رحیم یوسفی بازیکن پرسپولیس در دهه ۶۰ از عملکرد ضعیف بازیکنان این تیم در هفته های اخیر انتقادکرد

 بازیکنان پرسپولیس اگر نمی توانید مانند مهدی قایدی باشید حداقل بدوید

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، شاگردان یحیی گل محمدی پس از شکست عجیب برابر تیم هوادار، حالا باید در اصفهان و مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم سپاهان بروند.

در همین راستا رحیم یوسفی پیشکسوت تیم پرسپولیس می گوید: جام حذفی یک مقدار با لیگ متفاوت است. در جام حذفی با توجه به اینکه تک بازی است شما باید کمترین اشتباه را داشته باشید چرا که دیگر جایی برای جبران آن اشتباه وجود نخواهد داشت. این دیدار حذفی در اصفهان برگزار می شود وشاید این هم از شانس سپاهان بود که در قرعه کشی برنده شد.

او ادامه می دهد: هرچند قرعه پرسپولیس کمی سخت شد اما تیمی که می خواهد قهرمان شود باید بتواند همه تیم ها را تحت هر شرایطی شکست دهد. پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است و باید با تمرکز بالا و کمترین اشتباه در اصفهان بازی کند. پرسپولیس می تواند حتی در اصفهان هم سپاهان را شکست دهد به شرط آن که همه همدل و فدارکارانه بازی کنند.

بازیکن پرسپولیس در دهه ۶۰ ضمن اشاره به عملکرد ضعیف برخی از بازیکنان پرسپولیس در هفته های اخیر، یادآور می شود: بازیکنی که پیراهن پرسپولیس را می پوشد باید بزرگ باشد. تیم بزرگ ستاره می خواهد و ستاره هم کسی است که بتواند کار دربیاورد و سرنوشت یک مسابقه را با حرکات خود عوض کند. کاری که هم اکنون مهدی قایدی در استقلال انجام می دهد. من رحیم یوسفی سال ها پیراهن پرافتخار پرسپولیس را پوشیده و یک پرسپولیسی متعصب هستم اما نمی توانم چشمان خودم را روی واقعیت ببندم. من می بینم یک ستاره مثل مهدی قایدی چگونه استقلال را بالا کشید. اگر این تیم قایدی را نداشت چه بسا رتبه پایین تری در جدول رده بندی داشت.

او اضافه می کند: نکته ای که می توان به آن اشاره کرد بحث همدلی، فداکاری و دویدن است. یک مثالی می خواهم بزنم و به سال ۶۸ برگردیم و آذرماه آن سال که پرسپولیس در دیداری حساس از سری رقابت‌های جام باشگاه‌های تهران مقابل استقلال قرار گرفت و با حساب یک بر صفر به پیروزی دست یافت. به جرأت می توانم بگویم پر مهره ترین تیم استقلال پس از انقلاب را شکست دادیم. آن تیم استقلال کلی ستاره داشت اما ما خیلی ها را نداشتیم و آنچه تفاوت ها را رقم زد دوندگی بی امان بچه ها و تلاش برای پیروزی بود. آن روز همه بچه ها بیشتر از همیشه دویدند، تکل زدند و فداکاری کردند تا از تک گل رضا عابدیان محافظت کنیم. واقعا کسی باور نمی کرد ما آن دربی را ببریم اما بردیم. حالا هم از برخی بازیکنان پرسپولیس می خواهم که اگر نمی توانید ستاره یا مهدی قایدی باشید حداقل بدوید. بیشتر از همیشه بدوید تا موفق شوید.

رحیم یوسفی در ادامه تأکید می کند: البته همین پرسپولیس هم بازیکنان خوش روحیه و خوبی دارد و باید این گروه به بقیه کمک کنند و آنها را بالا بکشند. برای پرسپولیس اصلا خوب نیست که در استادیوم آزادی تهران به تیم هوادار ببازد. با هر شیوه ای که بسنجیم این شکست توجیهی ندارد. پرسپولیس باید مقابل چنین حریفانی با دو گل در خانه جلو باشد اما متأسفانه خیلی راحت و روی یک سهل انگاری نتیجه را به این تیم می دهیم.

او همچنین در خصوص داوری ها نیز می گوید: در اینکه داوری ها علیه پرسپولیس بوده شکی نیست اما تیم بزرگ پرسپولیس نباید با یک اشتباه داوری به هم بریزد. پرسپولیس نیازی ندارد که داور به سود یا ضررش باشد چون بزرگ است و باید تحت هر شرایطی تیم هوادار را شکست دهد هرچند برای این تیم احترام زیادی قائل هستم. امیدوارم این شکست بچه ها را به خود آورده و باعث شود در ادامه راه بازیکنان پرسپولیس ششدانگ و با حواسی جمع تر بازی ها را ادامه دهند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید