر هستند:

  • کیف دوشی از جنس چرم

این نوع کیف بهترین گزینه برای استفاده در مکان های رسمی مثل ادارات و دانشگاه ها است.

  • کیف دوشی از جنس پارچه

این نوع کیف ها مناسب استفاده در سفر، خرید و دانشگاه هستند که می توان آن را با تیپ های اسپرت هماهنگ کرد.

خرید و قیمت کیف دوشی بزرگ دخترانه تادیزاین مدل 2 کاره دانشجویی-6-3001 از  غرفه فروشگاه اینترنتی تادیزاین | باسلام

کوله پشتی زنانه

کوله پشتی یکی از بهترین مدل های کیف زنانه برای سفر محسوب می شود که علاوه بر کاربردی بودن، استفاده از آن بسیار راحت است. این نوع کیف علاوه بر استفاده در سفر، برای دانشجویان و دانش آموزان گزینه مناسبی محسوب می شود، به طوری که شاهد استفاده از این کیف در استایل روزانه اکثر افراد هستیم. از دیگر کاربردهای کوله پشتی، حمل لپ تاپ است که البته این نوع کوله پشتی ها دارای استحکام و ضخامت خاصی برای محافظت از آن هستند.

فروش کوله پشتی | مرکز تولید و توزیع انواع کوله پشتی - بازار خرید و فروش  عمده کیف و کوله مدرسه ای | کیف های من

کیف زنانه مدل بولینگ

این نوع کیف سایز متوسطی دارد که شبیه به ساک های حمل بولینگ است. این کیف گزینه مناسب و راحتی برای سفرهای کوتاه محسوب می شود که ظاهری منحنی شکل با دسته ای محکم برای حمل دارد.

عکس کیف مدل بولینگ

کیف خرید

این کیف ها به کیف زنانه در ساحل نیز معروف هستند. کیف خرید، گزینه مناسبی برای سفر، خرید و حتی استفاده در استایل روزانه است و در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد.

خرید و قیمت کیف خرید گابل مدل Habana سایز 56x41x34 | ترب

کیف ساتچل

کیف ساتچل نوعی کیف دستی است که ظاهری مستطیل شکل دارد. از این کیف می توان در سفرهای جاده ای، ادارات و دانشگاه ها به راحتی استفاده کرد. از بند جدا شدنی آن نیز می توان برای قرار دادن کیف در کنار بدن استفاده کرد. 

کیف ساتچل | کیف

جمع بندی

انتخاب کیف متناسب با زمان سفر و میزان لوازم، کمک زیادی به راحتی افراد در سفر می کند. در این مطلب برخی از بهترین مدل کیف زنانه برای سفر و ویژگی هایی که باید داشته باشند را شرح دادیم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید