تهران مراکز خرید متعددی دارد از این رو با ما همراه باشید و درباره معروف‌ترین مراکز خرید غرب تهران بیشتر بدانید.

معروف‌ترین مراکز خرید غرب تهران

سلام نو _ سرویس گردشگری: مراکز خرید تهران و مجموعه‌های تجاری آن را می توان از جاهای دیدنی تهران دانست که برخی جزو لوکس‌ترین مراکز تجاری ایران به حساب می‌آیند. در حال حاضر، مراکز خرید بزرگ پایتخت فقط به واحدهای تجاری خلاصه نمی‌شوند و با وجود ارائه خدماتی مانند باشگاه‌ ورزشی، رستوران‌، شهربازی‌، فودکورت، سینما و غیره، مجموعه تفریحی کاملی را برای بازدیدکنندگان مهیا کرده‌اند. در ادامه به تعدادی از مراکز خرید معروف در غرب تهران می‌پردازیم.

ایران مال؛ بزرگ‌ترین مرکز خرید ایران

ایران مال یا بازار بزرگ ایران واقع در منطقه ۲۲ تهران یکی از مراکز تجاری مهم کشور است که علاوه بر فروشگاه‌های متعدد، امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی نیز دارد. ایران مال یکی از پنج مال برتر جهان و جزو بزرگترین پروژه‌های تجاری، فرهنگی و اجتماعی ایران و خاورمیانه است. این مجموعه دارای امکانات فوق‌العاده‌ای‌ مانند مراکز خرید، شهربازی، پردیس سینمایی، مجموعه ورزشی و هتل است که هم مکانی برای خرید کردن و هم تفریح و سرگرمی به شمار می‌رود.

معروف‌ترین مراکز خرید غرب تهران

ایران مال از جاهای دیدنی تهران است که بین دو شهر تهران و کرج قرار دارد. این مجموعه در شمال غربی پایتخت و در نزدیکی پارک چیتگر و دریاچه‌ی شهدای خلیج فارس در منطقه‌ی ۲۲ واقع شده است. در انتهای اتوبان شهید خرازی می‌توانید بازار بزرگ ایران را پیدا کنید.

ایران مال که یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید خاورمیانه و جهان است، از بهترین مکان‌ها برای خرید کردن به شمار می‌آید. در مراکز خرید بازار بزرگ ایران هرآنچه که احتیاج داشته باشید، می‌توانید پیدا کنید.‌

  • هایپر استار: طبقه‌ی ۱ G
  • لوازم و دکوراسیون منزل: طبقه‌های ۰ G ۱ ،G و ۲ G (تیمچه‌ی حاج علی اکبر)
  • محصولات فرهنگی و تفریحی: طبقه‌ی G ۳
  • کفش و محصولات چرمی: طبقه‌های ۰ G ۱ ،G و۳ G
  • لوزام خانگی و الکترونیکی: طبقه‌ی G۰
  • جواهرات، ساعت و زیورآلات: طبقه‌های G ۰ و G ۱
  • محصولات زیبایی و سلامت: طبقه‌های G ۱،G ۲ و G ۳
  • مد، پوشاک و لوازم ورزشی: طبقه‌ی G ۳؛ در مجاورت مجموعه ورزشی

معروف‌ترین مراکز خرید غرب تهران

بام لند

مجموعه تفریحی تجاری بام لند تهران یکی از صدها جاذبه پایتخت است که نزدیکی آن به دریاچه چیتگر باعث شده است تا بازدیدکنندگان با یک تیر دو نشان بزنند و ضمن تفریح و گردش در بام لند، به کنار دریاچه بروند و از هوای مطبوع و فضای دلنشین آن نهایت لذت را ببرند. اگر عاشق خرید هستید، می‌توانید خرید تمام عیاری در یکی از معروف‌ترین مراکز خرید تهران داشته باشید؛ ضمن اینکه وجود جشنواره‌های مختلف و برنامه‌های فرهنگی، کافه‌ها و رستوران‌های درجه یک، تفریح‌های عالی همچون کیدز گاردن، ماهیگیری، مسیر پیاده‌روی، قایق سواری و... همه و همه بام لند را از سایر مراکز خرید پایتخت متمایز کرده‌اند.

بام لند از جاهای دیدنی تهران در مجاورت دریاچه چیتگر در منطقه ۲۲ شهرداری تهران و شمال غرب پایتخت است که علاوه بر ماشین شخصی می‌توانید با وسایل حمل و نقل عمومی نیز به آن دسترسی داشته باشید.

تعدادی از لوکس‌ترین و بهترین فروشگاه‌های مد و لباس، لوازم‌خانگی، جواهرات و... در مرکز تفریحی تجاری بام لند وجود دارد که بی‌شک گزینه‌ای ایدئال برای افراد سخت‌پسند به حساب می‌آیند.

معروف‌ترین مراکز خرید غرب تهران

فروشگاه‌های بام لند در دو طبقه زیرهمکف و همکف قرار دارند که ورودی اکثر آن‌ها به طرف دریاچه و پیاده‌رو است.

مجتمع کوروش

مجتمع کوروش، یکی از مجتمع‌های بزرگ در غرب تهران است و البته یکی از جدیدترین و بزرگترین مراکز تجاری - فرهنگی کشور محسوب می‌شود. مجتمع فرهنگی تجاری کوروش یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران است که در زمینی به وسعت ۹۵۰۰ متر مربع در بزرگراه شهید ستاری، خیابان پیامبر مرکزی قرار دارد. کوروش مال در عرض پنج سال ساخته شده و در سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسیده است.

مجتمع تجاری کوروش از معماری و تجهیزات مدرنی برخوردار است که همین موضوع باعث شده گشت‌وگذار در آن هر روز رونق بیشتری بگیرد و به تعداد علاقه‌مندان به مجتمع کوروش افزوده شود. پاساژ کوروش در ۱۸ طبقه بنا شده که ۹ طبقه‌ آن در زیر زمین قرار دارد و هفت طبقه از این ۹ طبقه زیر زمین به پارکینگ مجتمع تجاری کوروش اختصاص یافته است.

در یک دسته‌بندی‌ کلی می‌توان مجتمع تجاری کوروش را به ۴ بخش تجاری (فروشگاه‌ها و واحدهای تجاری)، رفاهی (فودکورت، رستوران و کافی‌شاپ‌ها)، فرهنگی (پردیس سینمایی) و تفریحی (شهربازی) تقسیم کرد.

معروف‌ترین مراکز خرید غرب تهران

در طبقه‌های مرکز خرید کوروش، بیش از ۵۰۰ واحد تجاری وجود دارد که از اصناف مختلف در آن فعالیت می‌کنند. این واحدها از طبقات منفی دو (B۲) تا طبقه‌ پنجم (F۵) پخش شده‌اند.

طبقه همکف: واحدهای تجاری، طبقه اول واحدهای تجاری در راهروهای اصلی و تراریوم،

طبقه دوم: سرزمین بازی کوروش و فودکورت،

طبقه سوم: گیشه سینما، خانه بازی کودک و فست فود،

طبقه چهارم: سالن های شماره ۱ تا ۶ پردیس سینمایی کوروش و رستوران،

طبقه پنجم: واحدهای اداری، تجاری و فرهنگی، سالن VIP، کافی‌شاپ و فست فود

طبقه ششم: سالن‌های شماره ۷ تا ۱۲ پردیس سینمایی کوروش، بوفه سینما و رستوران قرار دارد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید