کفپوش تایل PVC یکی از انواع کفپوش های موجود در بازار است. همانطور که از نام این نوع کفپوش مشخص است، از جنس پی وی سی ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد.

انواع کفپوش تایل را بیشتر بشناسید

کفپوش تایل یکی از انواع کفپوش های ساختمانی است که می تواند کاربردهای بسیار زیادی در زیباسازی دکوراسیون ساختمان ها داشته باشد. شاید تا به حال کفپوش های بسیار متنوعی را در بازار مشاهده کرده باشید که هر کدام خصوصیات و ویژگی های خاص خودشان را دارند. کفپوش تایل یکی از انواع کفپوش های موجود در بازار است که می تواند به دلیل نحوه نصب آسان، برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. کفپوش تایل خود دارای انواع مختلفی است که در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد آن ها صحبت کنیم.

کفپوش تایل چیست؟

کفپوش تایل یکی از انواع کفپوش های موجود در بازار است که به صورت تایلی طراحی شده است. تایل به معنای کاشی است. همانطور که می دانید کاشی ها در ابعاد کوچک و با سایزهای مشخص طراحی می شوند. پس می توان گفت که این کفپوش ها نیز دقیقا مشابه با کاشی و سرامیک های مربعی هستند که در ابعاد مشخص تولید و برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع کفپوش های تایلی

کفپوش های تایل موجود در بازار از نظر جنس انواع بسیار متنوعی دارند. برخی از آن ها از جنس پلاستیک، برخی از آن ها به صورت چوبی، برخی دیگر از موکت و ... ساخته شده اند. انتخاب هر کدام از این کفپوش ها بستگی به سلیقه و نظر شخصی شما دارد. بنابراین، قبل از خرید انواع کفپوش تایل باید در مورد اینکه هر کدام از این مدل از کفپوش ها چه خصوصیاتی دارند، صحبت کنید.

  1. کفپوش تایل pvc

کفپوش تایل PVC یکی از انواع کفپوش های موجود در بازار است. همانطور که از نام این نوع کفپوش مشخص است، از جنس پی وی سی ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. استفاده از کفپوش PVC در محیط های مرطوب به شما این امکان را می دهد تا بتوانید چندین سال از این کفپوش ها استفاده کنید، بدون اینکه شاهد خرابی این کفپوش های ساختمانی باشید.

کفپوش پی وی سی مقاومت بسیار بالایی به آب دارد. به همین خاطر می توان آن را به راحتی تمیز کرد و حتی شستشو داد. این کفپوش ها با قیمت مناسبی نیز قابل خریداری اند. به همین خاطر، می توانید با توجه به نیاز هر یک از رنگ ها و مدل های کفپوش PVC را انتخاب و برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد.

انواع کفپوش تایل را بیشتر بشناسید

انواع کفپوش های تایلی

  1. موکت تایل

موکت تایل یکی از انواع موکت های موجود در بازار است که نحوه نصب بسیار آسانی دارد. همانطور که از نام این موکت مشخص است، می توان آن را به صورت تایل یا تکه تکه خریداری کرد و روی زمین نصب نمود. تنوع در رنگ و مدل های موکت تایل زیاد است. پس می توان این موکت ها را بر اساس سبک دکوراسیون داخلی یک مکان خریداری و مورد استفاده قرار داد.

یکی از مکان هایی که با کمک موکت تایل فوق العاده زیبا می شود، اداره و شرکت است. با کمک موکت های تایلی که در این مراکز نصب می شوند، می توان به راحتی زیبایی  این مراکز را چندین برابر کرد. از مزایای موکت تایل این است که به راحتی می توان آن را از روی زمین باز کرد و شستشو داد. حتی در صورتی که یکی از بخش های موکت تایل خراب شود، می توان آن تکه را جایگزین تکه دیگر کرد.

  1. کفپوش تایل ترموود

کفپوش تایل ترموود یکی دیگر از انواع کفپوش های موجود در بازار است که زیبایی فوق العاده ای دارد. کفپوش ترموود از یک نوع چوب به نام ترموود ساخته شده است. چوب های ترموود، چوب های بریده شده و شکل داده ای هستند که می توانند در کنار هم قرار بگیرند و یک کفپوش چوبی را بسازند.

کفپوش تایل ترموود بیشتر برای محیط های بیرون از ساختمان و منزل کاربرد دارد. این کفپوش ها به دلیل داشتن یک لایه فوم در زیر خودشان، به راحتی روی زمین ثابت می شوند. با وجود این کفپوش ها دیگر نیازی به پوشاندن کف حیاط یا ساختمان با کفپوش های مختلف دیگر نخواهید داشت.

  1. کفپوش تایل وینیل گرانیت

کفپوش تایل وینیل یکی از انواع کفپوش های موجود در بازار است که اتفاقا بسیار محبوب نیز می باشد. این کفپوش نیز مانند کفپوش های پی وی سی از جنس پی وی سی است. بنابراین، مقاومت این کفپوش ها بسیار بالا است و می توان آن ها را برای محیط های مختلف مانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه، حمام و ... نیز مورد استفاده قرار داد.

کفپوش تایل وینیل گرانیت دارای ظاهر سنگ گرانیت است. به همین خاطر، می تواند زیبایی فوق العاده ای به مکان های مختلف بدهد. از طرفی آنقدر تنوع این کفپوش ها از نظر رنگ و مدل زیاد است که می توانید آن ها را بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی خریداری کنید.

انواع کفپوش تایل را بیشتر بشناسید

کدام یک از انواع کفپوش های تایل مناسب تر است؟

کدام یک از انواع کفپوش های تایل مناسب تر است؟

بسیاری از افرادی که متقاضی خرید کفپوش تایل هستند، در مورد اینکه کدام یک از انواع این کفپوش ها را انتخاب کنند، تردید دارند. به طور کلی تنوع در کفپوش های تایل به شما این امکان را می دهد تا بر اساس بودجه و سلیقه شخصی خودتان، بهترین مدل از این کفپوش ها را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

اما موضوعی که باید در هنگام خرید کفپوش تایل به آن توجه داشته باشید، مکانی است که قرار است کفپوش در آن جا قرار گیرد. به طور مثال، اگر نیاز به نصب کفپوش برای محیط های مرطوب را دارید، باید حتما کفپوش هایی را انتخاب کنید که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب دارند. ولی اگر قصد استفاده از کفپوش برای محیط های معمولی را دارید، می توانید موکت تایل یا دیگر انواع کفپوش های تایل را انتخاب کنید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد انواع کفپوش تایل صحبت کردیم. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت کفپوش تایل، به فروشگاه های فروش این کفپوش مراجعه کنید. در این صورت می توانید مطابق با بودجه ای که دارید، بهترین مدل از کفپوش های تایل را انتخاب و برای محیط هایی که مد نظر دارید، مورد استفاده قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر به gamantj.com مراجعه و مدل های مختلف را در فروشگاه اینترنتی گامان تزیین ببینید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید