۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
کد خبر: 55422412

بام تهران از جذاب‌ترین نقاط این شهر است که تفریحات متنوعی در خود دارد، با ما همراه باشید و درباره چند جاذبه مهیج بام تهران بدانید.

چند جاذبه مهیج بام تهران

سلام نو _ سرویس گردشگری: بام تهران از جمله جاهای دیدنی تهران است که سالانه هزاران نفر از گردشگران ایرانی و خارجی از آن دیدن می‌کنند. اگر قصد تهرانگردی دارید و به‌دنبال مکانی به دور از ترافیک و آلودگی همیشگی هوا هستید، بام تهران گزینه مناسبی برای لذت بردن از مناظر زیبای شهر و حال و هوای کوهستانی است. بام تهران یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی تهران محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر امکانات رفاهی بسیار خوبی به آن برای رفاه هرچه بیشتر گردشگران اضافه شده است. از جمله این امکانات می‌توان به رستوران‌های جدید، زیپ‌لاین، سورتمه بام تهران، میدی‌باس‌های برقی برای طی کردن مسیر قسمت پایینی بام تا قسمت اصلی و بالایی آن اشاره کرد.

جاذبه‌های هیجان‌انگیز بام تهران

بگ جامپینگ

بگ جامپینگ می تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که ترس از ارتفاع نداشته و به دنبال تفریحی مهیج هستند. بگ جامپینگ یکی از هیجان انگیزترین تفریحاتی است که می توانید در بام زیبای تهران آن را تجربه کنید. بگ جامپینگ بدین گونه است که باید از نقطه ای بسیار مرتفع به پایین بپرید.

چند جاذبه مهیج بام تهران

برای استفاده از این تفریح شرایطی از جمله وزن که باید زیر ۱۱۰ کیلوگرم باشد و محدودیت سنی، که باید بالاتر از ۵ سال و پایین تر از ۶۰ سال باشد وجود دارد که با توجه به آن ها اجازه استفاده را دارید.

بانجی جامپینگ

از دیگر تفریحات هیجان انگیزی که می توانید در بام تهران آن را تجربه کنید، بانجی جامپینگ می باشد. این تفریح هیجان معلق بودن در هوا را به شما هدیه می دهد و حین انجام این تفریح اصلا جای نگرانی وجود نداشته و خیالتان از لحاظ امنیت آن راحت باشد. تمامی وسایلی که برای این تفریح به کار رفته است، همگی از استانداردهای لازم برخوردارند. در این ورزش، فرد شرکت کننده توسط محافظ و طنابی محکم نگه داشته می شود و از نقطه بسیار مرتفعی به پایین پرتاب می شود.

ترامپولین جامپینگ

ترامپولین جامپینگ یکی دیگر از تفریحات مهیج بام می باشد که در آن باید از نقطه ای مرتفع به روی صفحه ای پارچه ای بپرید. این پارچه بسیار ضخیم بوده و توسط فنرهایی به پایه هایی متصل شده که حالت ارتجاعی پیدا کرده و می توانید با پرش روی آن به هیجان بسیار بالایی دست پیدا کنید.

چند جاذبه مهیج بام تهران

ترامپولین یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید از آن لذت ببرید.

صخره نوردی

از دیگر تفریحاتی که می توانید در بام از آن استفاده کنید و برای تمام گروه های سنی مناسب است، صخره نوردی می باشد. دیوارهای مصنوعی وجود دارند که برای صخره نوردی قرار داده شده است. همچنین برای صخره نوردان مبتدی و حرفه ای مناسب بوده و از آن لذت ببرید. اگر جزء کسانی هستید که به صخره نوردی و سنگ نوردی علاقمند هستید، می توانید در کلاس های آموزشی مجموعه شرکت کنید و زیر نظر مربیان کارآزموده و متخصص این رشته ورزشی مهیج را تا سطح پیشرفته و حرفه ای ادامه دهید.

تفریحات جذاب در بام تهران

سورتمه

سورتمه توچال با ۱۴۲۰ متر طول به عنوان طولانی ترین سورتمه ایران شناخته می شود. سورتمه توچال از شرکت tuv آلمان -معتبرترین شرکت بازرسی و استاندارد اروپایی، گواهی تایید دارد و یکی از مهیج ترین تفریح های منطقه توچال به حساب می آید.

آکادمی تنیس توچال

اگر به این ورزش علاقه دارید می توانید به آکادمی تنیس توچال سر بزنید و تنیس را با چشم اندازی جذاب از فراز تهران دنبال کنید.

چند جاذبه مهیج بام تهران

هم آقایان و هم خانم ها می توانند در این آکادمی ثبت نام و از امکانات باشگاه استفاده کنند. این مجموعه فروشگاهی دارد که می توانید وسایل مربوط به بازی تنیس را از همان مرکز تهیه کنید.

وی آر سیمولیشن توچال

وی آر سیمولیشن توچال در انتهای جاده سلامتی محوطه بام تهران قرار گرفته است. شما در این مجموعه می توانید هم از تجربه انواع بازی های واقعیت مجازی لذت ببرید و هم به تماشای انواع فیلم های سه بعدی مناطق مختلف دنیا یا فیلم های سه بعدی ترسناک بنشینید.

اتاق فرار

این اتاق فرار که به نام کیوب کلاب بام تهران شناخته می‌شود، مجموعه مفرحی است که قبل از ایستگاه اول توچال قرار دارد. این جاذبه تفریحی می‌تواند شما را از لحاظ فکری شدیدا به چالش کشیده و برای ساعتی اسباب سرگرمی‌تان را فراهم کند. اگر قبلا اتاق فرار را امتحان کرده باشید، متوجه خواهید شد که کیوب کلاب تهران گزینه بسیار مناسبی است.

زیپ لاین (Zip Line)

تله‌سیژبه‌ جرات می‌توان گفت این بخش از بام تهران از هیجان‌انگیزترین و بهترین جاهایی که است که می‌توانید با حضور خانواده و دوستان نهایت لذت را ببرید. ارتفاع شما از زمین ۶۰ متر خواهد بود و تا مسافتی حدود ۲۰۰ متر را طی خواهید کرد.

چند جاذبه مهیج بام تهران

این احتمال وجود دارد تا شنیدن نام تله‌سیژ لرزه بر اندام‌تان بیندازد، ولی حقیقت آن است که اگر ترسی از ارتفاع نداشته باشید، یکی از مهیج‌ترین تفریحات بام تهران محسوب می‌شود که می‌توانید امتحان کنید. تله‌سیژ بام تهران از اولین ایستگاه ( در نزدیکی رستوران چشمه) شروع می‌شود. به‌طور کلی، این مجموعه شامل تله‌کابین و اسکی می‌شود که در فصل زمستان هم برای شهروندان داخلی و گردشگران خارجی گزینه مناسبی برای تفریح زمستانی است.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید