فاضل دادگر تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش بی وقفه پلیس، ۲۰ سارق و دو مالخر در استان دستگیر و تعداد ۱۱۴ فقره سرقت هم کشف شده است.

سارقان کرمانی منتظر طرح ضربتی پلیس باشند

فرمانده انتظامی گلستان از تشدید مقابله با سارقان و ناامن کنندگان جامعه در عملیات ویژه پلیس استان در طرح ذوالفقار خبرداد.

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سردار محمدسعید فاضل دادگر شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: پدیده شوم سرقت، یکی از بزرگترین دغدغه‌های شهروندان است که پلیس برای این حوزه برنامه‌های ویژه ای در دستور کار دارد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: در همین راستا طرح ذوالفقار با بهره گیری از نیروهای ویژه پلیس آغاز شده که در این طرح رویکرد شناسایی و دستگیری سارقان، کشف اموال مسروقه، تعیین تکلیف سریع آنها و برخورد با خریداران اموال مسروقه را دنبال می‌کنیم.

فاضل دادگر تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش بی وقفه پلیس، ۲۰ سارق و دو مالخر در استان دستگیر و تعداد ۱۱۴ فقره سرقت هم کشف شده است.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس می‌باشد، اضافه کرد: گلستان محل امنی برای جولان سارقان و هنجارشکنان نیست و پلیس قاطعانه و برابر قانون با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید