لویزان از جمله پارک‌های جنگلی دیدنی تهران به شمار می‌آید، با ما همراه باشید و درباره چند رستوران درخورتوجه در پارک جنگلی لویزان بدانید.

چند رستوران درخورتوجه در پارک جنگلی لویزان

سلام نو _ سرویس گردشگری: نمی‌شود به پارک لویزان رفت، ولی سراغ غذاهای معروف لویزان نرفت. در مجموعه لویزان رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های معروفی وجود دارد که با رفتن به این پارک از خجالت شکمتان درمی‌آیید.

درباره پارک جنگلی لویزان

این روزها پارک‌ها و بوستان‌ها سهم بسزایی در تفریح، گردش و پیک‌نیک آخر هفته خانواده‌ها دارند. این فضاها با داشتن محیطی دل‌انگیز و فرح‌بخش و هوای خنک و تمیز از مکان‌های دنج و باصفا به‌ویژه در شهرهای بزرگ به شمار می‌روند. پارک جنگلی لویزان که با نام‌های پارک جنگلی شیان و پارک جنگلی شیان لویزان نیز شناخته می‌شود، یکی از بوستان‌های بزرگ و معروف پایتخت محسوب می‌شود که در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا قرار دارد.

پارک جنگلی لویزان در دروه پهلوی دوم و در سال ۱۳۴۲، به‌منظور جلوگیری از گسترش بافت شهری به‌صورت جنگلی مصنوعی احداث شد. این پارک جنگلی که از بزرگ‌ترین فضاهای سبز تهران به شمار می‌رود، ۱۱۰۰ هکتار وسعت دارد که بیشترین مساحت آن به‌عنوان منطقه‌ای تفریحی به‌کار می‌رود. پوشش گیاهی پارک جنگلی لویزان را درختانی چون کاج، انواع سرو، چنار، اقاقیا، زبان گنجشک، توت و مو تشکیل می‌دهد.

چند رستوران درخورتوجه در پارک جنگلی لویزان

این پارک جنگلی دارای مناظر دلکش و بی‌نظیری است و از آن جا که در ارتفاع قرار گرفته است، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به تهران دارد. بسیاری از اهالی تهران برای تماشایی این چشم‌انداز به‌ویژه در شب راهی لویزان می‌شوند تا روز و شب پایتخت را از بلندای جنگل و لابه‌لای درختان بلند قامت این بوستان نظاره کنند.

پارک جنگلی لویزان یکی از جاهای دیدنی تهران است که در بخش شمیرانات در شمال شرق پایتخت قرار دارد. این پارک با مرکز شهر تهران حدود ۱۳ کیلومتر فاصله دارد و از شمال به بزرگراه شهید بابایی، از جنوب به شمس آباد، از شرق به بزرگراه شهید باقری و از غرب به ده لویزان محدود می‌شود.

برای دسترسی به پارک جنگلی لویزان بزرگراه امام علی (ع) را به‌سمت شمال را در پیش بگیرید، پس از عبور از خروجی بزرگراه شهید زین‌الدین، تابلوی شیان نمایان می‌شود. خروجی را وارد شوید و طبق تابلوهای راهنما خود را به پارک برسانید.

پارک لویزان ورودی‌های متعددی دارد که در حال حاضر دو ورودی قابل استفاده است. درب اصلی این پارک سمت بزرگراه هنگام در قسمت ابتدایی بزرگراه شهید همت و پایین اتوبان بابایی قرار دارد.

چند رستوران درخورتوجه در پارک جنگلی لویزان

چنانچه از این درب وارد شوید پس از طی کردن مسیری پر پیچ‌وتاب، باریک و سرسبز که اطراف آن با پوشیده از درختان و گیاهان است به ورودی اصلی پارک جنگلی می‌رسید. ورودی دیگر پارک جنگلی لویزان به‌سمت ده لویزان باز می‌شود که این ورودی نیز زیبا و تماشایی است و در نهایت هر دو ورودی پارک به یک منطقه منتهی می‌شود.

رستوران‌گردی در پارک جنگلی لویزان

این بخش از مطلب برای آن دسته از گردشگرانی است که برای خوردن وعده غذایی از پیک نیک در طبیعت صرف نظر می کنند و به دنبال رستورانی هستند که بتوانند در میان گردش در طبیعت زیبای لویزان، لذت بردن خود را از گردش تکمیل کنند و به سراغ آن بروند و غذایی لذیذ و خوش طعم را در رستورانی با کیفیت میل کنند. مگر می شود به گردش و تفریح برویم و از بزرگترین لذت چشم پوشی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با رستوران های پارک لویزان آشنا شویم تا اگر روزی به این بوستان رفتیم به راحتی یکی از گزینه های مورد نظر خود را برای خوردن غذایی خوشمزه انتخاب کنیم.

چند رستوران درخورتوجه در پارک جنگلی لویزان

مجموعه رستوران سنتی شیان

مجموعه رستوران سنتی شیان به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین رستوران های پارک لویزان شناخته می شود. این رستوران از دکوراسیون بسیار زیبا و دلنشینی بهره می برد و گردشگران را ترغیب می کند که آن را برای خوردن غذایی خوشمزه انتخاب کنند. این رستوران به واسطه غذاهای خوشمزه و با کیفیتی که در اختیار مشتریان قرار می دهد، در زمره بهترین رستوران های تهران نیز شناخته می شود و به جرات می توان گفت اکثر مشتریان از غذاهای رستوران سنتی شیان رضایت کامل دارند.

آدرس مجموعه رستوران سنتی شیان: تهران، بزرگراه صدر، اتوبان شهید بابایی، خروجی هنگام، پارک جنگلی لویزان

شماره تماس مجموعه رستوران سنتی شیان: ۲۲۹۴۸۰۶۱-۰۲۱

رستوران و تالارپذیرایی شیان

رستوران و تالارپذیرایی شیان یکی از بهترین مکان ها برای برگزاری جشن های عروسی، میهمانی های رسمی و خانوادگی و حتی دوستانه می باشد که بسیاری از افراد آن را انتخاب می کنند. تالارپذیرایی شیان دارای ظرفیت ۱۵۰۰ نفر می باشد و می تواند انواع مختلفی از غذاهای خوشمزه و لذیذ را در اختیار مهمانان قرار دهد و موجب جلب رضایت آن ها شود.

چند رستوران درخورتوجه در پارک جنگلی لویزان

آدرس رستوران و تالارپذیرایی شیان: تهران، اتوبان شهید بابایی، خروجی هنگام، ورودی اصلی پارک لویزان

شماره تماس رستوران و تالارپذیرایی شیان: ۲۲۹۴۸۰۶۱-۰۲۱

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید