امروزه تجهیزات توکار روزبه‌روز در حال گسترش در منازل مختلف هستند و با طراحی و نصب متفاوت به استفاده بهینه از فضای آشپزخانه و ایجاد دکوراسیون بهتر کمک قابل توجهی می‌کنند.

بهترین برندهای فر توکار ایرانی

فر توکار یکی از این تجهیزات است که علاوه بر کمک به پخت غذا، گرم کردن غذا، پخت کیک، پخت شیرینی، پخت فست فود و سایر موارد مشابه، فضای کمی اشغال می‌کنند و به راحتی در آشپزخانه‌های مختلف جای می‌گیرد که استفاده را برای آشپزها و خانه‌داران سهولت بیشتری می‌بخشد. از طرفی با وجود مزایای مهم دیگر نظیر سرعت بخشیدن به پخت و طبخ غذا یا پخت یکنواخت مواد غذایی موجب آشپزی بهتر و تهیه غذاهای خوشمزه‌تر می‌شوند.

البته انتخاب مدل و نوع فر توکار تأثیر فراوانی در این موارد دارد و کیفیت محصول را مشخص می‌کند. به همین دلیل باید به سراغ بهترین برندهای فر توکار ایرانی رفت که در کنار برخورداری از تمامی ویژگی‌های لازم و کاربردی برای یک آشپزی مطلوب، دارای قیمت‌های به صرفه‌ای هستند. از این رو تصمیم داریم در ادامه ۶ برند برتر فر توکار ایرانی را معرفی کنیم تا با کمک این اطلاعات بتوانید بهترین محصول را به آشپزخانه ببرید.

کن

برند کن یکی از برترین برندها و تولید کنندگان در زمینه تولید انواع لوازم آشپزخانه نظیر هود، سینک، گاز رومیزی و از همه مهمتر، فر توکار است. فر توکار کن علاوه بر بهره‌مندی از درجه کیفی بالا و امکانات کاربردی دارای قیمتی مناسب به منظور سهولت بخشیدن به خرید مصرف کنندگان است. تولیدات این کارخانه معتبر و مجرب در دو مدل تمام برقی و برقی-گازی عرضه می‌شوند. مدل‌های تمام برقی تنها از انرژی برق مصرف می‌کنند، در حالی که مدل‌های برقی-گازی برای پخت و پز به هر دو انرژی برق و گاز به صورت همزمان نیاز دارند.

همچنین محصولات این برند از امکانات و ویژگی‌های مهم از جمله قابلیت زمانبندی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برخوردار هستند تا در نهایت غذایی با پخت و طعم بهتر را تهیه کند. از لحاظ طراحی ظاهری انواع مدل‌های شیشه سفید، شیشه مشکی و طرح‌های خاص نظیر شیشه راه‌راه را شامل می‌شوند.

آلتون

بهترین برندهای فر توکار ایرانی

فر توکار آلتون از دیگر نمونه‌های بهترین برندهای فر توکار ایرانی است که از قابلیت‌های مهمی برخوردار می‌باشد و از نمونه‌های لوکس بازار به حساب می‌آید. تولیدات این برند از دو نوع تمام برقی و برقی-گازی هستند و در میان آن‌ها نمونه‌های بزرگ ۹۰ لیتری و دوقلو وجود دارد تا برای کسانی که مصرف و استفاده بیشتری دارند هم خرید نمونه دلخواه امکان‌پذیر باشد.

البته اگرچه فرهای آلتون از لحاظ درجه کیفی و مرغوبیت از بهترین‌های بازار به حساب می‌آیند، از لحاظ قیمت و هزینه نسبت به سایر برندها و مدل‌ها از نمونه‌های گران قیمت هستند. البته این موضوع به دلیل وجود طراحی لوکس و مجلل در کنار امکانات خاص نظیر تا ۱۹ عدد برنامه پخت، سنسور حسگر پخت گوشت، فن کانوکشن، طراحی جذاب، لولای آرام بند و سایر موارد مشابه است. همچنین از لحاظ طراحی و نمای ظاهری در سه رنگ سفید، مشکی و استیل عرضه می‌شوند.

اخوان

زمانی که بحث خرید لوازم ضروری آشپزخانه از جمله هود، گاز، فر و سینک می‌شود، محصولات اخوان از مواردی هستند که در میان بهترین‌ها قرار می‌گیرند. فر توکار اخوان در سه نوع تمام برقی، تمام گازی و برقی-گازی طراحی می‌شوند و از نمای ظاهری مشکی، سفید، نقره‌ای و ترکیبی با طرح‌های خاص برخوردار هستند.

این محصولات از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار هستند که موجب خرید آسان‌تر مشتریان می‌شود. همچنین در آن‌ها قابلیت‌های کاربردی نظیر صفحه کلید لمسی، حسگر پخت، فن داکتی، تایمر، جوجه گردان، چندین برنامه پخت، سیستم ترموکوپل، سیستم یخ زدایی و سایر قابلیت‌های پرکاربرد تعبیه شده است که در راهنماهای خرید فر توکار، از مهمترین نکات به حساب می‌آیند.

ایلیا استیل

فر توکار ایلیا استیل از مدل‌هایی می‌باشد که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب در میان نمونه‌های بهترین برندهای فر توکار ایرانی قرار گرفته است. تولیدات این کارخانه در دو نمونه تمام برقی و برقی-گازی طراحی می‌شوند و از لحاظ نوع عملکرد یا صفحه کلید هم در دو نوع تمام لمسی و مکانیکی طراحی شده‌اند.

البته با این حال در مقایسه با سایر تولید کنندگان معتبر و سرشناس از تنوع بالایی برخوردار نیست و نمونه‌های کمی را با طراحی شیشه مشکی و شیشه سفید عرضه می‌کند که با این حال بسیاری از افراد جذب این مدل‌ها می‌شوند.

بیمکث

بهترین برندهای فر توکار ایرانی

فر توکار بیمکث از انواع باکیفیت و برتر فر توکار ایرانی است که در دو نوع تمام برقی و برقی-گازی عرضه می‌شود و با این حال تنوع بسیار زیادی را شامل نشده است. تولیدات این کارخانه در رنگ و طرح‌های سفید، مشکی و استیل عرضه می‌شود و در میان آن‌ها نمونه‌هایی با طرح‌های خاص مشکی و طلایی هم وجود دارد. اکثر تولیدات این برند دارای گنجایش ۷۰ لیتری هستند و در مقایسه با سایر نمونه‌ها دارای قیمت به نسبت بالایی می‌باشند.

داتیس

فر توکار داتیس با طراحی منحصر به فرد و شیک، تنوع بالا، رنگ‌های خاص سفید، مشکی، نقره‌ای، استیل و ویژگی‌های مهم دیگر به عنوان نمونه‌ای برتر و با قیمتی بالا است. تولیدات این کارخانه در دو نوع تمام برقی و برقی-گازی عرضه می‌شوند و از امکانات قابل توجهی نظیر عایق حرارتی با استفاده از الیاف سرامیکی، سنسور تعیین دمای گوشت، دستگیره آلومینیومی، ولوم تاشو، فن کانوکشن و قابلیت‌های پرکاربرد دیگر همراه با قطعات باکیفیت ایتالیایی برخوردار است. به همین دلیل قیمت آن مقرون به صرفه می‌باشد و آشپزی انواع شیرینی و غذا را سهولت خواهد بخشید.

فر توکار کدام برند را بخریم؟

پاسخ به این سوال تا حدود بسیار زیادی به شخص شما بستگی دارد. برخورداری از امکانات خاص، بودجه تعیین شده و حتی نوع کاربری می‌تواند در تصمیم شما تاثیرگذار باشد. در نهایت کلیه موارد مذکور در خصوص بهترین برندهای فر توکار ایرانی قابل اعتماد هستند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید